כאשר מתחילה עונה חדשה של אחת מתוכניות הריאליטי-כישרונות בשעת הפריים טיים הטלוויזיונית, אנו תמיד זוכים להצצה ראשונה על הכוכבים הבאים של המדינה, כשהם מגיעים להיבחן במראה יום-יומי ולרוב סולידי, ולאחר מספר תכניות מופיעים בפנינו שוב, אבל הפעם כשהם נוצצים ומתוקתקים מכף רגל ועד ראש.
רנואר. יח"צ
השינוי לו אנו עדים אינו נוצר במקרה, על ההפקות הגדולות כגון "הכוכב הבא", "דה ווייס" וגם-"האח הגדול", אחראי הסטייליסט המוביל, איתי בצלאלי, שדואג להלביש את המתמודדים, המנחים ואף מלווה את הזוכים בבניית התדמית שלהם בהמשך דרכם בתעשייה.
נדמה שמדובר היה בעניין של זמן עד שיעשה בצלאלי את קפיצת הראש המיוחלת למים העמוקים, ויעצב קולקציית אופנה משלו, וזה אכן קרה, הוא חבר למעצבי מחלקת הגברים של רנואר בראשותו של רון קהאן (רונקו), המעצב הראשי ברשת לעיצוב קולקציית קפסולה ייחודית לפרום.
לערב ההשקה החגיגי שהתקיים במספרת "הברבריה" בתל אביב הגיעו הפרזנטורים הקבועים של המותג: יהודה לוי, גפן ברקאי וניבר מדר, אליהם הצטרפו גם מנחת ה"אח הגדול", קורין גדעון, הראפר, מוקי, משופטי "הכוכב הבא", וגם נציג ישראל לאירוויזיון, אימרי זיו, שבאו לפרגן.
כאשר מתחילה עונה חדשה של אחת מתוכניות הריאליטי-כישרונות בשעת הפריים טיים הטלוויזיונית, אנו תמיד זוכים להצצה ראשונה על הכוכבים הבאים של המדינה, כשהם מגיעים להיבחן במראה יום-יומי ולרוב סולידי, ולאחר מספר תכניות מופיעים בפנינו שוב, אבל הפעם כשהם נוצצים ומתוקתקים מכף רגל ועד ראש.
השינוי לו אנו עדים אינו נוצר במקרה, על ההפקות הגדולות כגון "הכוכב הבא", "דה ווייס" וגם-"האח הגדול", אחראי הסטייליסט המוביל, איתי בצלאלי, שדואג להלביש את המתמודדים, המנחים ואף מלווה את הזוכים בבניית התדמית שלהם בהמשך דרכם בתעשייה.
נדמה שמדובר היה בעניין של זמן עד שיעשה בצלאלי את קפיצת הראש המיוחלת למים העמוקים, ויעצב קולקציית אופנה משלו, וזה אכן קרה, הוא חבר למעצבי מחלקת הגברים של
רנואר בראשותו של רון קהאן (רונקו), המעצב הראשי ברשת לעיצוב קולקציית קפסולה ייחודית לפרום.
רנואר. יח"צ
לערב ההשקה החגיגי שהתקיים במספרת "הברבריה" בתל אביב הגיעו הפרזנטורים הקבועים של המותג: יהודה לוי, גפן ברקאי וניבר מדר, אליהם הצטרפו גם מנחת ה"אח הגדול", קורין גדעון, הראפר, מוקי, משופטי "הכוכב הבא", וגם נציג ישראל לאירוויזיון, אימרי זיו, שבאו לפרגן.
"בהתחלה די נלחצתי מהפנייה, אני חייב להודות", אמר בצלאלי, "חליפות ובגדי אירועים הם לא הבחירה הטבעית שלי, לא עבור האמנים איתם אני עובד ולא עבורי באופן אישי. אני טיפוס של סטריט".
האופן שבו נוצר החיבור בין הסטייליסט המצליח לרשת האופנה המונה כיום למעלה מ-100 סניפים ברחבי הארץ, מתאים בדיוק לעונה. לקראת תקופת ה"פרומס" (הנשפים) בבתי הספר התיכונים, מנהג אשר עשה עלייה מהתרבות האמריקאית, בו חוגגים את נשף סיום הלימודים באירוע גדול ומפואר, עם דגש משמעותי על ביגוד מחויט, עיצב בצלאלי קולקציית קפסולה הממזגת בין פריטי לבוש גבריים קלאסים, לדוגמא: ווסט שחור הניתן לשלב עם טי שרט בייסיק לבנה ללוק אלגנטי אך עם זאת לא מתאמץ יותר מידי, או מכנסי פשתן עם קפלים במראה סופר מחויט.
הליין המדובר כולל בסך הכל 9 פריטים המעוצבים ברובם על טהרת "הסטריט" שבצלאלי כה אוהב. הצבע השחור (פרט לחולצה אחת לבנה ומכופתרת) דומיננטי, וזה מתהדר בנגיעות של כסף הבאות לידי ביטוי ברמת הרוכסנים, שרשראות הכיס וסיכות הדש, והן מלוות במוטיבים גרפיים כמו הדפסים גדולים על חולצות הטי שירט הקז`ואליות ובצלליות הסלים פיט באטיטיוד צעיר ומרדני, בדיטיילים אדג`יים ובאופן שבו הפריטים כולם מצטטים את תבניות הסטייל הגברי אולד-סקול.
רנואר. יח"צ
"האתגר", לדברי בצלאלי, "היה להוציא את בגדי האירועים, ובייחוד את החליפה הקלאסית, מהקונטקסט הסולידי והמעט משעמם שאפיינו אותם במהלך השנים האחרונות, ולתת להם טוויסט אורבני ומעודכן, כזה שידבר לקהל צעיר ואופנתי".
נתח הקהל הספציפי אליו פונה הקולקציה זוכה רק כעת להתייחסות משמעותית מרשתות האופנה המקומיות שעד עכשיו פנו בעיקר לקהל הנשי בלבד עם מגוון שמלות ערב. ומעתה, גם ה"ילד הרע של השכבה" זוכה לרגע התהילה שלו עם קולקציה מרדנית אך עדיין בעלת סטייל נקי ומטופח, קולקציה שאם יורשה לי להעיד סביר כי בכוחה יהיה להסב מעט את הדיון בערב הנשף הנוצץ מהשמלה המהממת של מלכת השכבה!!!
מחיר: 100-550 ש"ח, בסניפי הרשת ברחבי הארץ.
* הכותבת הייתה אורחת רנואר