דוקטור עור. צילומי מוצרים: אפרת אשל
ענקית היבוא והשיווק הישראלית -
ניאופרם מוצרי צריכה, בבעלות איש העסקים דוד פורר, הרחיבה את פעילותה ונכנסה לראשונה גם לתחום מוצרי הטואלטיקה המוערך בכמיליארד שקל. החברה הרחיבה את מותג הדרמו-קוסמטיקה,
"דוקטור עור" והשיקה בו סדרת מוצרים חדשה הכוללת: תחליבי גוף, תחליבי רחצה, קרם ידיים, רגליים וסבון פנים. עלות ההשקעה נאמדת בכ-4 מיליון שקל.
המותג דוקטור עור שנוסד בשנת 1994 על ידי רופא העור המוערך ד"ר דב סטמפלר פעל עד כה בקטגוריית הדרמו-קוסמטיקה המגלגלת בישראל 120 מיליון שקל בשנה. בין מגוון המוצרים של המותג ניתן למצוא סדרות טיפוח מתקדמות, הכוללות סדרת אנטי אייג`ינג, סדרה להגנה בפני השמש, סדרות טיפוח לעור הפנים והגוף וסדרות טיפוליות מתקדמות, שפותחו ע"י רופאי עור מומחים. המוצרים מכילים רכיבים פעילים שנבחרו בקפידה לאחר שיעילותם הוכחה במחקרים מדעיים, כדי להעניק בטיחות מקסימלית ותוצאות נראות לעין. בנוסף, מוצרי דוקטור עור נבדקו לעור רגיש והינם ללא פראבנים. ב־2008 רכשה את המותג קבוצת ניאופרם העוסקת במתן פתרונות משולבים בתחום הבריאות ומאז ועד היום היא מחזיקה בבעלות מלאה עליו.
דוקטור עור
כאמור, בהשקעה של 4 מיליון שקל השיקה השבוע ניאופרם את הסדרה החדשה של המותג "דוקטור עור" הכוללת מגוון של 14 מוצרים בארבע קטגוריות שונות. כל מוצרי הסדרה נבדקו לעור רגיש. כולם נטולי פראבנים וללא sls. מוצרי הניקוי לפנים הם היפואלרגנים, ושאר המוצרים מגובים בנוסחה בשם דרמו-קומפלקס® - שילוב ייחודי של רכיבים פעילים שנועדו לספק לחות מיידית ולסייע בשימור וויסות הלחות הטבעית לאורך זמן.

"עד כה היה "דוקטור עור" פעיל רק בקטגוריית הדרמוקוסמטיקה. עתה, ניאופרם מוצרי צריכה נכנסת איתו לשוק כשהיא שמה לה למטרה להיות שחקן מוביל בתחום", ציינה טלי אורן, מנכ"לית ניאופרם מוצרי צריכה. "הרעיון הוא לקחת את המומחיות של דוקטור עור בעור הפנים ולהעביר את הרכיבים הפעילים גם לעור הגוף. אנחנו החברה הראשונה שמשיקה מוצרי אנטי אייג`ינג לגוף. הבנו שעם דוקטור עור נוכל להיכנס לקטגוריות חדשות".
מחיר: תחליבי רחצה - 24.90 שקל ל-700 מ"ל. תחליבי גוף - 32.90 שקל ל-400 מ"ל. ג`ל לניקוי פנים - מחיר: 24.90 שקל ל-150 מ"ל. פילינג עדין לפנים - מחיר: 24.90 שקל ל-150 מ"ל. קרמי ידיים - מחיר: 13.90 שקל ל-100 מ"ל וקרם רגליים - מחיר: 13.90 שקל ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "קיבלתי להתרשמות 5 מוצרים - תחליב גוף, תכשיר ג`ל ותכשיר פילינג לניקוי הפנים, קרם ידיים וקרם רגליים. גם הפעם המוצרים של המותג טמונים במארזים סולידיים, לבנים וחפים מססגוניות שתכליתם יש להניח היא להידמות למוצרי הדרמו-קוסמטיקה של המותג שהם כידוע נחשבים ליותר טיפוליים בהגדרתם ומתאימים לטיפול לבעיות עור שונות. קרם הגוף הניחן בניחוח של פרחי בר מאזן בין נוזליות לסמיכות, הוא נספג כהלכה בעור ומשווה לו תחושה משיית מענגת. הניחוח מזערי, אבל איכותי לא פחות מהקרם: בישום עדין, סבוני ורך לנשימה. הבעיה היחידה היא שלא ברור אם הוא באמת אנטי אייג`. קרם הידיים מאותה הסדרה ניחן אף הוא בטקסטורה נעימה ורכה, לא דביקה ולא שמנונית הנספגת במהירות. גם לו ניחוח עדין של מאסק ומספיקה כמות קטנטנה ממנו כדי לרפא בין לילה גם את עור הידיים הכמוש ביותר. בד"ר עור מעצימים לא רק את הידיים, אלא גם כפות רגליים. כך שאם לקראת האביב את חשות כי רגליכן מזכירות את אלו של דובת הגריזלי, הרגישו נוח להתמסר לקרם הרגליים שימלא את כף הרגל בלחות. עדיף אגב למשוח אותו לפני השינה ועליו גרביים כדי לחזק את הספיגה".