שון מנדס. יח"צ
שון מנדס, הזמר הצעיר בן 19 שהעלה קאברים לאפליקציה VINE, אליה מעלים סרטונים בני 6 שניות, צבר כידוע מיליוני צפיות ועוקבים והתגובות כמובן לא איחרו להגיע.
בינואר 2014 הוא תפס את תשומת לבו של מנהל הלייבל “Island Records”, שמיד דאג להחתים אותו על חוזה והיום 4 שנים לאחר מכן, מנדס הוא ללא ספק אליל הבנות ואחד מכוכבי המוזיקה הבולטים.
מנדס המוכשר כבר הספיק להתחבר להרבה מאוד אמנים, ועם רובם אף יצא לסיבובי הופעות. הוא חימם את אוסטין מאהון בסיבוב ההופעות שלו, הופיע עם טיילור סוויפט(!!!) והיה חלק מסיבוב ההופעות של דה ואמפס.
על השטיח האדום של iHeartRadio תועדה לא אחרת מקייטי פרי שעברה מאחוריו בעת שרואיין וגרפה לו את הישבן. בסרטון הוידיאו תועד מנדס כשהוא מאבד את הריכוז ומסתכל מאחוריו. "סליחה", התנצל הצעיר, "מישהו נגע לי בטוסיק". כששון ושתי המראיינות הבינו מי זו הייתה, הם כולם צחקו. "אה, זו הייתה קייטי פרי", הוא צחק, "הייתי צריך להסתובב". הוא ניסה להחליק את זה ואמר שהוא מאוהב בה - אבל לגמרי איבד את הריכוז מאותו רגע והלאה. "סליחה, אני פשוט בהלם", אמר רגע מאוחר יותר. "אף פעם לא פגשתי אותה בעבר".
ב-EMA, טקס הפרסים האירופאי האחרון של MTV, ולמרות שבין המועמדים אפשר היה למצוא לא מעט מהכוכבים החמים של התעשייה, כמו ריהאנה, ג`סטין ביבר, קייטי פרי, אריאנה גרנדה, ברונו מארס וטיילור סוויפט, היה זה דווקא מנדס הצעיר שקטף ארבעה פרסים: שיר השנה, האמן הטוב של השנה, האמן עם צבא המעריצים הגדול ביותר והאמן הקנדי הטוב ביותר.
החתימה של מנדס
כמו כל סלב בשקל גם מנדס הצעיר נותן את ידו במרקחת. לבושם שלו הוא קרא SIGNATURE (חתימה) והוא לטענת מפתחיו "השתקפות רחבה של האישיות של מנדס". אז רגע לפני שנחשוף ונדבר על הבושם החדש חשוב שתכירו את התופעה האדירה.
הקעקוע של מנדס
המותג שון מנדס מורכב משלושה יסודות עיקריים: הראשון זו האומנות שלו, כשרונו כזמר וככותב שירים. שיריו רווי רגש ומציאות עכשווית. הוא יוצר חיבור אמיץ עם מעריציו דרך השירים. מנדז הוא אמן המתייחס ברצינות רבה לאמנותו וכך גם תופסת אותו תעשיית המוזיקה. היסוד השני - האותנטיות. מנדס כידוע הוא קנדי גאה וניתן לראות זאת דרך הקעקוע שלו. רוב בני הנוער עושים קעקועים צעירים ומודרניים אבל במקרה שלו, ממבט ראשון הקעקוע שלו נראה כמו גיטרה אבל מבט מעמיק מראה נוף של עצים וההשתקפות שלהם במים.
אם תעמיקו יותר תבחינו בקן צמרות העצים ציון דרך קנדי מפורסם - ה-CN – מגדל התקשורת הענק שבטורונטו. היסוד השלישי הוא בסגנונו. מנדס הוא אומן מוכשר ורגיש ובד בד מיוצג על ידי סוכנות הדוגמנים WILHELMINA שפרסמה תמונות שלו בסתיו האחרון בווג האיטלקי לגברים. הוא כאמור רק בן 19, נולד בקנדה, זמר פופ מוכר ואהוב, ודמות מוערצת במדיה החברתית. הסינגל הראשון שלו “Life of the Party” נמכר ב-100 אלף עותקים בשעה הראשונה להשקתו. יש לו 5 מיליון עוקבים לכל פוסט בפייסבוק ו-18 מיליון עוקבים באינסטגרם.
מנדס - פרזנטור של ג`ורג`יו ארמני
אז לאחר שנבחר כפרזנטור של "ג׳ורג׳יו ארמני" בחר הזמר הצעיר להשיק כאמור את חתימתו האישית בניחוח יוניסקס המיועד לכלל מעריציו, נערים ונערות כאחד. הבושם האמור לטענת היצרנית "שובר את המוסכמות של בשמי הסלבס, משום שהוא לא נשי בלבד או גברי לחלוטין". הבושם מתאפיין בניחוח מתוק וממכר, בעל תו עליון של לימון, אננס ותפוח אדום, תו הלב מתפרץ בניחוחות פרחי הפראנג` היפני, מייפל ועלי כותרת של וורדים, ותו הבסיס מתקתק עם ריבת חלב, סידר לבן ומושק. הבקבוק השקוף הוא שיקוף לעולם התוכן של שון ומעריציו- על הפקק מלופף מיתר של גיטרה, ואליו מצורף מפרט. בושם שהוא שיר אהבה לעולם המעריצים הגדל והולך של שון מנדס.
מחיר: 199 ₪ ל-100 מ"ל, רשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.
דבר הנסיינים: "למרות גילו הצעיר של מנדס מדובר לטעמנו בבושם יחסית כבד ועוצמתי (או דה פרפיום ספריי) ולכן מתאים בעיקר ללילה קיצי של תשוקה, או לחילופין, למי שרוצה להרגיש סופר אטרקטיבי. לא, אל תתנו לטורקיז הממגנט ולתליון הנחושת של הבקבוק החביב להטעות – למרות היותו עוצמתי מדובר בריח מתוחכם ויוניסקסי חיובי. אז נכון הוא אולי לא ידבר לבוגרים במיוחד, אבל לח`ברה הצעירים - וואו, זה בדיוק הבושם עבורם, נערים ונערות כאחד".