צילום: פייסבוק / שי פרנקו
איני יודעת אם זה מטריד רק אותי כמורה וכמחנכת האמונה על הנחלת הלשון העברית, שהסיבה לכך שרשת "קלאב אופנה" לשעבר חפצה למשוך קהל ועוד צעיר היא מיתוגה החדש בשפה האנגלית… אני אמנם ראיתי שינוי בכל הקונספט של המותג, אבל עדיין… כפי שציין אלירן סופיר - מנכ"ל
FASHION CLUB בהשקת קולקציית חורף 2018, רצונם בתהליך המיתוג המחודש היה להבדיל את הרשת הזו מהשוואה למתחריה הישירים באותו התחום של אופנה ("זברה" ו"האנגר") המוכרים גם הם שלל פריטי אופנה עכשווית במחיר נגיש השווה לכל כיס ולמתג את עצמם באופן עילאי יותר.
צילום: פייסבוק/ שי פרנקו
כן, בעוד ששוק האופנה בארץ נחבט מהמיתון, בשוק ההבי-דיסקאונט של ענף האופנה, או בשמו האחר "שוק הבזארים", העסקים מסתבר פורחים. הרשתות שמציעות בגדים במחירים השווים לכל נפש, שלא לומר במחירים זולים במיוחד, הלכו והתפשטו כפטריות אחרי הגשם, אך רשת האופנה "קלאב אופנה" כאמור בחרה למתג את עצמה מחדש עם שם מלא בלועזית במקום שם לועזי למחצה… ולצד שינוי השם מ"קלאב אופנה" ל-פאשן קלאב" הם גם בחרו להוריד את המראות מרחבי החנות, המעוצבת כחלל האנגר ומאובזרת במסך ענק המשדר קטעי קליפים.
יצוין כי באופן כללי רשתות האופנה הזולות שהתחילו כמחסני אופנה מכוערים - עברו בשנים האחרונות שדרוג משמעותי, והיום הסניפים של רשתות כמו `סלקט`, `פוזה` ו`זברה` כבר נראים כמו חנויות אופנה לגיטימית והרציונל העומד מאחורי מהלך המיתוג המחודש של "פאשן קלאב" טמון לטענת קברניטיו ברצון למנוע מראה של בזאר שבו עומדים ומודדים בגדים שלא בתאי ההלבשה, כיאה לכל ישראלי האץ רץ לנפשו ורוצה לרכוש בגדים בין שלל עיסוקיו היומיומיים… וזאת כמובן מתכתב גם עם העובדה כי הקהל הישראלי רוצה לקנות בגדים איכותיים בזול ולא להרגיש שהוא קונה בשוק...
צילום: פייסבוק / שי פרנקו
ולעניין שלשמו התכנסנו כאן היום אחרי החפירות הלשוניות של המורה ללשון: אין ספק שבחנות הופיעו שלל הטרנדים החמים של העונה, החל מעליוניות מדליקות מהטרנד הצבאי שאף רכשתי לעצמי מיד, דרך מגוון ז`קטים צבעוניים מטרנד הדנים (רק חבל שהמידות של הז`קטים הללו מתאימות לחובבות החסה בלבד…) וכלה בטרנד הקטיפה הרומנטי, המסמל חורף חמים במיוחד.
היתרון הבולט, ללא ספק, למי מכן שאינה מכירה את הרשת הוא במחירים הנוחים לכל כיס, בלשון המעטה. הקולקציה משלבת מגוון רב של סריגים לעונה הקרה, אף על פי שחלקם הלא מועט עם כתפיים חשופות. אחד היתרונות שהציגו בעלי הרשת בחשיפה של הקולקציה החדשה הוא העובדה שהם מחדשים בכל יומיים את המלאי בפריטים חדשים כך שמי שמגיעה לרשת יותר מפעם אחת בשבוע מרגישה כאילו קולקציה חדשה נחשפה בפניה. אכן מרענן.
ולפירוט (אגב, גם כאן הקו המוביל הוא לועזית…):
Denim – הדנים הקלאסי והמוכר מופיע לא רק במכנסיים ובג`קטים, אלא גם בחצאיות מחמיאות בגזרות שונות, בוסטים ועוד. הג`ינסים עצמם מוצעים בצבעי כחול או שחור בעיצובים שונים ויש בהם שילובים של ניטים, של פרווה, של קרעים ואפילו של כתמי צבע. כאמור, הפרטים הקטנים הללו מסוגלים להפוך את המראה לאופנתי ולעכשווי. לדברי האופנאי של החברה, ניתן לשלב מספר פרטי ג`ינס יחד ל"לוק" לא מתאמץ ומעודכן.
Velvet – או כפי שאמר הבעלים, "הקטיפה כאן כדי להישאר והיא תהפוך את הלוק החורפי שלך לשיקי במיוחד". הקטיפה מופיעה בקולקציה הזו בכל מיני פריטי לבוש, כגון: חליפות , חולצות ועוד. הגוונים הם, מן הסתם, חורפיים ומתאימים מאוד לעונה, למשל: ורוד עתיק, ירוק זית וכו`.
Military style - כידוע, אחד הצבעים המאפיין את החורף הוא הירוק זית, ובשילוב עם ההדפס הצבאי זה שוס היסטרי שמופיע בשלל פריטים ברחבי החנות, החל מג`קטים, דרך חולצות ומכנסיים ואפילו תיקים. לדברי האופנאי, אם בא לך לוק שיקי, מדליק וכיפי אשר יכול להתאים גם ליום יום וגם ליציאה כיפית בערב, לכי על זה...
ולסיום סיומת - כתפיים חשופות – אם בלוק סקסי ואופנתי חשקה נפשך, תוכלי למצוא בקולקציה גם שמלות נטולות בד באיזור הכתפיים, סריגים חושפי כתף ועוד. רק אל תשכחי את הצעיף שיכסה אותן בעת הקרה שתתקוף אותך בזמן היציאה מהרכב… נוסף על כך, מופיעות בקולקציה גם שלל שמלות בגווני החורף – צהוב חרדל, אפור, בורדו, שחור ועוד.
טווח מחירים : 20-110 שקל, בחנויות המותג: אור יהודה המפעל 11, פתח תקווה Y סנטר.
דגמים נוספים מתוך הקולקציה החדשה
* הכותבת הייתה אורחת FASHION CLUB