מבאס: ניר פלד סוגר את "פילפלד" - מותג האופנה הנושא את שמו
פילפלד מכריז על סגירת המותג. צילום: אתר רשמי
"אני יוצא לדרך חדשה, להגשים חלומות שלא היה לי את הזמן לפני. בחרתי לשחרר את המותג לתקופה. זה לא קל לי כי זה הפך לחלק משמעותי מאוד מחיי" ", כתב האמן ניר פלד בעמוד הפייסבוק שלו. " השקעתי בפילפלד את 10 שנים האחרונות ונהנהתי מכל רגע. לא יהיו קולקציות חדשות בזמן הקרוב, אבל יהיו שיתופי פעולה חדשים ומרגשים ויותר אומנות. נשאר לי מתחת לבית מחסן מלא בכל טוב, הורדתי את המחירים באתר ובקרוב אעשה יום מכירה במקום. אוהב את כולם, פיל".
פלד (33) האחראי לכמה מיצירות הגרפיטי המרשימות בתל אביב, מעולם לא למד עיצוב. הוא החל לצייר מגיל צעיר. בצבא, ועיצב פלאיירים למועדונים כמו ברזילי ועטיפות לדיסקים של חברים כמו ‘כהן @ מושון`. את המותג פילפלד (Pilpeled) - הכלאה בין שמה של סדרת האנימציה "גברת פלפלת" לשם משפחתו, הוא הקים לפני כעשור עת הרחיב את הפלאיירים וציורי קיר, למדבקות, חולצות, סווטשירטים, בנדנות, סיכות, גרביים, משקפיים, ועוד.
הנחה מטורפת של חמישים אחוז על כל הפריטים שנותרו במלאי. צילום: אתר רשמיבין המוטיבים שלו בלט במיוחד השחור והלבן שהיוו כרטיס הביקור שלו שהופיעו כמדבקה מאוירת ללא שמו או מקצועו. עוד במוטיבים: נשים, אנשים חסרי פנים, וויד וגם את קומט הכלב שמככב בלא מעט מן עבודותיו.
עתה ולרגל ההכרזה על סגירת Pilpeled תמצאו
באתר המותג הנחה מטורפת של 50% על כל הפריטים שנותרו במלאי (דחוף! כנסו וקנו לפני שייגמר...).
סיפור סינדרלה: רק 14.5 אלף שקלים והנעליים שלכן!
המותג הוקם ב-1996 על ידי המעצב ג`ימי צ`ו, שעבד בעבר עבור הנסיכה דיאנה ועל ידי עורכת ווג לשעבר תמרה מלון. הוא ידוע בשל נעלי העקב הגבוהות, וזכה לפופולאריות בשנות האלפיים, וקיבל דחיפה שיווקית חזקה בסדרת הטלוויזיה המצליחה "סקס והעיר הגדולה". נעלי ג`ימי צ`ו כיכבו בכל הפתיחות ואירועי הגאלה הגדולים בעולם ובין מעריצי המותג ניתן למנות את הנסיכות דיאנה וקייט מידלטון, שחקניות קולנוע ודוגמניות בינלאומיות. בשנת 2014 הונפק המותג בבורסת לונדון, אך בשנים האחרונות נקלעה החברה לקשיים וביוני 2016 נפלה מניית המותג לשפל של 104 פני. באפריל אשתקד הועמדה החברה למכירה וחברת מוצרי היוקרה של המעצב הניו יורקי מייקל קורס רכשה את מותג הנעליים היוקרתי של המעצב הבריטי בפרמיה של 36.5% מעל מחיר השוק.
צילום: אתר רשמי
את נעלי הזכוכית המקוריות מהאגדה העל זמנית מחליפות בקולקציית סינדלרה נעלי עקב נוצצות. הפרשנות של מותג הנעליים הנחשק לנעלי סינדרלה באה לידי ביטוי בנעליים המעוטרות אול-אובר באבני סברובסקי ומקושטות בקדמתן בגבישי קריסטלים בצורת פרח. הנעליים מוצעות בשלושה צבעי פנטזיה ובשלושה גבהי עקב שונים. אגב, כדי לרכוש את הנעליים היקרות תיאלצו להיפרד מלא פחות מ-14.5 אלף שקלים (בחנות
פקטורי 54 ברמת אביב - תל אביב) .
והפרחים לצה"ל: H&O משיקה את EXT - מותג ייעודי לחיילים
החל מקיץ אשתקד שצה"ל העניק תקציב למתגייסים עבור רכישת בגדים וציוד, במסגרתה לוחמים יכולים לרכוש נעלי ספורט, הלבשה תחתונה ופרטי לבוש, באחת מרשתות השיווק שזכו במכרז, בניהם
רשת האופנה H&O, החליטה הנהלת הרשת להרחיב את הפעילות עם חיילי צה"ל והמתגייסים ולהשיק מותג ייעודי תחת השם: EXT.
צילום: עידו לביא
המותג החדש כולל כ-300 פריטים שונים, החיוניים ביותר לחיילי צה"ל. אלו ישווקו בכל 41 סניפי הרשת, במחלקות הספורט ויכללו בין היתר: גרביים, תחתונים, גופיות, גטקס, חולצות קצרות, בגדים תרמים, בגדי ספורט ועוד.
"הרעיון מאחורי EXT שהוא יהווה את המותג הזול ביותר לחיילים ומתגייסים, ותחת קורת גג אחת יוכלו הלוחמים וההורים למצוא את המגוון הגדול ביותר בארץ, במחירים האטרקטיביים ביותר בשוק." לדבריו: "המותג החדש מציע פתרון כולל לחיילים, אנשי שירות הקבע והאקסטרים, שנמצא במקום אחד וחוסך אנרגיה, זמן וכסף", אומר עמיר משה, מנכ"ל רשת H&O.
דנים ונהנים: ברשקה - המותג הספרדי השיק את Denim reinvents itself
הדנים (ג`ינס) כידוע, הוא הפריט האייקוני בכל הקולקציות של
Bershka. העונה יותר מתמיד, טרנד הדנים משולב עם כל הבדים ומעצב מחדש את הפריטים. לא רק מכנסיים אלא גם חצאיות, ז`קטים וחולצות.

פריטים בשילוב דפוסי להקות עם אותיות וכיתובים שכיכבו בעונה הקודמת, ממשיכים בקיץ גם בחצאיות ובמכנסיים. שילוב של דנים יחד עם בדים במראה מחוייט, הופך למגמה הכי טרנדית העונה. כמו כן, בדים אלסטיים הופכים העונה לקשים יותר ומלאים בקרעים וימשיכו להוביל גם את העונה הנוכחית. דיטיילים כגון כפתורים, רוכסנים חשופים וחגורות מגדירים מחדש את הצלליות ומעניקים את המראה הייחודי של הפריטים בקולקציה.

צבעים בהירים יובילו את תחילת העונה והאביב, אבל ככל שנתקדם לקראת הקיץ, יבלטו הצבעים הזוהרים והנועזים בקולקציית הדנים, כגון גווני ורוד וכתום. הטרנדים של שנות ה-80 וה-90 יהיו הרבה מעבר לרמיזות בקולקציית הדנים ויבואו לידי ביטוי בג`ינסים, בחצאיות מיני, ז`קטים במראה רוקיסטי, שורטים וחצאיות במראה וינטאג`, מכנסי paper bag ואוברולים שימשיכו גם בעונות הבאות. מי שחושב שכל דבר באופנה הוא בר חלוף טועה, העונה צריך לתת לדברים זמן!
טווח מחירים: 149.90 - 249 ₪, בסניפי הרשת ברחבי הארץ.