כללי
סוסיתא
גאדג'טים
נדל"ן
101 מיסטיקנים ישראליים
כל הנשמה
הזמן הורוד
הדודל של גוגל
משפטפטת
U N A C T I N G
סיפור מצולם
המומחים
לו ולה
מטופחת
סלון יופי
כללי נשים
פאשניסטה
פאשניסט
ברבריה
מטרוסקסואל
סקס ואהבה
פאשן ניוז
קולינריה
מבזק קולינרי
זוללים
אוכלים בחוץ
ספר מתכונים
השַׁתְיָין
תרבות
כללי תרבות
על הבמות
על המסך
הספרנית
הזמנה להאזנה
עיצוב
בדק בית
הום סטיילינג
גינה לי
עשו זאת בעצמכם
בריאות
מעבר לדלפק
עושים כושר
ביקור רופא
חוג הסילון
עדכונים מהביצה
רכילות, סלבס ופאפארצ'י
נופש ותיירות
נשארים בארץ
יוצאים לחו"ל
ילדים
כללי ילדים
המשחקייה
ילדודס
ג'ימבורי
רוצה לספר לנו על משהו?
יש לך ידיעה/ רעיון ששווה אייטם?
מוצר ששווה סקירה?
צור/י
אתנו קשר
מציירת אופנה: שיתוף הפעולה בין גוצ'י לאמנית הבריטית אנסקילד וורקר מסעיר את הרשת
כשבית האופנה האיטלקי Gucci עם הלוגו הכי מוכר ומועתק בתבל חובר לאמנית בריטית המוכרת כאינסטגרמית שמאחוריה קהילת עוקבים מכורה, התוצאה היא קולקציה שמוגדרת על ידי מביני דבר כ"מרהיבה, עליזה ושנונה".
קובי טיריפינטו
29/09/2017
לאחר שבחודש פברואר האחרון הזמינו בגוצ`י את האמנית ג`ייד פיש, שאיוריה מופיעים גם בקולקציית הקיץ האחרונה של בית האופנה, לצייר על קיר בגודל 250 מ"מ ברחוב לפאייט בשכונת סוהו בניו יורק - ציור קיר גדול המתכתב עם הקולקציה, הכריז מותג היוקרה על שיתוף פעולה נוסף, הפעם עם האמנית הבריטית המוכשרת והידועה בשמה הפסבדוני
אנסקילד וורקר
.
אנסקילד וורקר
וורקר נחשבת לאושיית רשת מוכרת למדי, עם למעלה מ-250 אלף עוקבים באינסטגרם נבחרה לשת"פ הנוכחי מתוך אסטרטגיה ברורה של המותג לייצר סביבו באזז מקוון וזו גם הסיבה שלראשונה תושק הקולקציה האמורה באינטרנט בלבד ותוצע למכירה רק בבמות הדיגטיליות של המותג. את העניין המקוון הראשון יצר המותר בהשקת נעלי ה-"Fugly" (צירוף של (fu**ing+ugly) שעוטרו כזכור בפרוות קנגורו. מאז עוררה סערה ברשת גם השקת דגם "לזלי", הלוא הן נעליים בצורת זברה העשויות משיער עיזים אמיתי ולאחריהן אף
הושקו גם סנדלי עקב מודולריות עם רצועות אדומות בשילוב גרבי לטקס בגוון עור
ונדמה כי קהל המעריצים המושבע של המותג אינו יודע שובע. קברניטי המותג שמבינים היטב את כוחה של הרשת המקוונת תרים חדשות לבקרים אחר מיזמים ושיתופי פעולה שתכליתם לייצר הד תקשורתי ולמנף את המותג ובכך לשמור אותו בתודעה כמי שמחולל שערוריות רשת משעשעות. עתה, וכחלק מאסטרטגיה הזאת בחרו קברניטי גוצ`י לנהל את מסע הפרסום והיח"צ להשקת קולקציית הקפסולה של וורקר בבמה שבה היא עצמה נחשבת לכוכבת, באינטרנט בלבד. אי לכך, ניתן יהיה להתרשם מהפריטים באתרי החברה ובגלריות בוטיק בעוד שבפועל ניתן יהיה לרכוש מפריטי הקולקציה אך ורק בערוצים הדיגיטליים.
מתוך קמפיין המותג.
לרכישה באתר המותג
.
צילום: אתר המותג
צילום: מימין -
לרכישה באתר
nordstrom
. משמאל -
טוויטר, aILISTENc.
שיתוף הפעולה בין גוצ`י לוורקר (הלן דוואני) החל כבר לפני כשנתיים כשאלסנדרו מישל, המנהל האמנותי הנוכחי של המותג, ומי שהחליף כזכור את מקומה של פרידה ג`אניני
נחשף לעבודותיה באינסטגרם
והזמינה להשתתף בתערוכה שקיים המותג בשנגחאי.
למעשה זהו אינו שיתוף הפעולה הראשון של האמנית עם מותג אופנה. שנה קודם לתערוכת שנגחאי היה זה הצלם המפורסם ניק נייט, שהזמין אותה ליצור סדרה של דיוקנאות עבור המעצב אלכסנדר מקווין. נייט הנודע בחדשנותו הבלתי נדלית ובשימושו בחידושים הטכנולוגיים בעבודותיו, כמו למשל היותו הראשון שהשתמש ב-Ring flash לצורך צילומה של הדוגמנית לינדה אוונג`ליסטה לשער של ווג הצרפתי ב-1993, תיאר את יצירתה של וורקר כ"ציור היפה והפואטי ביותר שמצאתי ", והציורים שלה ליוו את פתיחת התערוכה "יופי פראי" Alexander McQueen: Savage Beauty של אלכסנדר מקווין שהוצגה במוזיאון ויקטוריה & אלברט בלונדון בשנת 2015 ונחשבת לתערוכה הנצפית ביותר בתולדות המוזיאון הוותיק, שנוסד בשנת 1852.
הצלחה זו משכה כאמור עניין רב ובית האופנה האיטלקי גוצ`י המפעיל כאמור מאמצים רבים לעורר הייפ תקשורתי מקוון סביבו הזמינה באותה השנה ליצור סדרה של דיוקנאות שהיו אמורים להיות נושא לתערוכה במוזיאון לאמנות מינצ`נג בשנגחאי וללוות את עבודתיהן של ג`ני הולצר, גלן לוכפורד, קאו פיי ועוד. עד אותה שנה וורקר לא הציגה בשנגחאי אולם לאחר התערוכה האמורה עבודותיה קישטו גם את השקת "גוצ`י 1921" - ביסטרו המותג שהושק בשנגחאי, הנחשבת למעוז האופנה של סין.
מאז, יצרה וורקר קשר חזק את בית האופנה ועתה כאמור השניים משיקים שיתוף פעולה חדש במסגרתו תוצע באתרי המותג קולקציית קפסולה המונה כ-40 פריטים: בגדים, נעלים ותיקים המעוטרים באיוריה של וורקר וכוללים שילוב של דיוקנאות ועיצובים פרחוניים בסגנון נאיבי ברוח שנונה ועליזה, המשלימה באופן הרמוני את הרומנטיקה האקלקטית העכשווית של המותג. הקולקציה תהיה זמינה למכירה באתר המותג החל מה-11 באוקטובר ולמעשה זו הפעם הראשונה שקולקציה של גוצ`י תושק בפלטפורמה המקוונת של המותג, תקודם בשלטי חוצות גדולים במרכזי הערים הנחשבות ותהיה זמינה לרכישה באתרי החברה בכל העולם.
מצאתם טעות בכתבה? ספרו לנו ונתקן
לחץ כאן
אולי יעניין אותך גם
מאמרים
נוספים
Like a Ladybird - לעוף כמו ציפור
קוד מוצר:
24/09/2019
דנה קאהן
פרטים נוספים
Living Doll - בדובידו מפיחים חיים עשירים בבובות
קוד מוצר:
30/12/2019
יפעת נחמני
פרטים נוספים
Luciana - מ-מא-ממילא
קוד מוצר:
18/10/2021
דנה קאהן
פרטים נוספים
רוצה לספר לנו על משהו?
יש לך ידיעה/ רעיון ששווה אייטם?
מוצר ששווה סקירה?
צור/י
אתנו קשר