צילום: שיק יחזקאל
רשת TopTen שהוקמה ב-2004 כמותג צעיר שהתאפיין בפריטים סופר טרנדיים באיכויות נמוכות יחסית היא כידוע ילדת הסנדוויץ` למשפחת הודיס - מומחית בתחום ה-value for money, האוחזת באמתחתה גם בתת הרשתות הודיס, אקססורייז, קרולינה למקה ואורבניקה.
אם בשנים הראשונות לפעילות הרשת הרעיון הבסיסי שלה היה לספק פריטים עונתיים במינימום הוצאה כספית, שהרי גם היום, 13 שנה לאחר הקמתה, נדמה כי הרעיון ההוא נותר בעינו והרשת שהלכה והתרחבה המהלך השנים התבססה כמותג שמציע אלטרנטיבה אופנתית לעין ואטרקטיבית לכיס עם למעלה מ-5,000 דגמים ובכללם תכשיטים, תיקים, ארנקים, צעיפים, בגדי ים, אביזרי שיער, משקפי שמש, כובעים והנעלה שמתכתבים רובם ככולם עם המגמות הבינלאומיות.
צילום: שיק יחזקאל
קולקציית החורף העכשווית של הרשת, מתמקדת בארבע קבוצות עיקריות ונדמה שטופ טן לא פסחה העונה על שום טרנד מרכזי. בין היתר טרנד האמריקנה, המאופיין במראה המתכתב עם פסטיבלי הרוק והקאנטרי באמריקה; והמראה האתני, הבא לידי ביטוי במוטיבים פולקלוריסטים המעניקים מראה אקלקטי עם אמירה וכוח. בנוסף תמצאו גם פריטים המושפעים מהגלקסיה, מכוכבי הלכת והחלליות וכוללים מגוון של תכשיטים גאומטריים עם חומרים זוהרים ומנצנצים ופריטים בניחוח רומנטי הניחנים ברקמות עדינות, בפרחים מודפסים ותלת ממדיים ובהרבה חומרים רכים כמו קטיפות וסאטנים.
צילום: שיק יחזקאל
גם הפעם הטרנדים שומרים על הסגנון הייחודי לרשת ונדמה כי למרות הפנייה ההצהרתית שלה למכנה הרחב ביותר (על פני חידוד צביונה של הלקוחה המובחנת)- הנערה הצעירה הקולית, האופנתית והמעודכנת עדיין ניצבת בראש רשימת הצרכניות הבולטות של המותג. TopTen מצידה מצהירה כי הסגנון שלה "מתאים את עצמו למגוון קהלים, סגנונות וטרנדים", ואכן אם לשפוט על פי קולקציית חורף 2018, נדמה שגם האמהות של אותן צעירות חובבות המותג תוכלנה למצוא לעצמן כמה אביזרי אופנה הולמים כמו תכשיטי העץ מליין ה-WILD TOWN, סיכות הדש או אחד מתיקי הגב המנומרים שיהלמו מאד את חובבות המראה החייתי.
אך טופטן כאמור אינה מסתפקת בכך וניכר כי ועדיין מגששת במטרה למשוך לסניפיה קהל רחב יותר. הדבר בא לידי ביטוי בהצטרפותן של קולקציות חדשות המרחיבות לשיטתה את הגדרת המונח "אקססוריז". אלו כוללות העונה מגוון גאדג`טים - כיסויים חדשים לטלפונים ניידים, רמקולים ואוזניות אלחוטיים, מטענים ניידים, כבלים במגוון צבעים ואורכים, אוזניות בשלל עיצובים, מאווררים לפלאפון ועוד הרבה מוצרים נלווים חדשיים ומדליקים וקו מוצרי כתיבה הכולל: מחברות, מחקים צבעוניים, סטים של עטים, קלמרים, פתקיות מגניבות, קליפסים וערכות ציוד משרדי.
צילום: רפי דלויה
את הקולקציה האמורה מובילה גם העונה, רוסלנה רודינה, המשמשת פרזנטורית ל-TopTen כבר עונה רביעית. הפעם צורפה לרודינה שחקנית חיזוק משמעותית, כוכבת האינסטגרם והמיוזקלי אנה זק (16) שיש לה קרוב ל־800 אלף עוקבים באינסטוש, ובהיבט הזה אין ספק כי בחירתה בהחלט מנציחה את אהדתו של המותג בקרב בנות הטִיפֵּשְׁעֶשְׂרֶה.
טווח מחירים: 9.90-179.90 שקלים, בחנויות הרשת ברחבי הארץ.
אקססוריז נוספים מתוך הקולקציה החדשה