חולצה: 399.90שקל. צילום יח"צ
אורבן אאוטפיטרס סופסוף בישראל
מדווחת: נטלי ברוך (הכותבת הייתה אורחת המותג)
בעיצומו של המשבר בענף האופנה קבוצת פוקס השיקה אמש (ג`) את החנות הראשונה של המותג
URBAN OUTFITTERS אורבן אאוטפיטרס בארץ. החנות נפתחה במרכז ביג פאשן באשדוד, ובחודשים הקרובים ייפתחו 3 נוספות בת"א (דיזנגוף סנטר), ירושלים (בשדרות ממילא) ונתניה, בהשקעה כוללת של 20 מיליון שקל. בהמשך ייפתחו בארץ גם חנויות של מותגי האופנה אתרופולוג`י ופרי פיפל מקבוצת אורבן.
חולצה: 79.90 שקל
קבוצת אורבן הוקמה בשנת 1970 בקמפוס אוניברסיטאי והפכה לקמעונאית בינלאומית מובילה בתחום האופנה, אביזרים, עיצוב הבית ועוד, הפועלת בארה"ב, בקנדה ובאירופה תחת המותגים Urban Outfitters, Anthropologie ו-Free People. החברה מפעילה מעל 500 חנויות וכ-1,400 נקודות מכירה ברחבי העולם. הכנסות החברה בשנת 2017 הסתכמו בכ-3.5 מיליארד דולר, כאשר שיעור הרווח התפעולי עמד על כ-9.5% מהמכירות. מטה החברה נמצא בפילדלפיה. עליית המותג לישראל נתאפשרה לאחר שקבוצת פוקס, חתמה בשנה האחרונה הסכמי זיכיון ל-10 שנים מול קבוצת אורבן להקמה והפעלה של חנויות המותג בישראל.
"החנויות בישראל יעניקו ללקוח חוויה יוצאת דופן ועשירה ביצירתיות המאפיינת את ה–DNA הייחודי של המותג. למותג קהל לקוחות אוהד ונאמן ואין לי ספק שהחנויות יהוו מוקד עליה לרגל לקהל הישראלי", מסר הראל ויזל - מנכ"ל ובעל השליטה בקבוצת פוקס.
חולצה 79.90 שקל
"המותג אורבן אאוטפיטרס הוא ייחודי", הוסיפה סטייסי בריט פיצג`רלד, מנהלת השיווק של השוק האירופאי ושל הפעילויות הבינלאומיות בזיכיון. "החל מהשיווק במדיה החברתית ועד הנראות של הקולקציות בחנויות, כך שלמעשה אין שתי חנויות זהות אחת לשנייה. אנו שואפים לספק ללקוחות שלנו חווית קנייה שלא רק מגלמת את ערכי הליבה של המותג, אלא גם משקפת את התרבות המקומית העדכנית והצעירה. קבוצת פוקס אימצה את האתגר ועבדה בשיתוף פעולה עם הצוות שלנו על מנת להביא את המותג לישראל".
סיגל אורון, מנכ"לית אורבן אאוטפיטרס ישראל ציינה כי חנויות הרשת גדולות ומשתרעות על פני 1,100-600 מ"ר ומעוצבות בקונספט בינ"ל. יוצגו בהן קולקציות לנשים ולגברים ומגוון של פריטי מותגי הבית ומותגים בינלאומיים. "המותג מאופיין באופנתיות ועיצוב, הקולקציות יתחלפו בתדירות גבוהה ואין לנו ספק שהלקוח הישראלי יתאהב בהן במהרה", מסרה אורון, ולי יש תחושה שהיא ממש צודקת....
אורבן אאוטפיטרס - יש גם קולקציות לגברים
קולקציית הגברים שמה דגש על לייף סטייל ותרבות ומציגה שילוב עדכני של פריטי בייסיק פרימיום ואופנה טרנדית. הג`ינסים בשילובים מיוחדים עם הדפסים מגוונים, סניקרס ואביזרים במהדורה מוגבלת. קולקציית הנשים שמה דגש על אופנה ללקוחות שמגדירות בעצמן את הסטייל שלהן. הרשת מציעה קולקציה מגוונת הכוללת ביגוד, אביזרים ונעליים.
מוצרי הבית של המותג
קולקציית המוצרים לבית ממשיכה את חזון העיצוב החדשני של החנות הראשונה של המותג בעולם ומציעה פריטי עיצוב חדשניים ומתנות שמתאימות לסגנון החיים של לקוחות הרשת ולצד כל אלה הרשת מציעה מגוון מיוחד של תקליטי ויניל, קלטות, מוצרי אלקטרוניקה ואביזרים משלימים וכן קולקציית הלבשה תחתונה הכוללת: בגדי גוף, חזיות תחרה, בגדי בית מפנקים ועוד.
*****************************************************************************************************************************************
סופי מצ`טנר לפקטורי 54
האחיות לבית מצ`טנר
רשת חנויות FACTORY 54 הציגה את הקולקציות החדשות לקיץ 18 בכיכובה של הדוגמנית הישראלית, סופי מצ`טנר שרק לאחרונה הצטלמה גפ לקמפיין של ענקית האופנה H&M.
בקולקציות קיץ 2018, מעצבי העל מקבלים השראה ממסעות ליעדים אקזוטיים ומרוחקים – השווקים במרוקו, חופי טנריף וספארי באפריקה. כל אלו מהווים רקע לאישה החזקה היוצאת לחקור את העולם. Jonathan Anderson, המנהל הקריאייטיבי של בית האופנה הספרדי LOEWE, מעצב בגדי מסע בעלי מראה נינוח ומתוחכם בצבעי חאקי וחימר, לצד תיק נסיעה בגווני קאמל קלאסי ונעלי אספדריל מעור הפוך בשילוב ניטים. מייקל קורס מציג הדפסים פרחוניים בהשראות טרופיות-שבטיות לקו Michael Kors Collection, הקו הגבוה של המותג, לצד תיקים קלועים בהשראת עבודות יד אפריקאיות.
סופי מצטנר FACTORY 54 קיץ 18. צילום: אייל נבו
איזאבל מארה מעצבת העונה פרשנות עדכנית ואופנתית למדי האישה הלוחמת, לצד סנדלי גלדיאטור בעיטור ניטים בהשראת מסעות במקומות מרוחקים ואקזוטיים. את המראות השונים משלימים פריטי חובה לעונה כמו סנדלי הקשר האייקונים של המעצב Alexandre Birman, כובעי קש של Rag & Bone, בגדי ים בצבעים בוהקים של המעצבת Lisa Marie Fernandez ותיקי נסיעה וחוף של LOEWE.
ניקול מצ`טנר ליפו ת"א. צילום: ענבל מסיקה
ואם במצ`טנר עסקינן, מסתבר כי לאחר שהאחות הגדולה כבר ביססה את מעמדה בעולם האופנה וקטפה תפקידים נחשקים וגדולים הגיע תורה של ניקול -האחות הצעירה יותר בת ה-15 שהולכת בעקבות אחותה הגדולה וקוטפת קמפיין ראשון עבור
חברת הלואו קוסט "יפו-תל אביב", אותה חברה שאחראית על לוק האודישנים של עדן בן זקן ב-"אקס פקטור 1".
*****************************************************************************************************************************************
מנצנצים בסטייל: קולקציית הגברים של מגנוליה
גברים ותכשיטים, לא בדיוק שילוב מובן מאליו, אבל גם לא בהכרח (כפי שנהוג לעתים לחשוב) עולמות נפרדים. עובדה,
רשת התכשיטים מגנוליה מציעה אף היא קולקציית תכשיטים לגברים הכוללת: צמידים, שרשראות וטבעות.
תכשיטי גברים לא צריכים להיראות נוצצים, בולטים או חדשים מדי, להיפך: תליון יכול להראותו חבוט, משופשף, שידמה למשהו שקיבלתם בירושה, כאילו זכיתם בו במקרה במהלך חייכם. התכשיטים צריכים לספר סיפור ולהיות אפופי הילה סנטימנטלית. ובהתאמה, בין הפריטים המובילים בקולקציה של מגנוליה תמצאו: צמידים קשיחים, עורות מלופפים בשילוב חוליות, שרשראות במגוון דוגמאות ותליונים: עוגן, מצפן, ניטים, גולגולת, יודאיקה ודסקיות שונות. כמו כן ניתן למצוא בקולקציה טבעות מכסף או פלדת אל חלד.
טווח מחירים: 99-499 ₪, בסניפי הרשת ברחבי הארץ.
*****************************************************************************************************************************************
ג`וצי של מיקלה
אחרי שנים של דשדוש במקום, בית האופנה הוותיק גוצ`י מפתיע ומחדש. הפעם האחרונה שבה גוצ`י "קמה לתחייה" הייתה בשנות התשעים, כשהמעצב טום פורד הפך אותה מחברה מיושנת המייצרת אביזרי עור למותג מתקדם, המאופיין בגזרות מלוטשות, תחרה שקופה ופרסומות פרובוקטיביות. בשנים האחרונות עם כניסתו של אלסנדרו מיקלה למוסד האיטלקי כמנהל הקריאטיבי, ניתן לומר בבירור שהוא הופך את גוצ`י למותג אחר לחלוטין ולשיחת היום בתעשייה.
דאפר דן וג`וצי
דיי, שהחזיק בוטיק ברחוב 125 שהיווה מוקד עלייה לרגל לראפרים, למתאגרפים ולגנגסטרים, השתמש שנים רבות ובחופשיות (וללא רשות) בהדפסי הלוגו של ג`וצי , ויצר פריטי לבוש וחפצים מיוחדים במינם, בין השאר חיפויי פנים של מכוניות ומכנסי איגרוף. נגד דיי הוגשו בעבר כמה וכמה תביעות משפטיות מטעם מותגי יוקרה שטענו שהוא הפר את זכויות היוצרים שלהם, וב-1992, לאחר ש"פנדי" ארגנה פשיטה על חנותו, החליט דיי שלא לפתוח מחדש את הבוטיק שלו. אשתקד, בתצוגת אופנה באיטליה, הציג מיקלה, ז`קט שהזכיר ז`קט שעיצב דיי ב-1989. גוצ`י קראו לזה "מחווה".
מאוחר יותר בספטמבר, הכריזו השניים על המיזם המשותף. פריטים מהשותפות של דיי עם "גוצ`י" כבר החלו לצוץ: השחקנית סלמה הייק לבשה במסיבת האוסקר של "ואניטי פייר" חצאית מקסי וחולצה תואמת בוורוד, שהכתובת "דאפר דן" מופיעה על גבה, ודי־ג`יי חאלד העלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונות וסרטונים שבהם הוא לבוש בטרנינג של דאפר דן וגוצ`י, בלוויית הראפר דידי. כל הבדים בקולקציה המשותפת הם מתוצרת גוצ`י, וכמה מהם בלעדיים לדאפר דן.
גוצ`י קולקציית אביב קיץ 2018
הפרויקט השני הוא קולקציית השעונים החדשה והמסעירה של המותג החושפת שעוני יוניסקס נחשקים ועושה שימוש בעיצוב הקלאסי של שעון שוויצרי המשלב אסתטיקה איטלקית, תוך שימוש בסמלים בהשראת הטבע והחי היוצרים מראה צבעוני, עשיר ומסוגנן.
גוצ`י קולקציית אביב קיץ 2018
קולקציית השעונים של מיקלה הינה אייקונית, בעלת עיצוב וגישה ברורים, הנעשים בעבודת יד בשווייץ ומופצים כיום ברחבי העולם. השעונים בקולקציה בעלי גוף שעון עשויי פלדת על חלד כסופה או בציפוי PVD מוזהב ומשולבים עם מגוון רצועות וצמידים הניתנים להתאמה לפרק כף היד עשויים מפלדת אל חלד, עור או רצועת בד איכותיות ועמידות. בנוסף בקולקציה סדרה מיוחדת המשלבת גוף שעון וצמיד מפלסטיק קשיח איכותי וצבעוני משולב בצבעי אייקון המותג.
מחיר: החל מ- 1990 ₪, בלעדית בסניפי
רשת אימפרס ברחבי הארץ.
*****************************************************************************************************************************************
צילום: קארין ויליגר
הם עדיין כאן: תיקי הקש כאן כדי להישאר
תיקי הקש שעשו אשתקד את הקאמבק הגדול שלהם ממשיכים לקראת הקיץ הקרב ובא בשיא הכוח עם עוד ועוד גרסאות וצורות חדשות שהופכות אפילו את היום הרגיל ביותר לקצת יותר שמח ומרענן.
המותג ריזורט (Rezort) מציע בארסנל מוצריו גם תיקי קש בעיצוב אישי היישר ממרוקו עם ריקמות מיוחדות וטקסטים שיעשו לכן הרבה שמח. את התיקים המקסימים לצד מבחר רחב של פריטי עיצוב, אומנות ולייף סטייל נוספים בהשראת מסעות בעולם עם דגש על מרוקו תוכלו למצוא בחנות הפופ-אפ הייחודית שהושקה שלשום ותפעל עד ה– 10 באפריל, במתחם האירועים המעוצב "נור" בעיר העתיקה שביפו.
מחיר: החל מ-220 ₪ לקלאץ` ועד 550 ₪ לתיק קש גדול, ב-Rezort פופ אפ – 26.3-10.4 , "נור", בן יאיר 5 יפו . טלפון: 054-6270125.