המותג אמיקה השיק את UP40 - קרם גלייז (ג`ל) / לחות לשיער בעל אחיזה בינונית.
היצרנית: "לקרם פורמולה קלילה ואוורירית הנספגת במהירות ומשלבת 60% קרם לחות לתלתלים ו- 40% גלייז במוצר אחד. הקרם מועשר ומבוסס על השמן הטבעי של דובדבן האובליפיחה, העשיר במינרלים וויטמינים חיוניים המסייעים לשיקום השיער ומקלים על עיצובו. הקרם מעניק יכולת עיצוב, פיסול טקסטורות, נפח ולחות ללא שטיפה לשיער רגיל ומתולתל".
מחיר: 80 ₪ ל-400 מ"ל, בסניפי רשת אפריל, במספרות מורשות המותג ובאתר החברה.
דבר הנסיינית: "נדמה כי מאז שאני זוכרת את עצמי אני משתמשת בקרם לחות של אותה החברה, מפורסמת... אבל מה לעשות שזה כמו אנטיביוטיקה, כשהגוף מתחיל להתרגל אי אפשר יותר להרוג את החיידק וצריך חיזוק. כך השיער שלי הוא החיידק, לצורך העניין, הקרם, שלא נזכיר את שמו, כבר לא ממש עובד עליו, והשיער כבד, לא מעוצב, לא רך, לא גלי, ועוד הרבה ביטויים עם הפתיח ל-א! אמיקה באה לי בול בזמן, כי אוטוטו כבר הייתי עושה נזק לשיער! הקרם מתוצרתה נהדר ובזכותו השיער קליל יותר. אומנם זה מרגיש שהוא לכאורה קצת פחות מעצב אבל זה מרגיש יותר נכון על השיער, מחד השיער לא מתנפח בזכות הגלייז ומאידך אין ממש עיצוב. בשבילי זה בול! ואם אני אטרח להסתפר אחת לכמה חודשים ולא שנים הגלייז הזה ממש יספיק לי... המחיר, עם זאת, גבוה מדי לטעמי...אך יש לציין כי בכל זאת מדובר ב-400 מ"ל ככה ש...".
ציון: 8.5
המותג בטר לונדון השיק את Glazen™ Lip Glaze Fairy Dust - ליפגלוס הולוגרפי.
היצרנית: "ליפגלוס בעל אפקט הולוגרפי, המעניק גימור 3D מבריק במיוחד. הפורמולה הייחודית מכילה שמני חוחובה ואבוקדו, המזינים את השפתיים ומותירים אותן רכות ונעימות. ניתן לשימוש לבדו או כשכבה עליונה מעל שפתון. רכיבים פעילים: שמני חוחובה ואבוקדו המזינים את השפתיים ומגנים עליהן מפני נזקי הסביבה".
מחיר: $19 ל-2.2 מ"ל,
באתר felleza.
דבר הנסיינית: "וואוהו, זה הדבר הראשון שיצא לי מהפה כשראיתי את התוצאה של ההולוגרפיק הזה על השפתיים, ממש וואוהו. ואומרת את זה אחת שממש קשה לה עם המרקם של הליפגלוסים בכלל והמבריקים בפרט. אבל פה מדובר על תוצאה מפילה! אומנם צריך לחדש אותו מדי פעם אבל הבום שזה גורר איתו בכניסה לחדר שווה את ההשקעה...".
פינוק השיק סדרת מוצרי שיער מבוססת תה ירוק עם ויטמין E.
היצרנית: "מהדורה מיוחדת המתאימה לחורף הישראלי: פינוק בתוספת תמצית תה ירוק וויטמין E. הסדרה כוללת שמפו, מרכך ותחליב רחצה המבוססים על תה ירוק העשיר בנוגדי חמצון הידועים ביכולתם לשמור על מראה העור".
מחיר: 10 ₪ (למוצר) ל-700 מ"ל, ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "הגעתי לסיקור הזה סקפטית למדי. אני מבינה שיש טרנד בריאות שמצליח לשלוח את זרועות התמנון שלו לכל עבר, ובכלל זה לתחום הקוסמטיקה. אלא שתה מבחינתי שותים, ולא מורחים על הגוף או על השיער, עם לק בצבע לואיזה קמומיל עוד הייתי יכולה להתחבר, אבל לשמפו שיזכיר לי ריח של תה, נו באמת, כשזה בראש שלי זה מבחינתי כאילו מישהו שפך לי תה על השטיח ואני לא מצליחה להוריד את הריח...אבל אז הפתעה! חפפתי עם התה והסתבר שהריח די מרענן ונעים. המגע על התה עם הקרקפת יוצר קצף מלטף והשיער נשאר רך וריחני גם לאחר הרחצה. בנוסף, זה נהדר שיש גם מרכך לסיים את הפעולה וזה מוגש עם אותו הריח המפתיע וזה לפני שהוספתי מילה גם על תחליב הרחצה המושלם המותיר אחריו עור רך, נעים וסופר ריחני. בקיצור, פינוק שיחקו אותה והוכיחו שוב כי גם במקלחת יש בהחלט מקום לרכיבים מגזרת המטבח".
ציון: 9.5
מותג האיפור לוריאל פריז השיק את X-Fiber מסדרת FALSE LASH - מסקרה דו צדדית בעלת אקסטרה סיבים, ליצירת נפח עוצמתי ואורך מקסימאלי.
היצרנית: "מסקרה דו צדדית בעלת אקסטרה סיבים: שלב 1- פריימר שחור, העוטף ומעבה כל ריס וריס ומעניק לו נפח- הלכה למעשה ושלב 2- פורמולה עשירה בפיגמנט שחור ובסיבים, לבניית אורך, נפח וצפיפות יתרה למניפת הריסים".
מחיר: 75 ₪, ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, ובפרפומריות ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "מאז שנחשפתי למסקרה `אקסס ווליום מיליון לאשס` של לוריאל לפני כ-5 שנים, אני מבלה את רוב זמני במלחמה בכוח המשיכה שלה, ותאמינו לי שכבר קרה שהלכתי לעברה בשנתי כשאני ממלמלת "לוריאל". לפיכך ממש לא הופתעתי שהמסקרה הלוריאלית החדשה, `אקס פייבר` שמה עושה את העבודה. זו, מייצרת ריסים שחורים, מופרדים היטב, בלי גושים, והכי חשוב דרמטיים כמו שאני אוהבת. המסקרה יורדת בקלות עם מסיר איפור, ולא מייצרת יובש בעיניים. ובנינו, מה עוד אני יכולה לבקש?!".
ציון: 10
המותג בליסטקס השיק את Protect Plus - שפתון חדש להגנה מנזקי מזג האוויר.
היצרנית: "בליסטקס פרוטקט פלוס מגן מיובש באמצעות גליצרין השומר על לחות השפתיים, מגן מחום באמצעות שמן נבט חיטה המקל ומעניק לחות לשפתיים פגועות מהשמש ומחום, מעניק הגנה מפני רוחות המייבשות את השפתיים באמצעות צמח הקנדלילה היוצר ציפוי מגן לשפתיים ומעניק הגנה גבוהה במיוחד SPF30 מפני קרני השמש".
מחיר: 14.90 ₪, בבתי מרקחת וברשתות הפארם ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "התקופה הזאת של הקור/ חום, גשם/ מזגן, הורגת אותי, אותי ואת השפתיים שלי, הן מחליפות צבעים, מדממות, מתנפחות, ואף אחד מתופעות הלוואי האלה לא מסקסות אותן, להיפך, זה מזעזע! מעבר לעובדה שאני נראית מוזר זה ממש לא נעים לי. זה שורף, מחוספס, מציק, הצילו!!! שפתון באלם זו בהחלט האופציה האופטימלית, אבל הבאלם הוא דבר מציק, החומרים שהוא מכיל, שמטרתם להחזיר עטרה לשפתיים, הם לרוב בלתי נסבלים. אבל, כאמור, אין מנוס, ועל כן מצאתי את הפיתרון האולטימטיבי – למרוח את הבליסטיקס בלילה. נכון, במהלך היום אני חושפת את השפתיים לכל התחלואים האפשריים, אבל אני חושבת שהפשרה שלי מושלמת, ואכן, שלושה לילות עם הפרוטקט פלוס והמצב באמת הרבה יותר טוב! אגב, מי מצליחה להסתובב עם זה במהלך היום בלי ללקק את השפתיים ללא הפסקה אשריה, שכן המוצר בעל מקדם הגנה מפני השמש וזה כמובן קריטי גם בחורף".
ציון: 9
חלאבין השיקה ליין חמאות גוף בארבעת הריחות המוכרים שלה: לאב-ליין, רוז` לאב-ליין, מיד-נייט, ולאב-ליין וויט.
היצרנית: "ארבע חמאות גוף מבושמות, מבוססות חמאת אגוזי שיאה, שמנים טבעיים, מינראלים מים המלח החיוניים לעור. שמנים של אבוקדו ושמן זית מתווספים לפירותיו (אגוזי השיאה) של העץ הענק ממערב אפריקה Mangifolia התורמים להזנה עמוקה ולשמירה מפגעי מזג האוויר של העור. שמן אגוז השיאה ידוע בשל יכולתו לטפל ב"מכות יובש" חריפות האופייניות לעונה, הגורמות לסדקים בעור, לגירוי חריף, לאדמומיות לוחוסר נוחות".
מחיר 40 ₪ ל-300 גרם, ברשתות הפארם, במשביר לצרכן ובפרפומריות ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "לחמאת הגוף של חלאבין המגיעה בצורת קרם יש ריח מושלם שכל חטייארה שהייתה תיכוניסטית באייטיז בוודאי תזכור, ההוא עם הניחוח המאלף של החתלתול על הירח. החמאה החדשה המוצעת כאמור בניחוח הנוסטלגי ההוא מאוד עשירה וסמיכה ולמרות זאת לוקח לה קצת פחות מדקה להיספג לגמרי תוך שהיא מעניקה לעור תחושה קטיפתית. החמאה כאמור נעימה מאוד ומותירה אחריה עור מרוכך ומבושם כהלכה, וגם המחיר שלה לא בשמים, כך שתחושת הספא המרגיעה הופכת לחוויה זמינה ומפנקת".
ציון: 10 +