מיץ - Rauch
חברת תומר, המשווקת בישראל את מותג המיצים happy-day של חברתRauch האוסטרית, הרחיבה את סדרת המיצים והשיקה מיצים חדשים המבוססים על פרי. במגוון: מיץ תפוזים 100%, מיץ אשכולית ורודה 100%, מיץ אשכולית 100%, מיץ תפוחי עץ 100% סחוט (לא מסונן), נקטר מנגו, נקטר אפרסק ונקטר משמש.
מחיר: 10 ₪, ברשתות השיווק והמזון ברחבי הארץ.
דבר הנסיין: "שני המיצים נמזגו לכוסות זכוכית שקופות עם קשים צבעוניים. הראשון: אשכולית ורודה. זו כידוע, שייכת למשפחת פירות ההדר, אבל בניגוד לתפוזים ולקלמנטינות היא לא מקבלת את הכבוד המגיע לה, בעיקר בגלל טעמה המר. מבחינתי מדובר בתוספת מעולה לארוחת הבוקר שמזכירה מאד את הדבר האמיתי שאתה מקבל בדוכן שסוחטים טרי על המקום, ואין ספק כי מדובר בכוס שתיה שכדאי לשתות לצד האוכל או אפילו כתחליף לקינוח, וחבל שתפספסו אותה. עם זאת, יצוין כי בשל טעמה המר יש לקחת בחשבון שהילדים במשפחה פחות יעופו על זה. לעומת זאת את מיץ תפוחי העץ כנראה שהם יאהבו עד מאד. טעמו נהדר ולא מתוק מדי ואותי כהורה זה גם מגרה לשתות בעיקר שלאחר הצצה ברשימת הרכיבים גיליתי שהמיץ אינו מכיל אפילו גרם של תוספת סוכר".
ציון: אשכולית - 9. תפוח - 9.5
מחיר: 37.90 ₪, בסניפי רשת שופרסל ברחבי הארץ.
דבר הנסיין: "כמעט התעלפתי כשקיבלתי להתרשמות את צידנית הוופלים של לואקר. זו, כוללת וופלים ב-3 טעמים שונים: שוקו-חלב, אגוזים ושוקולד וכמו תמיד כיף להתענג על וופלים מצוינים של הביוקר. או במילים אחרות: יופי של צידנית וכיף שמישהו בחברה היבואנית המציא אותה".
ציון: 10
המותג מנטוס הרחיב את סדרת Pure-Fresh והשיק מסטיק בטעם מנטה אקליפטוס.
היצרנית: "המסטיק מתאים לכל אוהבי המנטה החזקה, הוא בעל טעם וארומה חזקים במיוחד, רעננות חזקה במיוחד".
מחיר: 9.90 ₪ לבקבוקון המכיל 30 מסטיקים, ברשתות השיווק, המזון, המרכולים והקיוסקים ברחבי הארץ.
דבר הנסיין: "חדש מבית מנטוס: מסטיקים עגולים בטעם מנטה חריפה. הרעיון בעיגולים הקטנטנים שהוטמנו במארז הטו-גו מפלסטיק הוא השילוב בין המנטה לגרגירי האקליפטוס המנקדים את המסטיק, ומבקשים להוסיף טוויסט של רעננות ללעיסה. אז דבר ראשון אגיד שלמרות הצורה מגניבה והמרקם המצוין של המסטיק אני קצת פחות אהבתי את העובדה שהמסטיק דומיננטי מדי, מהסוג שפותח את ה`צאקרה בכל לעיסה ולעיסה. אוהבי המנטה החריפה ישמחו לגלות שהטעם של המסטיק מחזיק מעמד פרק זמן ארוך יותר הרגיל ואכן חשים רעננים רבה מהמקובל".
ציון: 7.5
רשת קפה ג`ו השיקה שתי תערובות קפה במהדורה מוגבלת שמקורן באמריקה הלטינית: קולומביה וקוסטה ריקה.
היצרנית: "הרשת מקדישה את המהדורות המיוחדות לעמותת "גדולים מהחיים", ותעביר רווחים ממכירתן לטובת העמותה, הפועלת למען שיפור באיכות חייהם ורווחתם של ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם ללא הבדל מין, דת ולאום. קפסולת "קולומביה" זוהי תערובת בעלת גוף מלא ומרירות מבוקרת, המתובלת בנגיעות פירותיות, חומציות מאוזנת וסיומת פרחונית. חוזק קפסולת הקפה הינו מספר 8 ואילו קפסולת "קוסטה ריקה", הינה תערובת בעלת גוף מלא וטעם עגלגל עם תווים של מתקתקות קלה ונגיעות רכות של מרירות וחמיצות מאוזנת. חוזק קפסולת הקפה הינו מספר 10. הקפסולות פותחו בטכנולוגיה חדשנית המונעת חדירת חמצן, ובכך שומרת על טריות מקסימלית".
מחיר: 20 ₪ ל-מארז המכיל 10 קפסולות, בסניפי בתי הקפה ובחנות המקוונת של הרשת וכן בחנויות הנוחות של מנטה.
דבר הנסיינית: "אני מודה שאני מהמתנשאות האלה, שמאז שנגעו בנספרסו, הן לא מוכנות להתקרב לאף קפה אחר. או קפה ממכונה, לא ארומה... או נספרסו. אלא מה? אני לא אוהבת מונופול כעיקרון, לא אוהבת שכופים עלי קפסולות של חברה אחת בלבד, מרגיש לי כמו חברת החשמל ואני לא טובה באיומים או באולטימטום! אז קפה ג`ו זה בהחלט אופציה נהדרת להחליף את השתלטן, והקפה שלהם, בבתי הקפה, הוא אחד הטובים ללא ספק. אבל רק בבתי הקפה, באמת שהיו לי כוונות טובות, אבל גם הכי חזק שלהם לא רק שאינו חזק מספיק, אלא מיימי בטעמו, כאילו מישהו עשה תה בפעם הרביעית עם אותו תיון. יתרה מזאת, במכונות מסוג YOU הקפסולה של ג`ו קצת נתקעת, אזה ולא כל כך מומל. להתעסק ידנית במכונה העדינה הזאת. אז עבורי, לא תודה וסליחה מראש, אני מטפחת את המונופול, אבל מתענגת על כל רגע ממה שכבר יש...".
ציון: 8