חתולה אדומה: פומה X הלו קיטי
פומה X הלו קיטי. צילום: יח"צ חו"ל
נדמה כי לאחר שארגון התיירות העולמי של האו"ם הכריז כי הדמות המצוירת היפנית הלו קיטי תשמש כשגרירה מיוחדת שלו, לא נותרו לה לחתולה עוד הישגים נוספים לקטוף אלא שאז הפתיע
מותג הספורט הגלובלי פומה שחבר לחתולה האהובה ויחד הם הנפיקו מהדורה מוגבלת אדומה במיוחד בשם PUMA X HELLO KITTY .
כן, לאחר שיתופי הפעולה עם כוכבי ספורט וכוכבי עולם האופנה, הגיע גם תורה של הלו קיטי, הדמות המפורסמת ביותר מעולם הפופ ששולטת כבר למעלה מ-4 עשורים. שיתוף הפעולה המסעיר בין החתולה לפומה מביא עמו פריטים צבעוניים, משמחים עם גרפיקות ודיטיילים אופנתיים. בין הפריטים שעוצבו כמתבקש באדום עם נגיעות סטריט אוופיניות לפומה תוכלו למצוא: חליפת טרנינג אדומה, תיק גב שקוף, נעלי סוויד אייקוניות, סניקרס ועוד.
טווח מחירים: 99.90-479.90 ₪, בחנות פומה בקניון עזריאלי ת"א, בסטורי שינקין ובחנויות לייפסטייל ברחבי הארץ.
המיתולוגיה של הים: קולקציית הביכורים של מאור צבר
המעצב מאור צבר. צילום: אתר רשמי
קולקציית השמלות שלו שואבת השראה מעולם המים ומשופעת במוטיבים של אלמוגים, גלים ובתולות ים תוך קריצות תיאטרליות ססגוניות, המשקפות את הווייתו היצירתית המגיעה מתחום הבמה והתיאטרון ואת כתב ידו יוצא הדופן. שמלות הכלה, שלו בניגוד לבאנליות המוכרות שכבר ראינו מהן מספיק - מצליחות לחדש ומתאימות במיוחד לכל מי שמבקשת להיות כלה שונה ומיוחדת. בנוסף, מציע המעצב גם כובעים וקישוטי ראש לכלה.
השמלות נתפרו בעבודת קוטור תוך שימוש בבדים איכותיים: משי, סאטן איטלקי, טול, תחרות, רקמה, שילובים של חיתוכי לייזר, הדפסת טקסטיל דיגיטלי ובהדפסת תלת מימד. פלטת הצבעים נעה בגזרת הכלות בין שקוף, לבן ואופוויט. ובקולקציית הערב בצבעוניות דרמטית של שחור, אדום, חציל, פוקסיה ובשילובים של בדים שקופים.
טווח מחירים: כלות מכירה: 8000 ₪- 17,000 ₪, כלות השכרה: 6000 ₪- 14,000 ₪, שמלות ערב: 2000 ₪- 6000 ₪, בסטודיו המעצב בשוק הפשפשים ביפו, 054-2552875.
שבוע האופנה תל אביב: לכל המידות, הגבהים, הגילים והצבעים
אוטוטו הוא שוב פה: שבוע האופנה התל אביבי חוזר במהדורה שישית, והשנה הוא מתכתב היטב עם סבב שבועות האופנה הבינלאומיים לסתיו-חורף 2018. האירוע הישראלי יושק ב-10 במרץ למשך 3 ימים שיכללו 21 תצוגות, בהן ישתתפו מעצבים ותיקים וצעירים לצד רשתות מסחריות. כזכור, בשנים קודמות נערכו האירועים תחת חסותה של חברת הנדל"ן גינדי, אך השנה יפרשו את החסות עיריית תל אביב ומספר מותגי תכשיטים, בהם "פנדורה". האירוע יתקיים במתחם התחנה.
מתוך התצוגה של טובהל`ה בשבוע האופנה 2017. צילום: אבי ולדמן
"השנה האג`נדה עומדת מעל לכל", מסר מוטי רייף - יזם ומפיק האירוע "רובנו בתעשיית האופנה ובתקשורת לוקחים חלק בהובלה של מודל יופי שהוא לא מציאותי. מטר שמונים ומידה 32 או 34 זה משהו שמעצבים גייז הביאו לעולם. הם הלבישו עליכן את הסילואטה הקולבית. יש לנו הרבה כוח בידיים והגיע הזמן לתת לנשים להרגיש שייכות ונכונות". ואכן, מתוך 21 תצוגות, כ-60 אחוזים מהמעצבים העתידים להשתתף עומדים להעלות אל המסלול דוגמניות "בכל המידות, בכל הגבהים, בכל הגילים ובכל הצבעים", לדבריו של רייף.
מוטי רייף. צילום: תום מרשק
את האירועים יפתח ערב גאלה שבו 25 מעצבים יעצבו שמלות בכסף וזהב. יום התצוגות הראשון יפתח בתצוגה של המעצב אלון ליבנה, שהעתיק את פעילותו לניו יורק. בהמשך יציגו המעצבים הוותיקים דורין פרנקפורט, טובה`לה, גדעון וקארן אוברזון, לצד שמות כמו מעוז דהאן מהמותג "נובוריש דוג", רימה רומנו (בשיתוף "ריבוק"), עידן לרוס, דרור קונטנטו והמותג "סמפל" של האחיות נופר מחלוף ועינב זיני , שחוזר להציג לאחר היעדרות של שנה מהמסלול. בין המשתתפים ניתן למצוא גם שמות חדשים כמו לארה רוסנובסקי, נדב רוזנברג למותג נורת`רן סטאר (בוגר חממת מפעל הפיס), מעצבת התכשיטים מיה גלר, המעצב אביתר מאיור שסיים את לימודיו בשנקר לפני כשנתיים, המותג "הולילנד סיביליאנס", שהציג בשנה שעברה במסגרת חממת מפעל הפיס, המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר (בשיתוף "ניו בלאנס") ושני בוגרי חממה נוספים — גל שנפלד למותג מיוז,והילי וארי— שהתאגדו יחד ים נדב רוזנברג לתצוגה משולשת.
נוסף לאלה תיערך גם תצוגה של רשת האופנה המסחרית "טוונטיפורסבן", ותצוגה של עמותת "הופכות את היוצרות" (בשיתוף תכשיטי YVEL). את האירועים תחתום תצוגה של המעצב המוערך ויוי בלאיש.
פתחו יומנים: קולקציית הסטודיו של H&M - יום חמישי, ה-1 במרץ, 09:30, קניון גינדי TLV
רק לאחרונה חשפה
ענקית הביגוד השבדית H&M את דוחותיה הכספיים לרבעון האחרון של שנת 2017, מהם עולה כי שיעור המכירות שלה אומנם עלה ב-4% ברבעון האחרון ומשנה לשנה, אך עם זאת, הרווח לאחר מס ירד ב-34% בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה וב-13% משנה לשנה, ונדמה כי החברה מסרבת לרדת מהכותרות.
צילום: צילום מסך. הסוויטשירט המדובר של H&M ההפגנות האלימות
בחודש שעבר התמודדה החברה עם נזק תדמיתי לאחר שהואשמה בגזענות בשל מודעת פרסום שבה הוצג ליאם בן ה-5, ילד כהה עור עם כיתוב על חולצתו :`הקוף הכי מגניב בג`ונגל`", פרסום שעורר כזכור תגובות נזעמות ברשתות החברתיות ואף הוביל למהומות והתפרעויות של מפגינים זועמים מהארגון הרדיקלי "לוחמי החופש הכלכלי" (EFF), שהשחיתו שישה סניפים של הרשת ברחבי דרום אפריקה, פרצו לחנויות והסבו נזק לבובות הראווה והבגדים ועתה, עולה המותג שוב לכותרות, הפעם לשחתת קברניטיו בהקשרים חיובים.
קולקציית הסטודיו 2018 - H&M
המותג, השיק זו השנה הרביעית את קולקציית H&M Studio שתוצג ב-28.2 במהלך שבוע האופנה בפריז בסוף החודש. ההשקה החגיגית של קולקציית הסטודיו תושק בקונספט "See now, Buy now" דבר שיאפשר למעוניינים לרכוש את הפריטים שהוצגו בתצוגה ולרוב אינם מגיעים לחנויות. מה שאומר שליום אחד, ביום חמישי, ה-1 במרץ, הפריטים יהיו זמינים לרכישה בסניף הדגל של המותג ב-TLV FASHION MALL בת"א.
טווח מחירים: 79.90-749 ₪.