כללי
סוסיתא
גאדג'טים
נדל"ן
101 מיסטיקנים ישראליים
כל הנשמה
הזמן הורוד
הדודל של גוגל
משפטפטת
U N A C T I N G
סיפור מצולם
המומחים
לו ולה
מטופחת
סלון יופי
כללי נשים
פאשניסטה
פאשניסט
ברבריה
מטרוסקסואל
סקס ואהבה
פאשן ניוז
קולינריה
מבזק קולינרי
זוללים
אוכלים בחוץ
ספר מתכונים
השַׁתְיָין
תרבות
כללי תרבות
על הבמות
על המסך
הספרנית
הזמנה להאזנה
עיצוב
בדק בית
הום סטיילינג
גינה לי
עשו זאת בעצמכם
בריאות
מעבר לדלפק
עושים כושר
ביקור רופא
חוג הסילון
עדכונים מהביצה
רכילות, סלבס ופאפארצ'י
נופש ותיירות
נשארים בארץ
יוצאים לחו"ל
ילדים
כללי ילדים
המשחקייה
ילדודס
ג'ימבורי
רוצה לספר לנו על משהו?
יש לך ידיעה/ רעיון ששווה אייטם?
מוצר ששווה סקירה?
צור/י
אתנו קשר
ג'וסי כמו סוכר!
עם הרבה טקס בישבן, בקבוק זכוכית מהודר, סרט אורגנזה ורוד ומנג`ט זהב לקינוח, נכנס לחייה של נסיינית המדור הניחוח החדש של ג`וסי קוטור בעל השם היומרני SUCR’E - "סוכר" ■ האומנם? אורית בר מסכמת מסקנותיה.
אורית בר
14/03/2017
המותג שהושק בשנת 1995 על ידי סקייסט־לוי ונאש־טיילור - שתי חברות טובות, חולות על ורוד, וקטיפה ופאטשים וטריינינגים מקטיפה ורודה וקפוצ`ונים ממולאים בפרווה סינתטית, עלה לגדולות בעיקר בזכות אחת, פריס הילטון שמה, שאף היא הייתה בשעתו בשיא תהילתה - מככבת במדורי הרכילות ומדורי משטרת האופנה בצד הרע של המפה, כמעט באותה התדירות. מאז כידוע עברו הרבה מים בגבעות הסיליקון, של המותג אך נדמה שג`וסי של 2017 נותרה נאמנה לדימוי הנוצץ והצעקני משהו, שחי את תרבות הפופ.
המותג יש לומר ביושר, מעולם לא הצטיין באנינות עיצובית, אך עדר מעריצות והיגיון שיווקי היו לו בשפע. מראשית הדרך הבינו המייסדות את מה שכיום הפך לטקטיקה שיווקית מקובלת, אך בזמנן היה פורץ דרך: הכי חשוב לדאוג לכך שהמוצרים יגיעו לידיהן של קובעות דעת קהל. ואכן, מדונה, בריטני ספירס, ריהאנה, ג`ניפר לופז, לינדזי לוהן, ויקטוריה בקהאם, ניקול ריצ`י, והשגרירה הבלתי מעורערת של הז`אנר, פריס הילטון - כולן אימצו את ג`וסי באהבה ואחריהן הדרך לבתי הכלבו היוקרתיים בעולם כבר הייתה קצרה.
SUCR’E. ג`וסי קוטור/ מודעת הבושם
השקתו של הבושם SUCR’E ("סוכר") היא אולי ההוכחה כי לג`וסי תוצרת 2017 חשוב עדיין לחזק את תדמיתה הממותגת ונוצצת במיוחד הנחשבת לסימן ההיכר המובהק שלה. הבושם החדש שלהם הוא קצת יותר מויוה לה ג`וסי של פעם, הוא אינו מנסה להתחבב על כולם ומציע טוויסט בהשראת האישה השובבה שלא ניתן לעמוד בפניה... אם היו מי שסברו כי קברניטי המותג מבקשים בשנים האחרונות למצב את ג`וסי קוטור כמותג בוגר יותר, שהרי `סוקרה` הוא אולי ההוכחה שאיש מהם לא באמת העז לקחת החלטה שלמה בנושא שינוי התדמית. הבושם החדש כך נדמה מיועד בעיקר לצעירות, הוא מוגש למשתמשות כקינוח דמוי "מנג`ט" עם בסיס מזהב המיועד לקרוץ לאותן נשים צעירות שמחפשות פריטים קוליים עם אמירה יוקרתית.
SUCR’E. ג`וסי קוטור
אך ג`וסי קוטור כידוע, הוא מותג שאינו מתאים לכולן, ולכן מי שמחפשת שקט ורוגע בפרפיום שלהם לא בדיוק תמצא את זה פה, אבל מי שאוהבת לבלוט ונמשכת לג`וסי התוססת ולחוסר האחריות הילדותי וטראשיות הבלתי מתנצלת שלהם תמצא פה ניחוח פירותי מתקתק, תוסס ומפתה... מהנה ומענג שבנוסף להיותו כזה גם יקשט את השידה שלה בבקבוק מרהיב שמעוטר באלמנטים מנצנצים סטייל היפי שיק א-לה 2017. אני אגב, לגמרי שם!
מחיר:
249 ₪, ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם ברחבי הארץ.
מצאתם טעות בכתבה? ספרו לנו ונתקן
לחץ כאן
אולי יעניין אותך גם
מאמרים
נוספים
מחכים לשלג: רכבל קרוניות חדש נחנך אתמול בחרמון
קוד מוצר:
09/12/2019
יפה חיים
פרטים נוספים
מחלקת פינוק לקוחות
קוד מוצר:
27/01/2019
יפית גדסי וקנין
פרטים נוספים
מחממים תנורים: היכונו ליום הפיצה הבינלאומי
קוד מוצר:
07/02/2021
יפה חיים
פרטים נוספים
רוצה לספר לנו על משהו?
יש לך ידיעה/ רעיון ששווה אייטם?
מוצר ששווה סקירה?
צור/י
אתנו קשר