צילום: תומר רובנס מתוך אתר מעצבת הפנים דנה שקד.
חוויה ייחודית ומקורית פקדה אותי עת השתתפתי לפני מספר ימים בהשקת הניחוחות החדשים לקראת השנה החדשה בסניף הרמת גני של רשת החנויות
FEEL FERFUME BAR שבקניון איילון.
אין ספק שזהו קונספט יחיד מסוגו בארץ הקודש - חנויות בדגם בר-בשמים, FEEL FERFUME BAR. ההפתעה הגדולה היא שבבוטיק הבשמים הזה ברמת גן שעוצב על ידי
דנה שקד, מעצבת פנים בעלת תואר ראשון לעיצוב פנים, מהמכון הטכנולוגי חולון HIT, ישנו לא רק עיצוב של בר משקאות חדשני, אלא גם מגוון רחב של לא פחות מ-24 סוגים שונים של ניחוחות משובחים ויש כמוני שיאמרו משכרים, המבוססים על תמציות פרימיום, כשהייחוד לעומת בשמי המדף בפארם הוא שכאן אפשר ממש לבחור את הריח המתאים לכל רגע נתון. נוסף על כך ישנה אפשרות למילוי חוזר של הבקבוק לאוהבי הסביבה ושוחרי המיחזור שבינינו שתוהים לאן נעלמים להם מאות אלפי בקבוקי בשמים מידי יום ברחבי הארץ.
"עיצוב דוכן בשמים בקניון היא משימה מאתגרת,
מעידה שקד באתר הבית שלה אודות המיזם האמור. "הגירויים רבים במטרה לתפוס את עינו וזמנו של הלקוח ולכן נדרש עיצוב יוצא דופן שיגרום ללקוח לעצור ולהתנסות. הבר עוצב בצורת בר משקאות אלכוהוליים כאשר כל הבשמים מוצגים בתוך בקבוקי שתיה מזכוכית, הבקבוקים נתלים בעזרת אביזר ייחודי על גבי מתקן נירוסטה שעוצב לדוכן ומיתוג לוגו המותג מודפס ישירות על גבי בקבוקי הזכוכית. משטח העבודה כביכול מחופה פורמיקה שחורה מבריקה ומואר בעזרת מדרגת תאורה אחורית וחזית שחורה ממותגת מפרידה בין הריבועים המוארים בחזית. כל חזית מורכבת מ-12-14 קופסאות מוארות בתאורת לד אחורית ועילית ובכל קופסת תאורה מונחים הבקבוק, הבשמים ופרחי בר".
ונדמה, שלאט לאט התרחב הקונספט המתואר לכל חלקי הארץ והנה תוך שנתיים מאז הקמת הסטארט אפ הגאוני הזה הוקמו שני הסניפים החדשים בקניון ראשונים בראשון לציון ובגרנד קניון בחיפה והצטרפו לחמשת הסניפים הקיימים בתל אביב רבתי, בקריות ובירושלים.
צילום: מיכאל טופיוללמען הנוחות, את הבשמים ניתן להשיג בשני גדלים: 50 מ"ל או 100 מ"ל. הנוחות האמיתית היא גם ערכית - איכות הסביבה כבר אמרתי?! כשהבושם אוזל, ניתן כאמור למלא את הבקבוק במילוי חוזר ובמחיר אטרקטיבי. לא זו בלבד, שחשוב היה לבעלים לציין שמוצרי המותג לא נוסו על בעלי חיים, והם עומדים בדרישות משרד הבריאות ובכך בעלי החברה תורמים לאיכות הסביבה פעמיים.
לדברי המנכ"ל הצעיר, ניר עוזרי, שהתנצל כשנשאל ע"י העיתונאים (בעיקר העיתונאיות שנכחו באירוע ההשקה) לגילו ואמר שכבר אינו בתקופת סצינת הבילויים, אלא אב טרי (ויזם מקורי, יש לומר) "חוש הריח שוטף את המוח בזיכרונות עזים ובחוויות מן העבר, וקשה לתאר במילים רגילות את הריחות, ולכן משתמשים רק בדימויים, במטאפורות וברגשות". אחרי שהתגאה באבהותו עבר להתגאות באהבתו לאישתו, שעל שם אהבתו לה (הו, כמה רומנטי!) השיק בימים אלה את הבושם LOVE המיועד לנשים ובמקביל גם את IMPULSE הפונה לגברים - שני בשמים שמלבד הריענון יתרמו להרגשת ההתחדשות בפרוס השנה החדשה, הבאה עלינו לטובה.
צילום: מיכאל טופיולמי מאיתנו אינו אוהב שעל מדף הטואלטיקה הפרטי שלו בבית יעמדו להם בגאון לפחות שני סוגי בשמים שונים על פי מצב הרוח, אחד ליומיום ואחד לערב, אחד עם ריח יוקרתי ועדין והשני עם ריח סקסי וחושני. על כן עוזרי הדגיש שהוא גאה ונרגש להביא את בשורת בר הבשמים לראשונה בישראל. לדבריו, "המטרה העיקרית היא להגביר את הפריסה בכל רחבי ישראל, משום שהם מזהים שינוי בשנים האחרונות בתרבות צריכת הבשמים: לדבריו בעבר רבים נהגו להשתמש בבושם אחד, כי המחירים נסקו לשמים, ואילו כיום הצרכן מחזיק ברשותו מספר בשמים בניחוחות שונים, ולמעשה, האסטרטגיה שלהם כרשת בוטיק בשמים בדגם בר משקאות היא בראש ובראשונה לגרום ללקוח את חוויית בחירת הריח האופייני לו והאהוב עליו שיתאים לעור גופו, מזיגת הבושם ומילוי את הבקבוק במילוי חוזר הן כדי לשמור על איכות הסביבה והן על מנת ליהנות ממחירי בשמים איכותיים מחד גיסא ובמחירים מיוחדים, מאידך גיסא".
תצלומים: אתר רשמי
IN LOVE כפי שציינתי הוא בושם נשי ייחודי, כי מחד הוא בעל ארומה פרחונית מתקתקה ומאידך ריח פראשי מרענן משהו, כי רוקחי הבושם הייחודי הזה השכילו לשלב ניחוחות ברגמוט ואפרסק, אדמונית ושושנת המים, יחד עם טוויסט מתוק במיוחד של וניל מאסק. מסתבר שלא רק למנכ"ל הזכיר ניחוח הבושם סיפור אהבה גדול ומרגש ותחושה המתאימה לשנה חדשה ומתוקה, אלא גם לכל מי שניסה אותו במסיבת העיתונאים, כי זה היה הבושם שנחשב להכי אהוד באותה השקה מדליקה. ונעבור לגברברים שבינינו שמעוניינים להשאיר מאחוריהם שובל מרשים של ריח גברי מסוקס ושרמנטי - Impulse שמו. מדובר בבושם יצרי במיוחד המעלה רגשות מסעירים ומסקרנים, כי יש בו שילוב ייחודי של ניחוח חמצמץ מצד אחד ומתקתק ופירותי מאידך, שילוב המותיר אחריו נוכחות מרשימה ומלהיבה של מנטה מעוררת, וניל מלטף, תפוח ירוק וויט מאסק. בקיצור, אם בא לך לצאת לבר אמיתי ולגרום לא.נשים (זו אינה טעות!) לא להישאר אדישים לריח, לך על זה!
מחיר: 79.90 ₪ ל-50 מ"ל. 129.90 ₪ ל-100 מ"ל בסניפי הרשת ברחבי הארץ ובאתר החברה.
* הכותבת הייתה אורחת FEEL PERFUME BAR