צילום: מזי עפרוני
המותג Family מבית דנשר, וארגון פתחון-לב ישתפו פעולה לקראת הפסח במטרה להגדיל את כמות סלי המזון לחג שתחלק פתחון-לב למשפחות נזקקות להן מסייע הארגון בכל ימות השנה ובחגים.
לרגל שיתוף הפעולה, Family השיק סדרת תחליבי רחצה הכוללת שלושה ניחוחות: קלאסי מתפרץ, מאסק לבן וניחוח של לגונה ופרחי מים.
היצרנית: "במסגרת שיתוף הפעולה, בכל קניית תחליב רחצה או כל מוצר אחר של המותג Family, יוקדש חלק מהסכום לרכישת סלי מזון עבור משפחות נזקקות לחג הפסח, כך שהרוכש, למעשה, תורם חלק מסל המזון ונהנה מתחליבי הרחצה החדשים. סדרת תחליבי הרחצה פותחה בשיתוף פעולה עם פרפורמר בינלאומי עם חזון לריחות מפנקים שיוכלו להתאים לכל המשפחה במחיר נגיש. תחליבי הרחצה מועשרים בלחות, ומתאימים במיוחד לתנאי מזג האוויר בישראל. התחליבים מועשרים ברכיבים המזינים את שכבת ההגנה הטבעית של העור תוך כדי שמירה על החומציות הטבעית של העור".
מחיר: 12.90 ל-700 מ"ל, ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "מקסים! מקסים! מקסים! סבון נפלא, פשוט ובלי יומרות, עם ריח מפנק כזה שמתאים לכל משפחה. העיצוב אגב, נעים לאמבטיה ורעיון התרומה שברכישתו פשוט מרגש. רוצו לקנות!".
ציון: 9
צילום: קית` גלסמן
סקארה השיקה לקראת פורים את PARTY TIME - קולקציית פורים הכוללת מוצרי איפור שפותחו מתוך מחשבה אמיתית על הצרכים של הילדים והמבוגרים כאחד באיפור חג. בהיצע גם קרם מייק אפ בגוון לבן אטום להשגת לוקים פורימיים מגוונים.
היצרנית: "יתרונו של המייקאפ הוא בטכנולוגיית הייבוש הייחודית המתקבעת על פני העור ומאפשרת המשך שימוש בתכשירי איפור נוספים ללא חשש של מריחה או שינוי הגוון".
מחיר: 15 ₪, בסניפי הרשת ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "דקה לפני פורים, כשאני מבינה שתחפושת כבר יש אבל אין תמרוקים למרוח על הפנים, הרי אי אפשר להשתמש באיפור היומיומי, כי הגוונים שלו מותאמים למשהו פחות פורימי כמו צהובים וירוקים ואפילו לבן, אני זועקת וסקארה נענית. אני קיבלתי לנסות את המייקאפ הלבן והוא ענה בול על הצרכים שלי. נמשח בקלות, כיסה את הפנים בצורה טובה ולא חצי שקופה וגם אח"כ בניסיון להוריד את האיפור לא נתקלתי בשום קשיים, ואי אפשר לומר שהוא החל לדהות תוך כדי השפלה...אין ספק כי סקארה מוכיחה שוב כי היא מצליחה להנפיק מוצר מנצח במחיר השווה לכל כיס".
ציון: 9.5
דוקטור עור, מותג הדרמו-קוסמטיקה בפיתוח של רופאי עור, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, השיק את NUTRIQUE Intensive Day Cream - קרם יום לעור יבש להענקת לחות ולהזנה אינטנסיבית של העור המכיל מקדם הגנה מהשמש SPF 20.
מחיר: 138.70 ₪, ברשתות הפארם, , בתי המרקחת הפרטיים ובקופות חולים ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "קרם עשיר ונעים, שמשאיר על העור דוק קל הכולא בתוכו לחות רבה שמצליחה לספק הזנה מושלמת אפילו לעור צחיח ויבש כמדבר צייה".
ציון: 9
צילום: מוטי פישביין
קרליין השיקה את All In One - מוצר חדש בסדרת Clear Skin - תרחיץ פנים עם הפעולה משולשת לניקוי יעיל X 3 יותר.
היצרנית: "תרחיץ פנים עם פעולה משולשת, המעניק לעור את כל סוגי הניקוי לו הוא זקוק בשגרת הטיפוח: מסכה, פילינג וסבון פנים - בפעולה אחת! כמסכה – יש למרוח שכבה על הפנים ולהמתין 2-3 דקות. המסכה מטהרת ומסייעת בספיחת שומנים מהעור ומותירה אותו בהיר יותר, רך ונעים למגע, ללא ברק שומני. כפילינג – יש לעסות על עור פנים רטוב. בעזרת הגרגירים והחומצה סליצילית, תתבצע הסרה של תאים מתים, לכלוך ושומן המצטברים בפתח הנקבוביות וכניקוי יומיומי - יש להשתמש על עור פנים רטוב. מסיר שאריות לכלוך, שומן ואיפור מהפנים ומעניק תחושת רעננות מתמשכת. הפורמולה מכילה קומפלקס ויטמינים (C,E,B3 ו-B6), גרגירים עדינים וחומצה סליצילית להסרת תאים מתים. אלנטואין ומנטול לתחושת נינוחות ורעננות מתמשכת".
מחיר: 29.90 ₪, ל-150 מ"ל, ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.
דבר הנסיין: "במיוחד לכבוד החורף המבושש לבוא השיקה קרליין תרחיץ פנים שאמור לנקות את העור מזוועות היומיום. התרחיץ, הותיר את העור נעים ורענן, והעניק לו ארומה רעננה במיוחד. אגב, אמא שלי נהנתה מהתרחיץ כפליים ולטענתה הוא אפילו ריכך את עורה המקומט, אבל בגלל שזיקנה זה עוד לא הקטע שלי, קצת קשה לי להעיד על האפקט הספציפי הזה".
ציון: 9.5