השחקנית האוסטרלית קייט בלאנשט, נולדה במלבורן לפני 48 שנים (מאי 1969) לרוברט דוויט בלאנשט ג`וניור, מלח בחיל הים האמריקני, שגדל במשפחה ענייה בטקסס ונישא למורה שהכיר כשהוצב באוסטרליה, שם הסב מקצועו והפך לאיש פרסום. בלאנשט התייתמה מאביה שנפטר מהתקף לב, בגיל עשר וגדלה יחד עם אימה ושני אחיה.
את אהבתה לבמה גילתה בפנימייה פרטית לבנות, שבה התחנכה ואת דרכה המקצועית היא החלה בתיאטרון האוסטרלי, כשהופיעה בתחילת שנות התשעים במחזות שונים כמו "אורלינה", לצידו של הקולגה האוסטרלי ג`פרי ראש. 4 שנים היא העבירה בתיאטרון, וב־1996, כשעבדה על תפקיד בעיבוד אוסטרלי למחזה של צ`כוב "השחף", הכירה את המחזאי אנדרו אפטון, במה שכינתה פעם "הרגע הרומנטי ביותר של חיי". זאת היתה אהבה ממבט ראשון, והשניים נישאו בדצמבר 1997. באותה השנה קיבלה השחקנית המוכשרת תפקיד גם בסרט ההוליוודי "לחיות בצל הכבוד", לצידן של גלן קלוז ופרנסיס מקדרמונד. באותה השנה היא גם נישאה לתסריטאי אנדרו אפטון, לו היא נשואה עד היום. השניים מתגוררים בסידני ויש להם שלושה בנים – דאשיל ג`ון, שנולד ב-2001, רומן רוברט (2004) ואיגנסיוס מרטין (2008).
את תהילתה הבינלאומית קטפה ב-1998, עת גילמה את התפקיד הראשי בסרט "אליזבת", והיא שבה לגלם את דמותה של המלכה גם בסרט "אליזבת`: תור הזהב" ב-2007. על נתפקיד הזה זכתה בגלובוס הזהב והיתה מועמדת גם לאוסקר. מאז גילמה השחקנית מספר לא מבוטל של תפקידים איכותיים בהוליווד: היא שיחקה ב"הכישרון של מר ריפלי" ונבחרה לגלם את מלכת האלפים גלדריאל בטרילוגיית "שר הטבעות" - סרט שהפך אותה לאייקון בלתי מעורער בקרב חובבי פנטזיה ברחבי תבל.
קלאסיקה הוליוודית
עתה, נתבשרנו כי השחקנית עומדת במרכזו של קמפיין פרסום חדש לבושם Sì Nacre של מעצב העל ג`ורגיו ארמני. כזכור, לפני כשלוש שנים בטקס האוסקר ה-86, שנערך בתאטרון דולבי בלוס אנג`לס הכריזו לראשונה מנהלי מותג האופנה של מעצב העל, ג`ורג`יו ארמני כי בלאנשט, נבחרה כפנים החדשות של Sì - בושם הנשים של המותג. עבור בלאנשט כידוע זה ממש לא הפעם הראשונה שהיא נעמדת מול המצלמה לצרכי דוגמנות. כבר חמש שנים היא הצטלמה לליין חדש מחברת הקוסמטיקה SKI-II, שעבורה היא שימשה כפרזנטורית. עתה, שלוש שנים לאחר השקת הבושם הראשון בליין Sì
המעצב ג`ורג`יו ארמני מאשר מחדש את עוצמתה של האישה של SÌ עם קמפיין של סרט פרסום חדש לבושם Sì Nacre בכיכובה של השחקנית. בושם בניחוח ורוד וססגוני המנצנץ על העור, בניצוצות פנינים המפיצים שובל ריח נוצץ.
סרט הפרסום החדש בבימויו של מאת`יו פרוסט הוא בבחינת הצהרה של רגשות. הסרטון מציג את האישה של Sì כשהיא מאמצת את החופש להיות היא עצמה, ומאשרת מחדש את הנוכחות שלה בעולם המודרני, בתקופתה שלה. האישה של Sì היא אישה בעלת אישיות חזקה ורוח עצמאית ושקטה. אלה הם הערכים העוצמתיים אותם מגלמת בלאנשט, באותנטיות ובמהימנות. ערכים אלה, שהוטמעו בבושם המקורי הם נצחיים ועם זאת עכשוויים מתמיד.
לשיטתו של מעצב העל, בושם מאפשר לכל אישה להצהיר על מי שהיא באמת, להתענג על האושר ברגע אחד, לחיות את החיים עם העוצמה שלה והשבריריות שלה. "Sì הוא יותר מבושם: הוא חושף את הנשיות העכשווית, הוא הצהרה על חופש, על אהבה, על החיים", ציין ארמני.
קמפיין התקשורת שהושק החודש חוגג ומפאר את הביטויים הנחרצים וההרפתקניים של הנשיות; חוזק פנימי אבל גם הכרה ברגישות. מעולם לא היה כל כך מלהיב ומרגש, כל כך נועז ואמיץ להיות אישה, תחושה המתבטאת ביצירתיות ונחשפת בשיר הקצבי Closer to You בביצוע להקת הפופ-רוק הצרפתית Hyphen Hyphen. בסרט, בלאנשט מצהירה על הנשיות שלה, על חוסר הפחד ואומץ הלב שלה, על הפגיעות שלה, ועל הנחישות שלה. בחליפת מכנסיים או בצללית רכה, בשמלה מהודרת או בסוודר קז`ואל, היא מייצגת את כל ההיבטים של האשה של Sì. היא תמיד מקבלת את מי שהיא, בשלמותה, מתחזקת מהתחושות ומהחוויות של חיי היומיום: מדובר באישה שמעזה וממציאה את עצמה מחדש בכל צעד. אישה פעילה ומלאת חיים היום, שתתעצם עוד יותר מחר.
מחיר: 349 ₪ ל- 100 מ"ל, ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "תהילתו של ג`ורג`יו ארמני (82) אומנם יצאה בעיקר בזכות נעליו ומלבושיו, אך המעצב שהוא כידוע גם הבעלים היחיד של עסק ששוויו כמעט 3 מיליארדי דולרים, נותן את ידו גם במרקחת. וזה מצוין; הבושם החדש נאקרה סי, , שהושק במהדורה מוגבלת בחתימה זהובה, הוא פשוט מושלם. הוא לוהט, אינטנסיבי ורך בו זמנית ואין ספק כי מדובר בגרסא זוהרת ומלאת חן המייצגת את הזוהר שבביטחון עצמי מלא קסם".