כללי
סוסיתא
גאדג'טים
נדל"ן
101 מיסטיקנים ישראליים
כל הנשמה
הזמן הורוד
הדודל של גוגל
משפטפטת
U N A C T I N G
סיפור מצולם
המומחים
לו ולה
מטופחת
סלון יופי
כללי נשים
פאשניסטה
פאשניסט
ברבריה
מטרוסקסואל
סקס ואהבה
פאשן ניוז
קולינריה
מבזק קולינרי
זוללים
אוכלים בחוץ
ספר מתכונים
השַׁתְיָין
תרבות
כללי תרבות
על הבמות
על המסך
הספרנית
הזמנה להאזנה
עיצוב
בדק בית
הום סטיילינג
גינה לי
עשו זאת בעצמכם
בריאות
מעבר לדלפק
עושים כושר
ביקור רופא
חוג הסילון
עדכונים מהביצה
רכילות, סלבס ופאפארצ'י
נופש ותיירות
נשארים בארץ
יוצאים לחו"ל
ילדים
כללי ילדים
המשחקייה
ילדודס
ג'ימבורי
קולינריה
רוצה לספר לנו על משהו?
יש לך ידיעה/ רעיון ששווה אייטם?
מוצר ששווה סקירה?
צור/י
אתנו קשר
סטוקומיזציה: הכירו את דייסו יפן - המתחרה היפנית לרשתות הסטוק הישראליות
ענקית הקמעונאות היפנית דייסו יפן תפתח בקיץ הקרוב שני סניפים ראשונים בארץ, ותופעל בידי קבוצת יוניון, זכיינית המותגים H&M ו-COS ויבואנית טויוטה ולקסוס ■ הרשת מונה למעלה מ-4,900 חנויות ב-26 שווקים ברחבי העולם ותהווה מתחרה ישירה ומשמעותית לרשתות הסטוק הישראליות.
יפה חיים
25/01/2018
צילום: יוטיוב
קבוצת יוניון, זכיינית המותג H&M ו-COS ויבואנית טויטה ולקסוס בישראל, תפעיל בישראל את חנויות
DAISO JAPAN
- ענקית הקמעונאות היפנית. שתי חנויות ראשונות של המותג היפני ייפתחו כבר בקיץ הקרוב.
כידוע, בישראל הסטוקומיזציה (ריבוי של רשתות המוכרות מגוון עצום של פריטים במחירים נמוכים) חוגגת ומה שהחל בסגנון חנויות "הכל בדולר" בשנות ה־80 נראה היום יותר כמו סניפי ענק של טרגט האמריקאית. עתה אל תוך שפע הסטוקים הפועל בישראל תצטרף גם דיסו יפן, פועלת בסגנון חנויות "הכל בדולר", ותהווה מתחרה משמעותית וישירה לרשתות הסטוק השונות הפועלות בארץ ("רשת הסטוק", "מקס סטוק", "זול סטוק", "סופר סטוק" ועוד), ומציעות כידוע מגוון רחב של מוצרים במחירים מוזלים.
בדומה לרשתות הסטוק המציעות כלים לעיצוב הבית, כלי בית, צעצועים, מכשירי כתיבה, חומרי יצירה ומתנות, גם הרשת היפנית תציע מגוון רחב של כ-100,000 מוצרים במחירים נגישים החל ממוצרי עיצוב ואקססוריז לחללים השונים בבית: מטבח, סלון, חדר שינה, חדרי ילדים, אמבטיה דרך אקססוריז אופנתיים, צעצועים, אביזרי עיצוב לימי הולדת, כלי עבודה, כלי כתיבה, כלי גינון, מוצרי אלקטרוניקה, מוצרים לרכב, כלי תפירה, אביזרים לחיות מחמד ועוד.
כיום מפעילה הרשת למעלה מ-4,900 חנויות ב-26 מדינות בנוסף ל-3,000 חנויות ביפן, לדייסו יש קרוב ל-2,000 סניפים מחוץ למדינה. החנות הראשונה למותג נפתחה ב-1972, כשהירוטאקה יאנו נשיא הרשת פתח ביפן את יאנו שוטן, חנות רחוב שמכרה פריטים ב-100 יאן לפריט. ב-1977 מיתג יאנו את החנות תחת הקונספט Yen Shop 100 וב-1991 הפכה יאנו שוטן לדייסו יפן, ענקית הקמעונות.
לפי שבועון החדשות The Economist דייסו יפן שולטת בענף שמוערך ב-7.7-5.8 מיליארד דולר ביפן לבדה, והיא הרשת היחידה מסוגה שהתרחבה מחוץ למדינתה אל מדינות נוספות. הכנסות החברה ב-2015 היו 4 מיליארד דולר. מנעד המחירים הנגיש והאטרקטיבי לצד המגוון, האיכות וייחודיות הפריטים המוצעים ללקוחות מושכים באופן עקבי צרכנים יפנים התרים בעקבות המצב הכלכלי במדינתם אחר מוצרים זולים. הפריטים הפופולריים ביותר ביפן הם סוללות ומוצרי דקורציה שימושיים ופונקציונלים לבית.
מצאתם טעות בכתבה? ספרו לנו ונתקן
לחץ כאן
אולי יעניין אותך גם
מאמרים
נוספים
שופרסל, מאחורייך: ענקית הסופרמרקטים קרפור מגיעה לישראל
קוד מוצר:
07/03/2022
יפה חיים
פרטים נוספים
שוקינג! המותג סמאשבוקס קיבל את הזכויות על מותג האיפור האוסטרלי BECCA
קוד מוצר:
16/09/2022
קובי טיריפינטו
פרטים נוספים
שוקלים להזריק? הכל על הרמוניקה, חומר מילוי משולב חומצה היאלורונית וביוסטימולטור
קוד מוצר:
02/07/2023
דנה קאהן
פרטים נוספים
רוצה לספר לנו על משהו?
יש לך ידיעה/ רעיון ששווה אייטם?
מוצר ששווה סקירה?
צור/י
אתנו קשר