צילום: ארכדי בורשטיין
מותג השיער Mon Platin Professional השיק את "פאשניסטה – קלין קאט" - קרם עיצוב ליצירת סגנונות בתסרוקות השיער.
היצרנית: "קרם בעל טקסטורה עדינה המותאמת לכל סוגי השיער ויוצרת מראה נקי עדכני עם אחיזה גמישה, המאפשרת שליטה ממושכת ונטולת ברק".
מחיר: 60 ₪, במספרות מורשות המותג ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "שלום, קוראים לי אושרת ואני מכורה, אוהבים אותי אני יודעת, אבל בנינו? אני לא מצליחה להיגמל מקרם הלחות של נטורל פורמולה מאז שנות ה–80 כשעוד היו דינוזאורים. יש לי שיער דוחה, באמת, אחד המעליבים בשוק, אבל מה לעשות, צריך להתמודד עם מה שיש. קרחת פחות יפה לי ועל כן, בצר לי, אני משקה את השיער שלי בקרם לחות, אלא שהקרמים האלה עושים אותו כבד, חסר חיים והלוק היפה, לכאורה, שהם מעצבים, מתפוגג ביום למחרת ואז שוב חפיפה וכו` וכו`. ואז בא מון פאלטין, הוא בא ברגוע בדמות קרם עיצוב קליל, עם מילה פלצנית עליו: פאשינסיטה, רוצה לומר קניתי אותך, אלא שלי יש בעיה, כשמורחים על השיער שלי חומרים כשהוא יבש, הוא לא תופס כ"כ קרמים באשר הם, ואם כן, אני נראית כמו דונלד טרמפ ביום סוער. בשם המשימה העיתונאית אני ניסיתי את הקרם הזה על שיער רטוב ונתתי לו להתייבש טבעי . אמה מה? זה עובד! השיער מתקרזל בנועם, זה נשמר יותר מלילה אחד של פראות ואין את תחושת הכבדות. לייק עליכם יא מון פלטין".
ציון: 10
מותג הדרמו-קוסמטיקה לה רוש-פוזה השיק את LIPIKAR SYNDET AP+ - ליפיקאר סינדט AP+ קרם רחצה לגוף עבור תינוקות, ילדים ומבוגרים הסובלים מעור יבש במיוחד.
היצרנית: "קרם רחצה ייחודי עבור טיפוח גלובאלי לעור עם 3 תכונות עיקריות: ניקוי, החדרת לחות והרגעה. התכשיר מתאים גם לעור רגיש, יבש מאוד, מגורה. מתאים גם לשימוש על עור הקרקפת של תינוקות ולטיפול בקשקשת תינוקות ("קליפה" הנוצרת ע"ג ראש התינוק, סבוריאה של הקרקפת). הפורמולה המכילה: חמאת שיאה - הידועה בסגולות המזינות שלה, מספקת לעור את הליפידים להם הוא זקוק כדי לשקם את הלחות, הגמישות והנוחות שלו, ניאצינאמיד -הפועל מיידית על המנגנונים הביולוגיים של הגרד, מעכב את שחרור ההיסטמין, המעורר גירוד, בעודו מסייע לשקם את המחסום העורי ופורמולה המשלבת אקווה פוסיאה פוליפורמיס, מרכיב פעיל חדשני וייחודי המעוגן בפטנט הפועל על הגורמים היוצרים עור מגורה במיוחד. התכשיר מסייע לשמור על מחסום המיקרוביום של העור ומכיל מים טרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה המסייעים בהרגעת העור באופן טבעי. בנוסף, ללא סבון, ללא בושם, ללא פארבן".
מחיר: 60 ₪ ל-200 מ"ל / 99 ₪ ל–400 מ"ל, בבתי מרקחת פרטיים, ברשתות הפארם ובבתי המרקחת של קופות החולים ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "אני תוהה, איך יתכן שקרם אחד טוב לתינוק באותה מידה שהוא טוב למבוגר? אם אני זוכרת נכון לה רוש פוזה היה לרוב המותג שהשתמשתי בו עבור הבייבי שלי ואח"כ גם לבת השנייה אבל מעולם לא חשבתי לנסות אותו על העור הגָּרוּם שלי... ובכן, הפתעה, מתברר שמה שטוב לטוסיק של המתוקה שלי טוב גם לעור הפילי שלי. אז ניסיתי, ואחרי כמה מקלחות זה עבד! חייבים להודות שהגרד והקילופים בעקבותיו פחתו משמעותית. לא אשקר שהפך עורי לעור של תינוק, אבל המגע מרגיש פחות כמו נייר זכוכית... תודה לאלוהי האותיות הקטנות".
ציון: 9.5
המותג מייבלין ניו יורק הרחיב את משפחת המסקרות האייקונית COLOSSAL והשיק את Colossal Big Shot - מסקרה שנועדה לספק נפח היסטרי לריסים – במריחה אחת בלבד.
היצרנית: "המסקרה החדשה משלבת 2 רכיבים עיקריים לקבלת נפח מקסימלי: 1. נוסחת קולגן -המעניקה לריסים נפח עצום במריחה קלה ומהירה. 2. מברשת ענקית, בצורת קונוס, צפופה בסיבים רבים האוספת בכל משיחה כמות מקסימלית של חומר על המברשת. המברשת מגיעה משורש הריסים עד לקצותיהן וכך מעניקה מראה ריסים דרמטי מהשורש ועד לקצה במריחה אחת".
מחיר: 40 ₪, בסניפי רשת סופר-פארם ובפרפומריות ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "יו, בחיי שמעולם לא שמתי לב שיש לך כאלו ריסים ארוכים ויפים", החמיאה לי חברתי הקרובה. " וואלה, גם אני לא שמתי לב", עניתי לה, ושמחתי שהמסקרה החדשה של מייבלין הטמונה באריזה מוזהבת המחברת בין אופנה לאורבניות, ובין גלאם לסטריט, מספקת את הסחורה –מעבה את הריסים ומשווה להם מראה מלא במשיחת מברשת קלה אחת (כמובטח!), ואפילו בלי הגושים המעיקים שבדרך כלל לא עוזבים לי את העין".
ציון: 10
שופרסל ממשיכה באסטרטגיה מפתיעה ומשיקה שיתוף פעולה ייחודי עם כוכבת הרשת אשלי וקסמן בקשי במסגרתו היא מציעה את הבושם החדש שלה STRONG AND FREE.
היצרנית: "הניחוח בעל התווים הפירותיים והצמחים האקזוטיים מופק מתמציות רימון ופירות יער שעורבבו יחד לתחושת חוזק וחום המתקבלת מהענבר ופאצ`ולי. התו העליון- אוכמנויות ורימונים, תו הליבה- אמבר ופוליאנטס ותו הבסיס- פאצ`ולי וקנה סוכר. הניחוח נארז בבקבוק אלגנטי בחיתוכים ישרים וקלאסיים. על הבקבוק מוטבעים בזהב שמו של הניחוח והחתימה האישית של אשלי וקסמן. אריזת הקרטון החיצונית מצופה בוורוד בהיר בעל תחושה עתיקה עם נגיעה מטאלית, ואלמנט רקעי בהשראת שיש".
מחיר: 129 ₪ ל-100 מ"ל, בסניפי רשת "שופרסל דיל" ובאתר האונליין.
דבר הנסיינית: "ההצלחה של הבשמים של המפורסמים גרמה לכך שכל סלב מתחיל/וותיק חולם על בקבוקון משלו. אם בשנת 2012 היו על המדפים 85 בשמים של מפורסמים כאלה ואחרים שהרי היום, 6 שנים מאוחר יותר כבר קשה לאמוד את מספרם של בשמי הסלב`. האחרון בסדרת הידוענים הוא זה של יוטיוברית הביוטי הראשונה של ישראל — האישה והאגדה (לילדות ונערות חובבות איפור) הלוא היא אשלי וקסמן בקשי. כמצופה מתדמיתה ודמותה של כוהנת הנוער גם הבושם מותאם לטעמי לחתך הגילים הזה. אומנם ההתזה הראשונית שלו נפלאה ויש לו ריח פרחוני רענן בשילוב ריח חזק של רימון, מן חמוץ מתוק כזה, ממש קייצי וכיפי, עם טונים יותר עמוקים שהזכירו לי ריח של מרכך כביסה. אבל מהר מאוד (בערך אחרי 10 דקות) הריח שלו השתנה והוא קיבל ניחוח כבד יותר שהזכיר איזה קרם ידיים זול בריח וניל או מאסק. הבושם יתאים מאד לנערות והוא מחזיק מעמד בכיף לאיזה ארבע שעות".
ציון: 8