I optic. קניון איילון/ יח"צ״קה בלה״, חשתי את עצמי ביום חמישי שעבר כשיצאתי לי חמושה במשקפי שמש שיקיים אה לה בלה BY רוסו, מדמיינת לי את הסוחרים האיטלקיים השרמנטיים בסמטאות ונציה (או כל עיר איטלקית אופנתית שתעלו בדמיונכם) צועקים לעברי...
אבל הו מה רבה הייתה אכזבתי לכשהקצתי מהפנטזיה האיטלקית המופרעת שלי לקולות ההמון הישראלי, שצבא על דלתות חנויות קניון איילון ברמת גן בהמולת הקניות לקראת החג...
מה שכן אני חייבת לציין, שתחושת חו״ל אפפה את ההשקה המדליקה בסניף הרמת גני של
רשת משקפי השמש והראייה I-optic ולא רק בזכות הידוענים הרבים שנכחו במקום ולא ויתרו על משקפי שמש שווים במיוחד במתנה, אלא גם בזכות קורין גדעון - הפרזנטורית היפהפייה של עדשות המגע מבית "אלקון" של לפידות, וגם בשל האווירה היוקרתית ששידר הסניף עם משקפי השמש של מיטב המעצבים בעולם, וכן בזכות הקייטרינג היוקרתי והמשובח שממנו דגמו כולם (אפילו הדוגמגישות למיניהן, עקבתי אחריהן)...
I optic
ולעצם העניין, אז מה היה לנו שם:
הרשת השיקה לראשונה את מותג הבית שלה Bella-by-Rossi ובאופן מפתיע, יש לומר, אף על פי שמדובר במשקפי מעצבים המחירים לא בשמיים (כמצופה, אבל אל תתלהבו, גם לא ברצפה...) ויש מגוון מחירים, וחלקם אף אטרקטיביים למשקפיים איכותיים לעילא ולעילא, בכל זאת בית אופנה איטלקי. אהבתי את העובדה שברגע שנכנסים לחנות, קל להבחין מיד בחלוקה לקטגוריות השונות של משקפיים, באופן שבו כל אדם בעל סגנון משקפי שמש משלו ימצא מבחר מגוון מאוד למשקפיים. אני, למשל, חשבתי לנסות השנה, באופן יוצא דופן, את משקפי הטייסים, אחרי שהתחפשתי בפורים לשוטרת ושאלתי מאחותי ״הטייסת״ (הכינוי המשפחתי שדבק בה בעקבות משקפי הטייסים האהובים עליה כל כך) את משקפיה, שגרפו מחמאות מכאן ועד לרומא, אך בסופו של דבר, נכנעתי לעמדת משקפי השמש השחורים והקלאסים. טוב, נו, הידיות במשקפיים השחורים הקלאסים, שבחרתי היו בצבע לבן, השתוללתי הפעם...
I optic
אבל אין מה לומר, סוס מנצח לא מחליפים - קלאסיקה זו קלאסיקה. אם כי אני חייבת לציין שמשקפי השמש עם מסגרת הטאי דאי צעקו לי: ״קחי אותנו, סולי״, כי אחרי הכול אישיות צבעונית רבת פנים אנוכי, אך לא רבת ממון, ועל כן נאלצתי להסתפק לעת עתה בזוג המשקפיים השחורים הקלאסיים. אפרופו ממון, יש להוריד את הכובע בפני בעלי הרשת שהחליטו להפוך את המשקפיים לנגישים מבחינת מחיר (אעפ״י שמדובר במותג איכותי, בואו לא נתבלבלה) וקבעו את המחיר 695 ש״ח. לא זול, אך אם משקפי מעצבים איכותיים ביקשת לענוד על עיניך הענוגות, בדרך כלל תיאלץ להיפרד במעל אלפיה, מינימום... מי מכם החפץ להסתובב עם משקפי ראייה צבעוניים מוזמן לסניפי הרשת גם כן.
בנוסף תמצאו ברשת את משקפי השמש של Bellad, הנחשבות בקרב מביני עניין, לעדשות הטובות בעולם וכוללות מיפוי מגן uv400 והן יוצרו במיוחד עבורנו, הקהל הישראלי, לשם שמירה על העין הישראלית הטובה עם בצבוצו של הקיץ שיבוא עלינו כבר לטובה...
I optic
חידוש נוסף וייחודי ברשת (שהשקיעה לא פחות מ-100,000 ש״ח במיתוג מחדש, הכולל מלבד עיצוב הלוגו גם את הטמעת השפה המותגית החדשה בכל סניפיה) הוא חוויה טרנדית מדליקה במיוחד, שבה מרגע כניסתכם לחנות ועד לרכישת משקפי השמש וקבלתם באריזה ממותגת ביותר. האחראי העיקרי לתחושה של החוויה האופנתית הזו הוא האחד והיחיד, המעצב פיליפ בולקיה (
neo-group) שעיצב ורענן מותגים רבים במשק הישראלי ושעבודותיו מתנוססות על אריזות מוצרים שכולנו מכירים - החל מהלוגו החדש של פלאפון, הלוגו של דלתות רב בריח, עיצוב מוצרי מותג הטיפוח `אהבה`, מעדני דנונה ועוד...
להשיג בסניפי הרשת: תל אביב - קניון רמת אביב, ירמיהו. רמת גן - מתחם מגדל משה אביב וקניון איילון. פתח תקווה והרצליה (מגדלי אקרשטיין).
* הכותבת הייתה אורחת רשת I optic