מותג הפרימיום הצרפתי פיטו פריז השיק את "פיטוסדראט" - שמפו טיפולי עם צמחים, ייעודי לבעלי שיער שמן.
היצרנית: "השמפו מכיל שילוב של מרכיבים בוטניים כגון: רוזמרין, סרפד, מרווה, דקורית, תמצית גרניום, שמן לימון, חומצה אביאטית ומיצוי 9 צמחים (48% מכלל המוצר) התורמים לניקוי עדין של הקרקפת ולסילוק עודפי החלב. בנוסף מכיל השמפו סויה ואורז המסייעים בהפחתת ההפרשה המוגברת של החלב השומני מהקרקפת".
מחיר: 70 ₪ ל-200 מ"ל, ברשתות הפארם ובבתי המרקחת ובחנויות הטבע ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "פיטו פריז, מותג הצרפתי העילאי, מציע שמפו שמתאים למי ששיערה שמן ומוכנה להשקיע בשמפו שלה פי 4 ממחיר המקבילה הפושטית בסופר. נעשה לכן טובה ונקצר את האג`נדה הפסיכולוגיסטית מאחורי המוצר: שיער שמן משפיע על המצב הרגשי של נשים ומקשה עליהן לתקשר ולהתבטא. ובמלים אחרות: שמפו טוב עדיף על פסיכולוג. מצוידת במסר המעצים הזה ובשיער שמנוני דוחה, ניגשתי למקלחת וכצפוי גיליתי עוד תכשיר מוצלח מהמותג המפונפן שממעט לאכזב. השמפו מנקה בעדינות, מרכך להפליא, והצליח להעלים את כל עודפי הברק והשומן מהשיער. המלצת היצרנית היא לחפוף איתו פעם ביומיים ובהדרגתיות לחפוף פעם בשלושה ימים, אבל בתקופת שיער רעה במיוחד השתמשתי בשמפו, בניגוד להוראות, בכל יום - מודה הייתי חייבת פתרון מאסיבי - והשימוש בו עבד".
ציון: 10
מקס פקטור השיק את FACEFINITY-ALL-DAY-PRIMER - פריימר ייחודי, נטול שומן המשמש כשכבת בסיס למייקאפ.
היצרנית: "הפריימר נטול שומן ויוצר שכבת בסיס למייקאפ הפועלת להחלקת העור, לנטרול שומן וברק. כמו כן, מריחתו יוצרת שכבת מגן לעור הפנים (SPF20) ויוצרת שכבת מגן בין האיפור לעור, תוך שמירה על הלחות".
מחיר: 99 ₪, בסניפי רשת הסופר פארם ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "זוכרות את הימים שהייתו מתעוררות בבוקר, שוטפות פנים עם קצת מים, ויוצאות מהבית? ככה, נטורל? על מי אני עובדת, זה הרי לא קרה מעולם. טוב, אולי, ייתכן שהיה יום אחד כזה, בודד, אי שם בשנת תרפפ"ו, בתקופת הבארוק הקצרצרה שבין הפינאלה שנתנו החצ`קונים לבין תחילת עידן הסוגריים מסביב לפה. בכל אופן, לתרגולת הקלאסית של קרם לחות-מייק אפ מתווספות מדי פעם הצעות לשלבים נוספים, כאילו החיים לא סיזיפיים מספיק: פריימרים, תמציות וסרומים שנועדו לשפר את מראה העור, לטשטש את מה שצריך, וגם לגרום לכל העסק שמעליהם לשבת יותר טוב. מהמותג מקס פקטור קיבלתי פריימר "מקצועי" שהבטיח ליצור שכבת בסיס למייקאפ, לפעול להחלקת העור, לנטרול השומן והברק, ואף להאריך את עמידות המייקאפ ומראה האיפור במהלך היום כולו. ובכן, ייאמר לזכותו של התכשיר שהוא קליל יותר מאחרים שניסיתי, והוא מגיע בבקבוק נוח לשימוש עם פיה שמצליחה להוציא כמויות דקיקות במיוחד, כך שאפשר להשתמש בו רק לאזורים בעייתיים, ולא למרוח על כל הפנים. אציין כי הפריימר נספג מהר ומתפקד יופי בתור בסיס למייק אפ - אכן לפעמים חלומות מתגשמים! ההבטחה להאריך את עמידות המייקאפ היא רק בונוס, נעדכן עליה בעשור הבא".
ציון: 9
תרסיס לריענון הפה - מור-פה
מור-פה, תרסיס לריענון ומניעת ריח פה המיועד לריענון לאחר נסיעות ארוכות, לפני פגישות, לאנשים מעשנים, לסובלים מריח לא נעים מהפה ולכל החפץ בריענון חלל הפה במשך היום.
היצרנית: "התרסיס בטעם תפוז מגיע באריזת 15 מ"ל, נוחה לנשיאה בתיק ולשימוש בנסיעות, במשרד ובכל מקום מחוץ לבית. התרסיס מגיע גם בטעמים של מנטה ותות".
מחיר: 19.33 ₪, בבתי מרקחת וברשתות הפארם ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "מור-פה, כך נמסר לי הוא תרסיס לריענון ומניעת ריח פה המיועד לריענון הפה לאחר נסיעות ארוכות, לפני פגישות, לאנשים מעשנים, לסובלים מריח לא נעים מהפה ולכל החפץ בריענון חלל הפה במשך היום. מעניין! זו המילה שעלתה מגרוני אחרי השפריץ הראשון, למה מעניין? טוב, אני לא מבינה מה נעים בהבל תפוז... המנטה זה ברור, אין מי שלא מתחבר לזה, אבל תפוז זה לא משהו שבא לי שינשפו אותו עלי, יגרפסו עלי או ידברו אותו עלי. אבל מסתבר שזה הרבה יותר נעים מגרעפס תפוז וזה הטוויסט בעלילה. מי שהסתבכה עד כה עם החריפות והגסות של המנטה וודאי תאהב את הרוך, היחסי של התפוז וזה עובד חברים, נו מור סירחון - מעתה פרדס מרענן בכל נשיפה ושאיפה, נסו ותיהנו".
ציון: 9
לק - Orlyאורלי, יצרנית הלקים האמריקאית השיקה את Coastal-Crush - קולקציית לקים בהשראת מסיבות החוף הלוהטות של חופי קליפורניה.
היצרנית: "מסיבות החוף הלוהטות של חופי קליפורניה, הן התשובה האולטימטיבית
לנשות העולם. מאות נופשים בבגדי ים זרחניים רוקדים לצלילי מוזיקת דיסקו, די.ג`יי נמרץ מתקלט במרץ על במה מוגבהת וצעירות יפות בבגדי ים ססגוניים מסובבות חישוקי הולה הופ סביב מותניהן. המראה הזה לא אמור לרגש או להפתיע את כל מי שמכיר את שגרת מסיבות הקיץ העמוסה של חופי לוס אנג`לס, אבל המסיבה שלנו עושה לה כבוד ומשתמשת בצבעי מסיבת החוף להשקת קולקציית הקיץ המציגה צבעי קיץ מובהקים שהושאלו ממחצלות החוף, מהשמשיות, מבגדי הים, וכוסות הקוקטייל המופלאות עם המטרייה".
מחיר: 35 ₪, בפארמים ובמכוני הטיפוח, במרכזי הציפורניים ואצל המניקורסטיות וטכנאיות הציפורניים ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "בפעם הראשונה שהבת שלי הגיחה מהחדר עם לק צהוב תהיתי למה היא הופכת את אצבעותיה לעט פיילוט. זה אפילו לא הצחיק אותה, היא פשוט נהמה לכיווני את ההברות הקבועות שלה המעידות על כך שאני מהעולם הקדמון והיא הכי עכשווית. אח"כ הגיעו הכחול והכתום ושלל צבעי קרביץ לכתיבה, רק על הציפורניים. באחד הימים שלא נכנסתי לחדר שלה ולא חיטטתי במגירה שלה, ולא מצאתי על השולחן שלה את הלק הצהוב הגשתי לה ארוחת צהריים, בשביל זה אני עוד טובה, והיא פתחה עלי זוג עיניים שאומרות חמאס. לקח לי כמה שניות ארוכות להבין שהיא לא מזועזעת מהספגטי רווי הפחמימות שעל צלחתה אלא מהלק שלי, סליחה שלה על הציפורניים שלי. אבל זה היה לי כל כך יפה!!!!!!!! הסיפור הסתיים בקנס של קניות בקניון אבל גם אני הרווחתי מזה, קיבלתי לק משלי בצבע צהוב שבחיים לא הייתי מעיזה למשוח על ציפורניי אלמלא הייתי חטטנית מגעילה. רבותי, הצבעים של אורלי הם הדבר הכי לוהט לקיץ הזה, חדל אדומים או שחורים או רחמנא לצלן פרנצ`, די, רואים על הקמטים שלכן שאתן יותר מדי דורות בחיים, תרעננו קצת....".
ציון: 10 +