Ivy Park כידוע, הוא שמו של מותג הספורט מבית היוצר של ביונסה ורשת האופנה הבריטית הסופר קולית, "טופשופ".
קולקציית הביכורים של המותג הושקה רק כשנתיים לאחר ההכרזה על הקמת מותג הסטריט-ספורט "פארקווד טופשופ אתלטיק בע"מ", שהיא כאמור שותפות שיוויונית של 50-50 בין הרשת האופנה הקמעונאית לביונסה.
IVY PARK | קולקציית הביכורים
ראשיתו של המותג כבר ב-2014, עת קווין בי נעתרה לחיזוריו העסקיים של המיליארדר והבעלים של טופשופ העולמית, סר פיליפ גרין (מבעלי קבוצת ארקדיה, הכוללת גם את רשתות טופמן ודורותי פרקינס). "זה החל כשביונסה שהתה בלונדון בפברואר שעבר ותכננו להיפגש. התחלנו לדבר באופן כללי על שיתוף פעולה. בחנו את גזרת בגדי הספורט, שזה מקום שטופשופ חייבת להיות בו. בהתבסס על מה שביונסה עושה, איך שהיא מתאמנת ושומרת על כושר, השיחה שלנו זרמה לכיוון הקטגוריה הזו. התחלנו לדבר ברצינות על הדבר בסביבות מאי או יוני. לקחו עוד שישה או שמונה שבועות כדי ליצור את העסקה הזו. ואז ביונסה הגיעה אל המשרדים שלנו להשלמת החלק האחרון של הפאזל".
הקולקציה הראשונה של המותג הושקה כאמור ב-2016 וכללה מכנסי טייץ בשלוש גזרות שונות, חזיות ספורט, גופיות ועליוניות סווטשירט מפנקות. המוטו המרכזי שעמד במרכזו של המותג החדש היה העצמה נשית. "אני מקווה שהמותג "יתמוך וייתן השראה לנשים שמבינות שיופי הוא יותר מאשר רק המראה החיצוני שלך... אני חזקה, ויצרתי מותג שנועד לגרום לנשים אחרות להרגיש באותו האופן", אמרה הזמרת בהשקת המותג. "בתקופות של עבודה וחזרות, אני לחלוטין מעדיפה ללבוש בגדי ספורט - אבל עד היום לא ממש מצאתי מותג ספורט שדיבר אלי", הוסיפה ונימקה בשעתו את בחירתה בשותפות עם טופשופ. "המטרה שלי בהשקת המותג היא למתוח את הגבולות של המלתחה האתלטית, ולהוות מקור השראה לנשים שמבינות שיופי הוא מעבר למראה – הוא טמון בבריאות הנפשית, המנטלית והפיזיולוגית שלנו. אני עצמי מרגישה חזקה פיזית, אני גם חזקה נפשית, ורציתי ליצור מותג שיאפשר לנשים אחרות להרגיש אותו דבר".
IVY PARK | קולקציית חורף 2016
עם המסר האמור, השיקה בי אשתקד קמפיין אופנה מעצים, אליו היא גייסה את לאוורן קוקוס - חברתה הטרנסג`נדרית הקרובה ומי שנחשבת בעיניי רבים ללוחמת זכויות הקהילה הטרנסית בארה"ב. לצידה גייסה בי עוד מספר דוגמניות ודוגמנים שגם הם לא בדיוק מה שמקובל ללהק לקמפיינים אופנתיים. נשים בעלות ירכיים עבות ולא מרוטשות (בל נשכח שמדובר במותג ספורט, כן?!), דוגמן שגופו עמוס בנקודות חן, דוגמנית סודנית אנדרוגנית ודוגמנית מבוגרת עם שיער מאפיר (קרן מקדונלד, הכוריאוגרפית שלה) – כולן אגב, כהות עור ולכולן תכלית ברורה אחת, להעביר את המסר הנחרץ כי ב-Ivy Park חוגגים ייחודיות ועוצמה מכל סוג, ולכולם יש מקום במותג.
IVY PARK | קולקציית חורף 2017
עתה, הושקה קולקציית חורף 2018-19 של המותג. מדובר בקולקציה הרביעית פרי עבודתם המשותפת של ביונסה וגרין. הקולקציה החדשה משלבת עיצוב מכוון אופנה עם חדשנות טכנית ליצירת סוג חדש של בגדי ספורט. בקולקציה ניתן למצוא פרטי מפתח מודרניים למגרש הספורט ומחוצה לו.
שפצור [שיפור צורה] היא המילה שמתארת את הקונספט העיצובי של המותג על ידי הכנסת מרד נעורים מודרני לפריטים קלאסיים. פירוק והרכבה מחדש, קווים א-סימטריים ושילובי בדים. את הקונספט הזה ניתן לראות על גבי מגוון הפריטים, החל מסווצ`רטים בגזרת אוברסייז, דרך ג`קטי ריצה עם שילובי בדים שונים ובגדי ספורט לאימון. הקולקציה החדשה מתובלת בפלטת צבעים של אדום צ`ילי, ארגמן וטורקיז המרוככים עם גוונים של ורוד בהיר וכחול פורצלן.
טווח מחירים: 44.90 - 819.90 ₪, בסניפי המותג ובאתר
טופשופ ישראל.
פריטים מתוך הקולקציה החדשה (חורף 2018-19)