מטילדה לוץ וג`יימס ג`אגר
האיטלקייה האלמונית למדי מטילדה אנה אינגריד לוץ וג`יימס ג`אגר, הבכור מבין שלושת בניו של מייק שאגב, בעצמו סולן של להקת רוק, שאיתה הוא מופיע בבריטניה בין תפקידי המשחק השונים שלו, מככבים עתה בסדרה של סרטוני פרסומת להשקתם של זוג בשמים חדשים מבית המותג אמפוריו ארמני, הנחשב לקו המשני והעכשווי, של מעצב האופנה האיטלקי העילי ג`ורג`יו ארמני.
כמעט 20 שנה לאחר שארמני השיק במותג המשנה שלו אמפוריו, את בשמיו הראשונים, חוזר המעצב ומשיק שני בשמים חדשים המוצעים לו ולה ומנהלים בינהם דיאלוג: האחד מוצע בשם BECAUSE IT’S YOU ומיועד לאישה, והשני STRONGER WITH YOU לגבר.
"ביחד ניגע בשמיים". בשמי YOU - אמפוריו ארמני
לצפייה בפרק 1 בסדרת EMPORIO ARMANI YOU
"מהשלבים הראשונים שלו, המותג אמפוריו הפך למעבדת הבדיקה הקטנה האהובה עליי", ציין המעצב. "אחרי שהתבוננתי בחיים האמיתיים הבנתי לאיזה כיוון עליי לקחת אותו. המותג, מתאפיין ברוח צעירה אבל הוא אינו מיועדת אך ורק לבני 20, אלא לכל מי שיש לו/ה סטייל מסוגנן, ורוצה להרגיש צעיר/ה בכל גיל". ואכן, יש משהו מאד צעיר ותוסס במותג הזה. רוב מעצבי-העל אומנם הבינו כבר ששם מותג, נחשק ככל שיהיה, אינו בהכרח מספיק, ולכן הם החלו להקים קווים משניים שמדרגים את המותג הנושא את שמם לפי רמות הפרסטיג`, המחיר וכמובן הקולקציות - בייצור המוני או בתפירה עילית בסטודיו בפריז או במילאנו. למותג העל ארמני כאמור קיימים כידוע כמה תתי מותג בדרגות מחיר שונות: ארמאני ג`ינס, EA7, ארמאני פריבה, אקסג`יינג ואמפוריו הפונה לקהל הצעיר יותר.
כיאה לקו המשנה העכשווי של מותג היוקרה, גם ההשקה האמורה של בשמי YOU מתבקשת להתכתב עם המוטיב האורבני, האנרגטי והחיובי המקדש נעורים וחופש. וכך, במרכזם של סרטוני הפרסומת הקצרים המקדמים אותם מככבת לה אהבתם העכשווית של מטילדה וג`יימס.

בזוגיות רובנו מבקשים למצוא את כל המעלות הטובות באדם אחד. הפרטנר צריך להיות מסור ומתחשב, הוא צריך להשרות אווירת ביטחון, להיות כריזמטי ומצחיק, להלהיב ולרגש, להיות מסתורי ומעניין, אך גם פתוח מספיק כדי שתוכל להתקיים לה האהבה. בלב הסיפור של אמפוריו עומדת כאמור האהבה. מדובר באהבה ללא תנאים, אהבה שמחה. האהבה המוּמְצֶאת מחדש ונלכדת בצמד הבשמים החדשים תוך שהיא מיוצגת ע"י שתי טבעות השזורות האחת בשנייה.
לצפייה בפרק 2 בסדרת EMPORIO ARMANI YOU
מטילדה וג`יימס מגלמים את לורה ופול, שני אנשים המאתגרים את האהבה שלהם, מאתגרים האחד את השנייה מידי יום ביומו. יש הגורסים שאהבה יוקדת היא זו שיש בה תשוקה מתפרצת מחד אולם היא כזאת המספקת גם גם חופש משיפוטיות, וחופש של ממש, מרחב מכיל אך מלא דמיון וארוטיקה ששייכת לשני בני הזוג גם יחד. אהבתם של מטילדה וג`יימס היא בדיוק כזאת, מדובר בסיפור אהבה מודרני המתרחש במרכזה של עיר בינלאומית גדולה, והשניים חווים תשוקה גדולה שהופכת אותם לחזקים יותר. באהבה שלהם הכל אפשרי. אהבה נאורה בעלת כוח מניע מדהים ואנרגיה יצירתית המזינה את הרצון להיות טובים יותר, להתעלות מעל ומעבר כדי לראות גדול יותר ורחוק יותר, ממש כמו סמל הלוגו של המותג. "חשבתי על העיט כמשהו שיהיה מובן מייד, כמשהו שנועד לעוף גבוה", סיכם ארמני.

מוטיב העיט שב וחוזר בסרטוני אהבתם של לורה ופול. "יחד אנחנו יכולים לגעת בשמיים", "יחד אנחנו יכולים לעוף", "יחד אנחנו כוח בלתי ניתן לעצירה". 3 מקטעי חיים בהם פול ולורה משנים כל מצב לחוויה חיובית ומהנה. 3 שמות המצלצלים כמו "מנטרות של אהבה", המעניקים כוחות בלתי רגילים שהופכים אותם בכל יום לחזקים ובטוחים יותר ברגשות שלהם וזה בבחינת הדיאלוג החדש בין המינים – שיח בונה, עכשווי, חיובי ומאוזן, או במילים אחרות סיפור אהבה דרך בושם.
הבושם שלה מלא אושר. הוא מענג, נוצץ, מפתה ומושך כמו פטל בשל. מה בדיוק מסתירה לורה הצעירה המפתה בליבה? הבושם שלה אינו מתבייש בנשיותו, ומדובר בניחוח מלא בתשוקה וביצרים. מנגד, הבושם שלו חי בהווה ומעוצב ע"י האנרגיה של החיים המודרניים. ממש כמו פול, גם ניחוחו בלתי צפוי ומפתיע במקוריותו כמו האקורד הפיקנטי ששולב בתווי הבישום העליונים: הל, גרגיר פלפל ורוד ועלי סיגלית. בעוד מטילדה מכריזה "זה אתה" משיב לה ג`יימס: "אני חזק יותר איתך".
לצפייה בפרק 3 בסדרת EMPORIO ARMANI YOU
את ההבטחה ההדדית טמן גם הפעם המעצב בבקבוקים שעוצבו בקווים נקיים בסגנון המוכר והמזוהה עימו. הבקבוקים הם מעל לכל חושניים: צורות מעוגלות וקימורים המזכירים כתפיים גבריות ומותניים נשיות. הבקבוק הפשוט והמאופק הוא פשוט יצירת אמנות. הפקק המתכתי, העגול, יוצר את האיחוד שבין הבקבוק הנשי לבקבוק הגברי, ומוסיף להידור המאופק של צמד הבקבוקים. מתחת לפקק, שתי טבעות משולבות, שזורות האחת בשנייה ממש כמו אישה וגבר המתחבקים עד שהם הופכים לגוף אחד. האות O במילה YOU חרוטה על הבקבוק ומזכירה את הטבעות הכפולות וגם את אהבתם הנצחית של לורה ופול.
מחיר: 269 ₪ ל-100 מ"ל לאשה / לגבר, ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות ברחבי הארץ.