כללי
סוסיתא
גאדג'טים
נדל"ן
101 מיסטיקנים ישראליים
כל הנשמה
הזמן הורוד
הדודל של גוגל
משפטפטת
U N A C T I N G
סיפור מצולם
המומחים
לו ולה
מטופחת
סלון יופי
כללי נשים
פאשניסטה
פאשניסט
ברבריה
מטרוסקסואל
סקס ואהבה
פאשן ניוז
קולינריה
מבזק קולינרי
זוללים
אוכלים בחוץ
ספר מתכונים
השַׁתְיָין
תרבות
כללי תרבות
על הבמות
על המסך
הספרנית
הזמנה להאזנה
עיצוב
בדק בית
הום סטיילינג
גינה לי
עשו זאת בעצמכם
בריאות
מעבר לדלפק
עושים כושר
ביקור רופא
חוג הסילון
עדכונים מהביצה
רכילות, סלבס ופאפארצ'י
נופש ותיירות
נשארים בארץ
יוצאים לחו"ל
ילדים
כללי ילדים
המשחקייה
ילדודס
ג'ימבורי
רוצה לספר לנו על משהו?
יש לך ידיעה/ רעיון ששווה אייטם?
מוצר ששווה סקירה?
צור/י
אתנו קשר
מעכשיו גם טיפוח: החנות האינטרנטית של המותג Adika מתרחבת לתחום הקוסמטיקה: תציע גם מוצרי איפור ויופי
שוק הביוטי המקוון בישראל רק הולך וצובר תאוצה, ועכשיו מצטרפת לזירה גם החנות אינטרנטית שכבר הפכה להצלחה מסחררת במחלקות האופנה והעיצוב
■
בין המוצרים שהאתר Adika Beauty יציע: איפור של מייבלין ניו יורק, לקים של אססי, מוצרים לטיפוח שיער של Eva-nyc, מסיכות פנים של דרמגלאם ומוצרי ל`אוקסיטן
■
טווח המחירים ינוע בין 9 ל-239 שקל.
אורית בר שרעבי
18/01/2018
צילום: ערן סלם
בהמשך לפעילותה בתחום האופנה ובתחום עיצוב הבית ולאחר שסחפה את רשת האונליין עם מכירות שהגיעו בבלאק פריידי האחרון לכמיליון שקל ביום והשיקה תי 2 חנויות פיזיות ראשונות למותג (בדיזנגוף סנטר בתל אביב ובקריון בקריית ביאליק), הודיעה עדיקה (Adika) על השקת קטגוריה חדשה: Adika Beauty - "עדיקה ביוטי" שתושק ב-22 בינואר, ותציע לגולשים מבחר מוצרי טיפוח וקוסמטיקה של מותגים בינלאומיים כגון ל`אוקסיטן, מייבלין ניו-יורק, לוריאל, גרנייה, מותג טיפוח השיער הניו-יורקי Eva-nyc, מותג הלקים ESSIE ומסיכות הפנים הקוריאניות של דרמגלאם. כמו כן יימכרו מארזי קוסמטיקה וטיפוח שיותאמו לאופי לקוחות האתר ולצורכיהן.
לצד היצע התמרוקים, עדיקה תייצר ותמכור אקססוריז ואביזרי קוסמטיקה נלווים, כגון מברשות איפור, ארגוניות איפור ותיקים, להשלמת חוויית הקנייה. בהמשך מתוכננים שיתופי-פעולה ומוצרים שישווקו באתר בלבד. טווח מחירי המוצרים צפוי, לפי החברה, לנוע בין 9 שקלים ל-239 שקלים.
צילום: ערן סלם
כידוע, מאז עלה אתר המותג עדיקה לאוויר בנובמבר 2011 על ידי דדי שוורצברג ושותפתו לשעבר עדי רונן, ועד היום התמקד המותג הן בחנויות הפיזיות והן באתר האונליין שלו בפריטי הלבשה, אביזרים ומוצרי עיצוב לבית. כעת, עם כניסתה לשוק הקוסמטיקה, היא צפויה להתחרות בפעילות האונליין של סופר-פארם, שהושקה בקיץ האחרון, ולפעילות של הדיוטי פרי, שמאפשרת הזמנת מוצרי אונליין לטסים לחו"ל. "כניסת קטגוריית הקוסמטיקה לאתר הינה טבעית כחלק מצמיחת המותג בשנים האחרונות", מסרה אורנה אלוביץ`, משנה למנכ"ל עדיקה והוסיפה "ההבנה שסטייל נוגע בכל פרט מחיינו החל מארון הבגדים, בסביבה הביתית וכעת גם בשולחן האיפור. עדיקה דואגים לתת מענה לכל צרכי הלקוחות. את המוצרים דאגנו לבחור בקפידה כך שישרתו נאמנה את תמהיל הלקוחות שלנו. אנו מבטיחים להמשיך ולרגש את לקוחותינו בשיתופי פעולה מעניינים ובהשקות ייחודיות ובלעדיות לאתר. היום כשנכנסים לאתר ניתן יהיה למצוא את כל הצרכים תחת קורת גג אחת".
כזכור, עדיקה נרכשה לפני כשנתיים וחצי על-ידי קבוצת גולף בעסקה בשווי 40 מיליון שקל, ובימים אלה היא נמצאת לקראת הנפקה בבורסה, שלפי גורמים בשוק צפויה להתרחש כבר בחודש הבא. לפי ההערכות, במקרה שתבוצע ההנפקה, היא תתבצע לפי שווי חברה של כ-150 מיליון שקל.
מצאתם טעות בכתבה? ספרו לנו ונתקן
לחץ כאן
אולי יעניין אותך גם
מאמרים
נוספים
פאשן ניוז: תמנון, פרנצ`סקה ביגוטי ודניאל בגס, ריזרבד, ראלף לורן ומייקל קורס וגם יריד שופוני חוזר
קוד מוצר:
28/10/2019
מערכת SPOT it
פרטים נוספים
פאשן פיקס 2: תסרוקות ערב במחיר פיקס ידוע מראש
קוד מוצר:
02/04/2017
אורית בר
פרטים נוספים
פאשניסטה: בדיקת מוצרים חדשים
קוד מוצר:
24/09/2017
מערכת SPOT IT
פרטים נוספים
רוצה לספר לנו על משהו?
יש לך ידיעה/ רעיון ששווה אייטם?
מוצר ששווה סקירה?
צור/י
אתנו קשר