כללי
סוסיתא
גאדג'טים
נדל"ן
101 מיסטיקנים ישראליים
כל הנשמה
הזמן הורוד
הדודל של גוגל
משפטפטת
U N A C T I N G
סיפור מצולם
המומחים
לו ולה
מטופחת
סלון יופי
כללי נשים
פאשניסטה
פאשניסט
ברבריה
מטרוסקסואל
סקס ואהבה
פאשן ניוז
קולינריה
מבזק קולינרי
זוללים
אוכלים בחוץ
ספר מתכונים
השַׁתְיָין
תרבות
כללי תרבות
על הבמות
על המסך
הספרנית
הזמנה להאזנה
עיצוב
בדק בית
הום סטיילינג
גינה לי
עשו זאת בעצמכם
בריאות
מעבר לדלפק
עושים כושר
ביקור רופא
חוג הסילון
עדכונים מהביצה
רכילות, סלבס ופאפארצ'י
נופש ותיירות
נשארים בארץ
יוצאים לחו"ל
ילדים
כללי ילדים
המשחקייה
ילדודס
ג'ימבורי
נופש ותיירות
רוצה לספר לנו על משהו?
יש לך ידיעה/ רעיון ששווה אייטם?
מוצר ששווה סקירה?
צור/י
אתנו קשר
בלי עין הרע: WORLD edp - בושם הנשים החדש של קנזו!
עם תקציב נדיב ויד חופשית שקיבל מקארלו לים ואומברטו ליאון - קברניטי קנזו, יצר במאי הקולנוע המוערך ספייק ג׳ונז קמפיין נהדר בכיכובה של מרגרט קואלי להשקת WORLD edp - בושם הנשים החדש מבית המותג היפני-פריזאי.
אורית בר
21/08/2017
מרגרט קוואלי לקנזו. צילום: יח"צ זאביק
8 שנים לאחר שיצר הבמאי הגאון ספייק ג׳ונז ("להיות ג`ון מלקוביץ`", "אדפטיישן") סרטון קצר שפתח תצוגת אופנה של בית האופנה היפני-פריזאי הנחשק קנזו, חוזרים השלושה לשתף פעולה, הפעם בסרטון הפרסומת שמלווה את השקת הבושם החדש לנשים WORLD edp שנוצר על ידי הבשמית המוערכת פרנסיס קורקז`יאן.
"צלם לנו סרטון פרסומת שכולם ידברו עליו", ביקשו מעצבי המותג מג׳ונז, והוא מצידו דרש את מרגרט קוואלי, ארמון פאר, כוריאוגרף משוגע, שמלה ירוקה, עין ענקית וחתול וסיפק לקברניטי המותג את הסחורה כשבתפריט שלו הוא מציג: כוריאוגרפיה מהפנטת, תשוקה, ערימות של סטייל וכמובן קתרזיס...
צילום: אתר המותג
מרגרט קוואלי (22), השחקנית בעלת העיניים היפות בעולם (המוכרת בעיקר כג`יל גארווי מ"הנותרים") ובתם של השחקנית המהממת, אנדי מקדואל ובעלה פול קוואלי מככבת בתפקיד הראשי בסרטון המעצים.
קוואלי, במחיצת בני משפחתה מבלה בערב גאלה משמים למדי. היא קשובה בעל כורחה לגבר שנואם על הפודיום. הצופים אומנם אינם רואים אותו, אך את קולו הם בהחלט יכולים לשמוע ברקע. באקט של יאוש שמקורו בשעמום נוראי, יוצאת קוואלי את האולם ומוצאת עצמה במבואה, כשדיבוק פנימי משתלט עליה. היא מתחילה בשמלתה הירוקה לזוז, למצמץ, ולקפץ בטירוף תוך שהיא מנפצת כדים עתיקים
לצלילי השיר של סם שפיגל והאייפ דראמז "Mutant Brain"
שניחן במקצב של מעגל מתופפים אפריקאי כשהיא כולה אקסטזה, מתנועעת בריקוד שיצר הכוריאוגרף ריאן הפינגטון, מי שיצר גם את הריקוד המיתולוגי בקליפ ׳שנדלייר׳ של סיה.
"בשבילנו, האישה של קנזו היא אישה שכל אחד יכול להזדהות איתה״, מסרה לים. ״היא מלאת השראה, אך עדיין אפשר להבין אותה. היא עושה דברים, קורים דברים בחיים שלה, היא לומדת, יוצאת לדייטים, היא אקטיבית. פעילה. רצינו להעביר תחושה שיש לה עוד שכבה. כמו הגרסה הטובה ביותר של כל אחת מאיתנו״.
הפרסומת האמורה קצרה שבחים רבים. "הקולנוע פוגש יופי", נכתב ב"גרדיאן". "סופסוף פרסומת מעוררת השראה לבושם", התלהבו ב"הפינגטון פוסט". "ג׳ונז הנפיק פרסומת ראויה יותר מאשר 94% מהווידיאו קליפים העכשוויים", החמיאו ב"וייס".
"העיניים שלך הן עוצמתיות ונשיות באותה המידה.." פסקו המעצבים, ואכן הבולט ביותר בפרסומת הוא מוטיב העיניים, כך גם הבקבוק המרשים ואריזתו שהעין הזהובה המטאלית ששולבה במרכזו שאולה מקולקציית תכשיטי "העין" של המותג. בנוסף, העין מוטבעת במעגלים ובבליטות והמילה KENZO WORLD מוטבעת בכתב ברייל על החלק העליון של האריזה, לטובת הנזקקים לכך! ״כשחושבים על קמפיינים של בשמים לנשים, מיד עולה מול העיניים אסוציאציה של אישה יפה ובקבוק,״אומרת קואלי . ״הקליפ שעשינו הוא ההפך המוחלט של זה. יש לו המון רבדים והוא שונה. הוא לא מפסיק להפתיע את הצופה. הרעיון מאחורי העין של קנזו הוא נשיות וכוח בעת ובעונה אחת, וזה מה שעובר״.
כשנתבקשה קורקז`יאן לאפיין ולתאר את הבושם שרקחה, ציינה כי מדובר בבושם הממריא ומתפרץ בפרחוניות של עלי כותרת ונוחת למתיקות עדינה... ניחוח זוהר עם שובל תוסס, כמו נקטר משכר עם ניחוח ממכר המטלטל בתעוזה את האף. לדבריה, זריקת האנרגיה ממריצה את החושים כמו זר דמיוני. פרחי הפיאוני מתעדנים ומלווים על ידי פרחי היסמין המצרי, ואת התו המכשף מעניקה מולקולת האמברוקסאן (מולקולה מתמציות טבעיות המדמות ניחוח ענברי) המקבעת עת התווים ומעניקה את חושניותו של הניחוח. "האמברוקסאן מעניק לפרחים את האיכות הנדרשת, כמו טכניקת הטשטוש של ליאונרדו דה וינצ`י, כאשר מערבבים יחד שני צבעים. לאמברוקסאן יש עוצמה מדהימה.. הוא פועל כמו ערפל, כאשר הבושם פורח על העור הוא מגדיר את כל התווים ואנו מזהים את ערפל הניחוח, סיכמה קורקז`יאן.
מחיר:
419 ₪, ל-75 מ"ל, ברשתות הפארם ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית:
"מדובר בבושם פרחוני נהדר המעניק ניחוח עשיר ומפתה, שמצליח להיות בו זמנית מתוק במידה ורענן להפליא, אם כי מעט צעיר. שזה דווקא בסדר - שכן נשיות בּוֹסְרִית זה משהו שאני מאד מתגעגעת אליו. והבקבוק? אוי הבקבוק, חמוד ומעניין, וככזה הוא בהחלט קנה לו מקום של כבוד בהיכל התהילה הקשוח של עולם הפרפורמריה הפרטי שלי".
מצאתם טעות בכתבה? ספרו לנו ונתקן
לחץ כאן
אולי יעניין אותך גם
מאמרים
נוספים
Back to Black: לא תמיד מדויק אבל עדיין מהנה
קוד מוצר:
14/04/2024
עדנה וידל
פרטים נוספים
Be by Shufersal - הכירו את רשת הפארם החדשה
קוד מוצר:
29/11/2018
דנה קאהן
פרטים נוספים
Be של שופרסל מעמיקה את פעילותה בענף הדרמו-קוסמטיקה עם מותג חדש בישראל
קוד מוצר:
19/01/2023
קובי טיריפינטו
פרטים נוספים
רוצה לספר לנו על משהו?
יש לך ידיעה/ רעיון ששווה אייטם?
מוצר ששווה סקירה?
צור/י
אתנו קשר