חטיפי בריאות - HANGRY FOOD
רשת בתי הטבע "שקדיה" החלה לייבא ארצה את חטיפי הבריאות מאנגליה, HANGRY FOOD המיוצרים מרכיבים טבעיים בלבד, ומבוססים על אגוזים, פירות ושיבולת שועל, ללא תוספת סוכר, וללא חומרים משמרים וצבעי מאכל.
היצרנית: "הסדרה מוצעת ב- 3 טעמים: חטיף חמוציות המכיל - חמוציות, שקדים, שיבולת שועל, תמרים, גרעיני חמניות, חטיף אגוזים המכיל - שקדים, קשיו, אגוזי מלך, שיבולת שועל, תמרים, גרעיני חמנייה ופרג וחטיף קקאו המכיל - קקאו, קשיו, שקדים, שיבולת שועל, תמרים, גרעיני חמנייה. החטיפים מספקים לגוף אנרגיה זמינה, הם טבעונים וללא מרכיבים מן החי".
מחיר: 10.90 ₪ לחטיף במשקל של 40 גרם, ברשת בתי הטבע "שקדיה" ובחנויות הטבע ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "בתור מי שמנסה, באמת מנסה לאכול בריא, אני מנסה כל שטות טבעית, או טבעונית אם תרצו, שיוצאת לשוק, אחד הדברים האחרונים שטעמתי הוא חטיף בוטנים עם תמרים שהבנתי שאני יכולה לעשות לבד בבית ולא לשלם בשביל שאצבעות של מישהו אחר ימזמזו לי את התמרים ואני אוכל אותם. והנה רשת "שקדיה" משיקה בארץ את חטיפי הבריאות HANGRY FOOD - העשויים מרכיבים טבעיים בלבד - מיני אגוזים, פירות ושיבולת שועל. ובכן, בריאות זה בהחלט הדבר הבולט שאפשר להגיד על החטיף, אבל הטעם, אני חייבת להודות שלא עשה לי חשק לעוד ביס, ז"א לא עשה לי חשק לטרוף, אני מודה שטעם זה עניין אישי, אבל אני, כנראה, לא בריאה מספיק ולכן הטעם הטבעי מדי של המרכיבים לא עינג את החך המוזנחת שלי...מאידך העברתי את החטיפים לשכנתי הטבעונית והיא התעלפה (במובן החיובי של התופעה). אז מסקנתי הנחרצת היא: תטעמו, אם זה יהיה לכם טוב וטעים בחיי שתרוויחו!!".
ציון: 8
צילום: תומר בורמד
חברת הרבלייף השיקה שייק ב-5 טעמים שונים:
וניל, שוקולד, תות, טרופי ועוגיות.
היצרנית: "מדובר באבקה עשירה בחלבונים, ויטמינים ומינרלים שנועדה להכנת שייק המוצעת בחמישה טעמים שונים: וניל, שוקולד, תות, טרופי ועוגיות".
מחיר: 197.20 ₪ ל-550 גרם (כ-22 מנות משקה), בטלפון: 03-9431155.
דבר הנסיין: "גם אני מדלג על ארוחות, אלא שאני לא שוכח, לצערי, לאכול, ולא עסוק מדי לאכול, אלא מנסה לרזות, וגם אני מבין בסוף החודש שתוספת הקילוגרמים שעל גופי הם פועל יוצא של הבולימיה שמגיעה בסוף היום, אחרי שע`לק צמתי כדי לרזות, הגוף פשוט משתולל... זה קורה לי גם עם סיגריות, אני מנסה לעשן רק אחת בכל שעתיים, אבל ההרגל גומר אותי ואני מגיע בסוף היום לעישון שרשרת עד שאני גומר את החבילה, ומשתדל שזה יהיה דקה לפני חצות... הרבלייף, החברה שפעם לעגתי לה כי מלא יוצאי ברית המועצות היו מסתובבים עם סיכה שהיה כתוב עליה: "רוצה לרזות הידד, שאל אותי כיצד" משהו כזה או אחר... אבל מאז עברו הרבה מים בנהר, או הרבה אוכל במעי שלי והנה אותם הרבלייף מבציעים בהמצאה חדשה: אבקות שייק, שמטרתן לקבל ארוחה מאוזנת, בפחות משתי דקות. אבקות השייק מהוות פתרון קל ונוח לקבל ארוחה מאוזנת והשוס הוא שזה מכיל רק 200 קלוריות. ובכן, לא יודע, אני מאוד סקפטי, אני לא משוכנע שאם אוותר על פעולת הלעיסה ארגיש שובע, מצד שני, אני הראשון שאודה שקפה משביע אותי לכמה שעות טובות, טוב, שעתיים גג. האבקה לא נוראית כפי שחששתי שתהייה ולכן, מי שבאמת זקוק לבוסט הזה במהלך היום, זה רעיון נהדר עבורו".
ציון: 9
צילום: אפרת אשל
גביעי גלידה - עלמה
חברת גילרו יצרנית המותג "עלמה" השיקה גביעי גלידה לשימוש ביתי.
היצרנית: "גביעי הגלידריה של עלמה המשווקים לכל מותגי הגלידה המובילים בישראל בהם גלידות נסטלה, יוניליוור, שטראוס, בן אנד ג`ריס, ריו, פלדמן, אייסברג ועוד, יימכרו באריזה משפחתית לשימוש ביתי. גביעי גלידריה מוצעים במארז של 12 יחידות וגביעי אמריקה במארז 24 יחידות, הם עשויים מחומרי גלם משובחים, ללא שומן מוקשה וללא רכיבים מהחי ומתאימים לטבעונים".
מחיר: 12 ₪ לאריזת גביעי גלידריה (132 גרם ל- 12 יחידות), כ-6.90 ₪ לאריזת גביעי אמריקה (120 גרם ל- 24 יחידות), ברשתות השיווק, המזון והמרכולים ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "מאז שהבת המטורפת, אך האהובה שלי בת ארבע, היא מוכנה לאכול רק גביעים. היא לא כ"כ אוהבת גלידה וגיליתי שלקנות גלידה בגביע לא משתלם מכמה בחינות, במיוחד מהבחינה הקלורית, שלי... אם קניתי, ושילמתי, אז מה לזרוק? ועוד צריך ללקק לה היטב את הגביע שלא תישאר גלידה חלילה. גילרו נפלו לי בול בזמן בכניסה לבית, כ"כ שמחתי להעניק לה את המעדן האהוב עליה, שלא לומר הקינוח האהוב עליה: גביע גלידה ללא גלידה. נכון, זה נשמע מוזר, אבל מה לעשות? בחיי שזה מה שעושה לה את זה...הגביעים טעימים, כך היא מעידה, וזה מינוס הקלוריות של הגלידה ומינוס החלב שאני דיי מתנגדת לו למען האמת, זה משאיר לי מצב של WIN WIN. לאחרים מבניכם זו עשויה להוות אלטרנטיבה שתאפשר לספק לקטנטנים כמות גלידה מדודה או/ו להעניק להם בבית "גלידות בריאות" בגביעים של הרשתות הגדולות. מגניב!".
ציון: 10
קפה - Taster`s Choice
לאחר 22 שנים בהן התרגלנו לראות את פניו של דוגמן בינלאומי על צנצנת הקפה של NESCAFÉ Taster`s Choice, מחליף המותג את תווית האריזה ומתחדש בתווית עדכנית. NESCAFÉ משיקים את התווית במהלך ייחודי ויוצא דופן. במסגרת הפעילות, ייפרסו ברשתות השיווק מאות אלפי צנצנות עם תווית כפולה, עליה קריאה לצרכנים לקלף את התווית הישנה ולגלות את העיצוב החדש באופן אישי.
מחיר: 31.90
₪ (על פי Mysupermarket) ברשתות השיווק והמזון ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "מה זה השטויות האלה? מה היה לי עד עכשיו, איזה כוסון שחיכה לי בבוקר במטבח, תמיד בחיוך, תמיד סבלן גם אם היה לוקח לי שעה למלא מים ולחכות שירתח, אז אתם לוקחים לי את זה?!? לא מקלפת! טוב? מה תעשו לי? אני משאירה את הגבר שלי, יודעים מה, יותר מזה, אני מסיימת את הצנצנת, מקלפת את אהובי ומדבקה על המקרר. אני מודה שהטעם של הקפה מעולה, אחד הטובים, אבל אם תיקחו לי את השרמנטי שלי אני עוברת למתחרה גברי אחר!".
ציון: 10