כללי
סוסיתא
גאדג'טים
נדל"ן
101 מיסטיקנים ישראליים
כל הנשמה
הזמן הורוד
הדודל של גוגל
משפטפטת
U N A C T I N G
סיפור מצולם
המומחים
לו ולה
מטופחת
סלון יופי
כללי נשים
פאשניסטה
פאשניסט
ברבריה
מטרוסקסואל
סקס ואהבה
פאשן ניוז
קולינריה
מבזק קולינרי
זוללים
אוכלים בחוץ
ספר מתכונים
השַׁתְיָין
תרבות
כללי תרבות
על הבמות
על המסך
הספרנית
הזמנה להאזנה
עיצוב
בדק בית
הום סטיילינג
גינה לי
עשו זאת בעצמכם
בריאות
מעבר לדלפק
עושים כושר
ביקור רופא
חוג הסילון
עדכונים מהביצה
רכילות, סלבס ופאפארצ'י
נופש ותיירות
נשארים בארץ
יוצאים לחו"ל
ילדים
כללי ילדים
המשחקייה
ילדודס
ג'ימבורי
רוצה לספר לנו על משהו?
יש לך ידיעה/ רעיון ששווה אייטם?
מוצר ששווה סקירה?
צור/י
אתנו קשר
מי הבוס? THE SCENT INTENSE - הבשמים החדשים של הוגו
השחקן הבריטי תיאו ג`יימס והדוגמנית הגרמנייה אנה אוורס חוזרים לככב בקמפיין הבישום של המותג הוגו בוס כשהם מציגים יחד את הסיפור הפתייני של עולם הבישום.
קובי טיריפינטו
21/08/2017
צילום: אתר המותג
השחקן הבריטי המסוקס עם השורשים היוונים - ת`יאודור פיטר ג`יימס קינאירד טאפטיקליס המוכר יותר בשמו תיאו ג`יימס חוזר לתפקידו כנציג האולטימטיבי של חטיבת הבישום של קמעונאית האופנה הגרמנית
HUGO BOSS
. ג`יימס, שזכור מ"מלחמת האופל: התעוררות" ואולי גם מ"כשתפגשי זר גבוה ומסתורי", יכול לסמן חזרה משמחת אל BOSS ואל מודל גבריות קשוח ומסוקס, במקום הפרזנטורים עם בייבי פייס ועיניי כלבלב. כזכור, לפני כשנתיים וחצי עת השיק בית האופנה את בשמי The Scent נבחר ג`יימס להחליף את אורלנדו בלום, כוכב "שר הטבעות" לצד הדוגמנית הגרמנייה אנה אוורס שהחליפה את סיינה מילר, שהובילה את מהדורת הבושם לנשים. עתה, בקמפיין הבושם THE SCENT INTENSE חוזרים השניים לככב שוב יחד.
צילום: אתר המותג
כמו אז, גם הפעם הרעיון שעומד מאחורי השקת הניחוחות החדשים הוא "פיתוי". בהריחם זה את זו, חושי הראייה, השמיעה והריח, גיבורי הקמפיין ניצתים בכוח המשיכה המהפנט של הבשמים. אך בעוד שהגיבורים משחקים במשחק רב-עוצמה בין שווים, מקבל מסע הפיתוי איכות חדשה ועזה והאינטימיות מתפתחת ככל שהם מתקרבים זה לזו. תשוקה רבה אוחזת בהם בתגובה לעוצמה המשכרת של הבשמים. כשהוא שואף את ניחוחה והיא שואפת את ניחוחו, וכך לומד כל אחד מהם על תשוקתו של האחר אליו.
הקמפיין, מחיה את השפעת עוצמתם של הבשמים על חושי הגיבורים, והוא כולל סדרה מרתקת של תכנים בהם הגיבורים חווים מציאות מעצימת חושים כשניחוח המשכר של הבושם משתלט עליהם.
על צילומי הקמפיין אחראי צמד צלמי האופנה הבין-לאומיים ווינוד ואינז, והוא משלים את קמפיין הטלוויזיה, שצילם מפיק הסרטים והתסריטאי האמריקני דארן ארונופסקי, שביים את "רקוויאם לחלום" ואת "ברבור שחור".
מרכיבי הבושם לגבר. צילום: אתר הוגו בוס
רכיבי הבושם המרכזיים שמרכיבים את הבושם החדש לגבר, כמו נבחרו בהתאמה מוחלטת לדמותו ולאופיו של ג`יימס. הוא בריטי קלאסי וסקסי (מזכיר את פרי המנינקה האקזוטי ואת הלבנדר הפירותי והשמרני, שמופיע בבשמים נוספים של המותג), הוא משדר גבריות ורשמיות אצילית (כמו מרכיב העור שממנו עשוי הבושם), יש בו חוצפה, הומור וחריפות (ממש כמו ג`ינג`ר והל) ומה שנותן את הטוויסט, הוא דווקא המוצא האוריינטלי שלו (ממש כמו מרכיב הונילה, הגדל באזורים טרופים בעולם).
מחיר:
בושם לאשה – 279 ₪ ל-50 מ"ל. בושם לגבר – 319 ₪ ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם ברחבי הארץ.
דבר הנסיין:
"הסנף את החדש של הוגו והעבר חוות דעתך בהקדם למערכת", ביקשו ממני והחזירו אותי במכונת הזמן אחורה לימי האוניברסיטה כשלכולם היה את אותו הריח של "Boss Bottled" – הבושם המוצלח של המותג הגרמני הוגו בוס שהושק בסוף שנות ה-90 ונחשב לאחד מעשרת הבשמים הנמכרים ביותר בכל הזמנים. עתה, מנסה החברה הגרמנית לרכב על ההצלחה של בושם אחר שלה, BOSS THE SECENT שמו והיא משיקה את "THE SCENT INTENSE" לגברים, ומבטיחה שמדובר בבושם פתייני. אז הסנפתי ולזכותם של הגרמנים יאמר שהוא בהחלט עבד מעולה על קוזינות וכוסונים כאחד, אך חשוב לא פחות שהוא הצליח לייצר את הדבר החשוב ביותר בבושם – ריח טוב שנשאר לאורך זמן".
מצאתם טעות בכתבה? ספרו לנו ונתקן
לחץ כאן
אולי יעניין אותך גם
מאמרים
נוספים
HarvestFresh -המקרר שישמור על תכולת הוויטמינים והמינרלים בפירות ובירקות שלכם
קוד מוצר:
27/07/2021
קובי טיריפינטו
פרטים נוספים
HONO: הסושי הכשר שכבש את גוש-דן
קוד מוצר:
18/01/2022
יהל הסנאר
פרטים נוספים
Hotel BoBo: חווית אירוח אורבאנית בלב הכרך
קוד מוצר:
24/04/2022
רואי פרסול
פרטים נוספים
רוצה לספר לנו על משהו?
יש לך ידיעה/ רעיון ששווה אייטם?
מוצר ששווה סקירה?
צור/י
אתנו קשר