אם גם אתם חובבי טלוויזיה סביר כי לא פספסתם את הפרסומת החדשה של
מותג הנעליים הישראלי "גלי" לקולקציית סתיו חורף 2017-2018 בה מככבת לא אחרת מהמעושרת ניקול ראידמן שמוכרת לנו גם כבעלת Madam de Pompadour - בוטיק האופנה המפונפן שלה לנשים בכיכר המדינה בו היא משווקת כידוע מותגי על בינלאומיים וסופר יוקרתיים.
גלי, שנוסדה אי שם בשנת 1975 ונחשבת למותג פופולרי נגיש בתחום נעלי הספורט היא אולי האנטי תזה למאדאם דה פומפדור. מימיו הראשונים של המותג ועד היום נדמה כי קברניטיו מתאמצים לשמר אותו כמוצר הכי ישראלי, הכי נוח, הכי זול, הכי חברהמני, הכי כמו כולם והכי לכולם, ולמרות זאת נבחרו ראידמן ושני ילדיה, מישל בת ה-7 וריצ`י בן ה-3 להוביל את קמפיין החורף של המותג וזאת למרות שמרבית הסיכויים שבארון הנעליים של משפחת ראידמן צ`רנוי לא תוכלו למצוא אפילו נעל אחת של גלי. אז מה לגלי ולאשת האוליגרך? ובכן, נדמה כי המותג שבחר לגייס את המשפחה העשירה כפרזנטורית שלו עשה זאת בעיקר בכדי לחזק את מעמדו כמותג מוביל הפונה לכולם ומיועד לכל המשפחה.
החברה שהקימו האחים לבית אורון ב־1975 ונקראה על שמה של גלי, בתו של המנכ"ל גבי אורון, והיתה הצלחה מסחררת בטעם כחול־לבן, מובילה כבר שנים קו פרסומי ברור בו היא ממצבת את עצמה כמותג אהוב ואהוד על כולם. כזכור, בשנת 1988 ולאחר שצברה גלי חובות מונה לה כונס נכסים והיא נרכשה על ידי חברת בריל אשר בבעלותה מספר מותגים בניהם: לי קופר, ניין ווסט, נאוטיקה, טימברלנד וסולוג ומאז הפכה שוב ובאופן מידי להצלחה מקומית - רק שהפעם, וברוח הזמנים העכשווים, גלי עושה זאת בשילוב כוחות עם מותגים בינלאומיים נחשקים (האש פאפיס, קאטרפילר ועוד).
משפחת ראידמן צ`רנוי בפרסומת המותג גלי
צילום: אלכס ליפקין
הבחירה בראידמן אם כן אינה מקרית. מחד רשת גלי חזקה מאוד בגזרת הילדים, וזהו גם היתרון היחסי שלה בשוק הנעליים, ומאידך לגלי יש עיקרון ברור: נעליה לעולם לא יעלו יותר מ־500 שקל לזוג, ולכן בפרסומת המותג נראית מי שיכולה בהינף ה-World Signia השחרחר שלה לרכוש חנות נעליים שלמה של כריסטיאן לבוטין נכנעת לתחנוניי בתה הצעירה המבקשת להתחדש בגלי, ולמה גלי? "כי לכולם יש".
"אין ספק שהקמפיין עם ניקול ריאדמן מעביר את המסר של חוזק וגודל המותג ובנוסף מעורר הדים, יוצר בז רחב ומעלה חיוך", אמר דן איתמר סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה בקבוצת בריל. אגב, למקרה שתהיתם המעושרת שנאותה בסופו של דבר לרכוש לבתה "גלי כמו לכולם", גם התחייבה לתרום את כל כספי הקמפיין שקיבלה (חצי מיליון שקל) לבתי חולים לילדים ולעמותות לילדים חולים ולנזקקים. "אני החלטתי להשתתף בקמפיין של גלי עם ילדיי כי אני חושבת שזה מותג ישראלי ראוי", ציינה ראידמן והוסיפה סיבה נוספת "זו גם הזדמנות לתרום את מלוא שכרנו למען ילדים. אלו ערכים שאני רוצה להשריש אצל ילדיי ולהוות דוגמא לכל עם ישראל".
אז מה מציעה רשת גלי לחורף 2018?
קולקציית חורף 2018 לנשי. צילום: ירון וינברג
קולקציית נעלי הנשים מציעה מגוון רחב של סגנונות המושפעים מהטרנדים המובילים בעולם. בקולקציה ניתן למצוא מגוון רב של נעלי קז`ואל, לצד מבחר עשיר של מגפיים ומגפונים בשלל גבהים וצורות, עקבים וסוליות. הצבעוניות השלטת: צבעי אדמה עשירים וצבעי חורף קלאסיים בינהם: שחור וכחול נייבי. יודגש כי אין באוסף העונתי של גלי נעלי עור, אלא רק תחליפים. הסיבה היא כמובן כלכלית - מחירי העור גבוהים והרשת הנגישה מבקשת לעמוד בתחרות המחירים בשוק ואף מתחייבת כאמור שנעליה לא יעלו על סך ש"ח 500 שקלים.
קולקציית בנות 2018 קולקציית חילדים מציעה נעליים במגוון סגנונות לבנים ולבנות וכוללת גם נעלי צעד ראשון לתינוקות. בגזרת הבנים אבולוציית נעלי ההרים והשתלבותם לתוך הנעלת הקז`ואל מורגשת ותואמת את מזג האוויר החורפי ובגזרת הבנות תמצאו סניקרס ונעליים אופנתיות אחרות שעוטרו באבזמים, בתיקתקים, בגומיות, בפונפונים ובצמות, בצבעוניות של סגול, ורוד, לבן, אוף ווייט, אפור וחומים למיניהם. עוד בליין הבנות קבוצת מגפונים ונעלי בית סרוגות ורכות המקושטות באוזניים, ברקמות ובכפתורים בצבעוניות משגעת של ורוד, תכלת, סגול, לבן ושחור.
האש פאפיס. חורף 2018
בסניפי הרשת מוצעים כאמור גם דגמיהם של המותגים הבינלאומיים קאטרפילר והאש פאפיס. זה האחרון כבר למעלה מ-50 שנה מגדיר נוחות מהי וגם העונה הוא מציע קבוצה עשירה של דגמי גברים המצוידת בסוליות ZG - הלוא הן הסוליות הקלות בעולם (משקל 250 גרם), בתוספת בולמי זעזועים, המקנים נוחות מרבית בכל צעד. מנגד, דגמי המותג קאטרפילר מאופיינים העונה במראה אורבני ועדכני בשילוב טכנולוגיות ייחודיות הכוללות: תפירת חיזוק המקנה איכות ועמידות, תמיכת אזור עקב הרגל ברפידה המקנה יציבות אתלטית וגמישות הבולמת זעזועים, עורות איכותיים בעלי תכונות כגון עמידות נגד מים, שמירה ומעטה הגנה נגד שפשוף ובטנה מיוחדת המונעת הזעה וריח .
מחירים: נשים - מגפיים ומגפונים - 249.90-349.90 ₪, סירה- 99.90-139.90 ₪, נעלי בית- -79.90 - 59.90 ₪, נעלי ספורט - 239.90 ₪. ילדים- 49.90-249.90 ₪. גברים - האש פאפיס -349.90 ₪ - 459.90 ₪. קאטרפילר - 439.90 ₪- 499.90 ₪, בסניפי הרשת ברחבי הארץ.
פריטים נוספים מתוך הקולקציות החדשות (חורף 2018)
קולקציית חורף 2018 לנשים
קאטרפילר. חורף 2018
קאטרפילר. חורף 2018
האש פאפיס
האש פאפיס. חורף 2018