כללי
סוסיתא
גאדג'טים
נדל"ן
101 מיסטיקנים ישראליים
כל הנשמה
הזמן הורוד
הדודל של גוגל
משפטפטת
U N A C T I N G
סיפור מצולם
המומחים
לו ולה
מטופחת
סלון יופי
כללי נשים
פאשניסטה
פאשניסט
ברבריה
מטרוסקסואל
סקס ואהבה
פאשן ניוז
קולינריה
מבזק קולינרי
זוללים
אוכלים בחוץ
ספר מתכונים
השַׁתְיָין
תרבות
כללי תרבות
על הבמות
על המסך
הספרנית
הזמנה להאזנה
עיצוב
בדק בית
הום סטיילינג
גינה לי
עשו זאת בעצמכם
בריאות
מעבר לדלפק
עושים כושר
ביקור רופא
חוג הסילון
עדכונים מהביצה
רכילות, סלבס ופאפארצ'י
נופש ותיירות
נשארים בארץ
יוצאים לחו"ל
ילדים
כללי ילדים
המשחקייה
ילדודס
ג'ימבורי
רוצה לספר לנו על משהו?
יש לך ידיעה/ רעיון ששווה אייטם?
מוצר ששווה סקירה?
צור/י
אתנו קשר
חשמלית ושמה לקסוס
UX 300e - הגרסה החשמלית הראשונה של לקסוס, הגיעה ארצה
■
הדגם, המבוסס על הקרוסאובר האורבני לקסוס UX, מביא לידי ביטוי 15 שנות ניסיון של המותג ביצור רכבים היברידיים.
ניב אופיר
11/11/2020
רשמי
נציגת לקסוס בישראל הודיעה אמש (ג`) על תחילת השיווק של ה-UX 300e החשמלי, דגם חשמלי ראשון של יצרנית היוקרה היפנית ונציגה ראשונה בקטגוריה.
הגרסה החשמלית חולקת עם הדגם הרגיל מספר מכלולים - מלבד מערכת ההנעה המבוססת על חשמל בלבד ולכן ניחן הדגם במעט מאוד הבדלים חיצוניים. גריל אטום, תגים מיוחדים לגרסה זו וחישוקים בתכנון ועיצוב מיוחד שמפחיתים את התנגדות האוויר בקוטר 17 אינץ`.
"בקרוסאובר UX 300e החדש יצרנו חווית נהיגה חשמלית ייחודית ללקסוס", טוען המהנדס הראשי של הרכב, מר טקאשי ווטאנאבה, המשמש גם כאחראי לכל ההנעות החשמליות של לקסוס.
ה-UXE עצמו מצויד כאמור במנוע חשמלי המפיק 204 כ"ס הניזון מסוללת 54 קילוואט-שעה ומזניק את הדגם החשמלי ל-100 קילומטרים לשעה תוך 7.5 שניות. מהירותו המרבית של ה-UX החשמלי היא 160 קמ"ש. בקרת האצה ששולטת במנוע אחראית למתן את עוצמת הכוח ולהפוך את התאוצה ללניארית ונעימה וכן לאפשר טווח מיטבי שלפי נתוני לקסוס עומד הוא 315 ק"מ על פי תקן WLTP החדש.
טעינת ה-UX החשמלי יכולה להתבצע דרך עמדות טעינה משקע חשמל AC ותעמוד על קצת יותר מ-8 שעות, עמדה מהירה DC תטען 80 אחוזים מהסוללה ב-50 דקות. אפליקציה ייעודית תאפשר לשלוט על זמני הטעינה, להציג את רמת הטעינה וגם להכין את המכונית לנסיעה עם הגדרת זמן הפעלת מיזוג/חימום לפני השעה הרצויה ועוד.
רשמי
בארץ יוצע ה-UX300e בשתי רמות גימור, לאקשרי ופרימיום. רמת גימור לאקשרי הכוללת בין השאר: מושבים חשמליים, חישוקי סגסוגת קלה "17, מערכות בטיחות אקטיביות הכוללות בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת בלימה אוטומטית, חיישנים ומערכת מולטימדיה עם חיבור ל-CarPlay, ומחירה החל מ- 257,900 שקל ואילו הפרימיום כולל בנוסף: מושבי עור, חלון גג ,חלונות כהים מאחור, אוורור במושבים הקדמיים והמחיר יעמוד על 292,900 שקל.
ההשקה האמורה מהווה צעד משמעותי בדרך של המותג למימוש החזון החשמלי שלה, תחת הקונספט ‘Lexus Electrified’ החותר ל-0 זיהום אוויר של המותג. במסגרת זו, עד שנת 2025 בכוונת לקסוס להרחיב את היצע ההנעות בדגמים נוספים למערכות הנעה חשמליות ולמערכות הנעה פלאג אין היבריד, זאת בנוסף למערכות ההיברידיות המתקדמות הקיימות כיום. בעתיד, תציע החברה גם מכוניות חשמליות המונעות על ידי תא דלק (FCEV).
"העובדה שישראל הינה המדינה הרביעית באירופה והחמישית בעולם להשיק את הדגם, מצביעה על החשיבות שלקסוס רואה בשוק הישראלי ועל העובדה שקצב בניית תשתיות ההטענה, כמו גם הפריסה של העמדות הציבוריות ביחס לכמות המכוניות החשמליות, טובה באופן יחסי למדינות אחרות. במהלך השנה הבאה נמשיך להשיק דגמים נוספים והנעות חדשות נוספות כגון פלאג-אין", מסכם דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל.
מצאתם טעות בכתבה? ספרו לנו ונתקן
לחץ כאן
אולי יעניין אותך גם
מאמרים
נוספים
אמנות הקריפטו: טקטונה השיקה מערכת בינה מלאכותית ליצירת NFT
קוד מוצר:
08/12/2021
ניב אופיר
פרטים נוספים
אמנות עושים באהבה
קוד מוצר:
20/01/2020
דנה קאהן
פרטים נוספים
אמנות קורונה: בנקסי יוצר בהשראת הנגיף
קוד מוצר:
05/01/2020
יפית גדסי וקנין
פרטים נוספים
רוצה לספר לנו על משהו?
יש לך ידיעה/ רעיון ששווה אייטם?
מוצר ששווה סקירה?
צור/י
אתנו קשר