ג`ורגיו ארמני, רשמי
ACQUA DI GIÒ PROFONDO - ג`ורג`יו ארמני
כל גבר צריך שיהיה לו לפחות פריט אחד של ארמני. למה? אל תשאלו שאלות מיותרות, פשוט תתייחסו לזה כאל אקסיומה. ומכיוון שבגדי המותג הם לא בדיוק פריט שכולנו יכולים לרכוש, נסתפק בשלב הזה רק בבושם שלו.
ובכן, במבט ראשון הבקבוק של מותג העילית לא נראה מפתה במיוחד, סתם עוד בקבוק זכוכית בנאלי. אלא שהפעם הַנַּחְתּוֹם מתברר כן מֵעִיד עַל עִסָּתוֹ ונדמה שההחלטה האמיצה הזאת לטמון את הניחוח החדש והרביעי אגב במספר בסדרת "אקווה די ג`יו" מלמדת על ביטחון רב של קברניטי המותג בריחו של הבושם.
ואכן, היתרון הגדול שלו הוא כאמור בריחו הנהדר שרקח (שוב) המאסטר הבשם המהולל אלברטו מוראליס, שחתום על כל שלושת הבשמים הקודמים בסדרה.
הניחוח החדש רענן וממריץ. השילוב המושלם בין המנדרינה הירוקה והברגמוט שהתמזגו עם תווי רוזמרין, לבנדר, ברוש ולנטיס הופכים את הפצצה הכחולה הזאת לבושם האולטימטיבי ש`ך.
אלכסנדר רוסיק, ג`ורג`יו ארמני, רשמי אגב, את הקמפיין לבושם מוביל לא אחר מאלכסנדר רוסיק.
לא, לא, המתאגרף האוקראיני, אוסיק, אלא הדוגמן הגרמני רוסיק המגלם בו בצורה מושלמת את מהות הגבריות המודרנית, ואם כל זה לא מספיק לך, אתה בהחלט מוזמן להיסחף גם לאווירה הבלוזית של להקת הרוק האיסלנדית Kaleo, ולקול הקולני והצרוד של זמר הראשי ג`וקול ג`וליסון התורמים לעוצמתו של סרטון הפרסומת לפרפיום החדש.
מחיר: 399 ₪ ל-125 מ"ל.
אמפוריו ארמני, רשמי
Stronger with You Freeze - אמפוריו ארמני
בשנים האחרונות העיסוק בסיפור סביב הבשמים תופס את קדמת הבמה, ואילו הבשמים, האמורים להיות מרכז העשייה, מוצאים עצמם בשוליים. טשטוש הגבולות בין תחומי הייצור השונים ומיצובם כיצירות אמנות הפכו את הדיבורים סביב כל יצירה, לרבות בתחום הטיפוח, לאקט נילווה והכרחי עת יציאת כל בושם חדש לשוק. התופעה הזאת כמובן מבורכת ויוצרת רבדים חדשים ועומק ליצירה.
גם גרסת ההמשך, הטמונה הפעם בבקבוק זכוכית מט בגימור פרוסט, מדובר בבושם שאין שני לו עם ריח ייחודי, רענן, עצי ודומיננטי שמתאים לכל גיל.
הבושם משאיר שובל מרענן של ליים, ג`ינג`ר ומנדרינה מעקצצת כל היום.
ביום חם הוא הפיץ ריח אינטנסיבי הודות לתווים הארומטיים של הלבנדר, המרווה, הגרניום וההל המתובל, אבל ביום קריר מעט פחות. הריח שלו לא משתלט, כזה שתשמחו להזליף רגע לפני שאתם יוצאים לרחוב, מסוג הניחוחות שבטוח ימשכו את כל תשומת הלב בחדר מלא באנשים, כמתבקש ממותג על, כי אחרי כל הפלספנות הזאת והמילים הגבוהות תזכרו שאמפוריו זה עדיין ארמני, באסטרס.
מחיר: 269 ₪ ל-100 מ"ל.
דולצ`ה וגבאנה, רשמי
THE ONE INTENSE - דולצ`ה וגבאנה
ב"כוונה" של דולצ`ה התאהבתי מהרגע הראשון. עוד לפני שמריחים אותו אי אפשר להוריד ממנו את העיניים וגם את הידיים.
הסטייל שלו, מהבקבוק השחור הניחן בקווים גיאומטריים נקיים ועד לעיצוב הלוגו המוזהב, זועק שיק לכל עבר. ואז כשפותחים אותו ומריחים את הקסם שחבוי בתוכו, קשה שלא להתמכר מיידית לניחוח העצמתי והמתובל.
דולצ`ה וגבאנה, רשמי
האמת שקצת קשה לתאר במילים את הניחוח שלו - קצת מתוק (תפוז, מושק ופצ`ולי), קצת חריף (הל, בנזואין ועור שחור) קצת מרענן (מרווה וברוש) ובעיקר מאוד מסתורי וחד פעמי, כזה שבאמת לא נתקלים בו כל יום, ורחוק שנות אור מהריח הגברי האולטימטיבי.
הוא חזק יותר, מתוחכם יותר, דומיננטי יותר ובעיקר מחובר גם לצדדים העדינים והרכים שלו. אין ספק שזהו בושם מנצח שיתאים בעיקר לגברים שחשוב להם להרגיש מיוחדים.
מחיר: 496 ₪ ל-100 מ"ל.
ג`יבנשי, רשמי
Gentleman Boisée - ג`יבנשי
הממזרים לבית ג`יבנשי עשו זאת שוב. כבר 3 שנים ברציפות שהג`נטלמן שלהם מציע לנו חזון של אלגנטיות לצד חוצפה ועדינות.
השנה, כוח המשיכה של הג`נטלמן התעצם בניחוח חסר תקדים - הכי מתובל וסתווי של המותג עד כה.
והקטע, שהם כמובן דייקו שוב כשהוסיפו לו הפעם את הכינוי Boisée (מיוער) וזאת משתי סיבות, הראשונה: כי זה בדיוק הריח - עצי, גברי, מחוספס מתובל ופיקנטי הודות לשילוב המרכיבים המעניין הכולל זרעי כוסברה, פלפל שחור, גרניום, פצ`ול, ארז וקקאו. והשנייה, כי רק לאחרונה הג`נטלמן הנוכחי מיסטר אהרון טיילור ג`ונסון המשמש כפנים של הבושם חשף קבל עם ועולם את יערו ואיברו בסרט "מיליון חתיכות קטנות".
אהרון טיילור ג`ונסון לג`יבנשי, רשמי
ואפילו אם לא התאוששתי לגמרי מהסצנה המרעישה בסרט, שהרי במבחן העמידות הצליח הג`נטלמן בגדול!
מדובר בבושם מספיק עוצמתי, ששרד את מזג האוויר ולא התערבל יחד עם הזיעה והלחות, אבל גם מספיק מעודן כדי לעורר את תשומת הלב של מביני ומבינות העניין. בקיצור, כמצופה מג`נטלמן הוא הצליח שוב, ומדובר בבול פגיעה.
מחיר: 439 ₪, ל-100 מ"ל.
טומי הילפיגר, רשמי
IMPACT - טומי הילפיגר
אם אתם חובבי בשמים חמצמצים, ה"אימפקט" (השפעה) החדש הוא בדיוק מה שחיפשתם. ריח גברי, חצוף, חריף ומאוד דומיננטי, אך גם מאוד מתוחכם. מעין גרסה עדכנית יותר לריחות של בשמי הגברים של פעם, מאצ`ואיסטים כאלו.
הבושם נוצר כך מספרים בהשראת מוזיקאים שלא נכנעו לתכתיבים של התעשייה וסללו את דרכם להצלחה בתנאים שלהם.
וכך, את הקמפיין מובילים בהתאמה מוזיקאים ייחודים: ג`יימס ביי - זמר, כותב וגיטריסט אנגלי, סבסטיאן יטרה - זמר וכותב יליד קולומביה, שגדל במיאמי, והזמר הגרמני וינסנט ווייס המגלמים יחד את השפעתה של הדבקות במטרה.
אז יצאתי גם אני לבחון את ההשפעה האמורה ומודה שמהרגע שהשפרצתי אותה על עצמי - פשוט התענגתי.
אפילו כשחלפו להן ארבע שעות עוד הצלחתי להריח את האיפקט המחמיא. אלא שבשל הסגר הקורונה נבצר ממני לעת עתה לבחון את האימפקט של ה"אימפקט" גם בסביבה סוציאלית יותר ולכן אציין כבר עתה שאם מתישהו בהמשך, בחלוף אימת הוירוס כמובן, יסתבר שההשפעה של ה"איפקט" מסייעת לי לגרוף הצלחות גם בדייטים, אני מתחייב שלעולם כבר לא אחליף אותו.
מחיר: 279 ₪ ל-100 מ"ל.
Terre d`Hermès Flacon H - הרמס
על המעצב הגראפי הגרמני טילמן ברטל לא בטוח ששמעתם, מה שכן אספר לכם כי יצירתו המאוירת מתנוססת לה בגאון על בקבוק הבושם החדש Terre d`Hermès Flacon H של מותג היוקרה הרמס.
אם עד שנת 2006 התמקד הבשם המוערך ז`אן קלוד אלנה בפיתוח נינוחות נשיים עבור הרמס - אז הגיח לראשונה גם בושם גברי שקצר הצלחה רבה ושינה את תפישת המותג את התחום.
מאז כמובן חלפו ניחוחות שונים בבקבוקי המותג והצטרפו לסדרת Terre d`Hermès כמה וכמה בשמים גבריים, כשהאחרון בסדרה הוא כאמור Flacon H.
כמצופה ממותג כה אלגנטי גם הבושם מתוצרתו קלאסי ומושלם בפשטותו.
את בקבוק הבושם מעטרים בגבו שִׁירְבּוּטֵי תרשימים של חלקות אדמה המזכירים את עושרה וצפיפותה במה שכינה המעצב עצמו "כדיאולוג בין האדם לאדמה", וכך הופך הבקבוק לתצלום אווירי של אדמה רחבה.
ובהתאמה גם הניחוח פֶּטְרִיכוֹרי משהו, מה זה אומר? מכירים את ריח הגשם על אדמה יבשה? כזה!
קלאסי ועמוק, כזה שמספק הוקרה לאמא טבע בנוכחות אדמתית (Terre) שבאה לידי ביטוי בחוזק פרי ההדר והפלפלים המשתלבים באופן מופלא עם ריחם של סלעים. ניחוח קריר ורענן בו זמנית, כמו גם עוצמתי ובעל שרידות מרשימה.
מחיר: 395 ₪ ל-100 מ"ל, בלעדית באתר רשת אפריל.
אל גאנסו, רשמי
AFTER GAME ו-FRIDAY EDITION - אל גאנסו
את שחקן הכדורגל המהולל פאולו הנריקה צ`גאס דה לימה, המכונה "אל גאנסו" (האווז) כולכם בוודאי מכירים, אבל היי, דה לימה מתברר אינו האווז היחיד בסביבה.
כן, כן, ממש לאחרונה "נחתו" פה בארץ 2 אווזים חדשים מתוצרתו של המותג הספרדי לגברים El Ganso (בתרגום חופשי: "אווז").
אז אם בכדורגל עסקינן, שהרי הניחוח הראשון: AFTER GAME שמו, הינו בושם ל"אחרי המשחק", כזה שנוצר בהשראת רגעי האחווה המתרחשים לאחר המשחק, כאשר שתי הקבוצות המתחרות נפגשות למשקה ולשיחה קלילה על מה שארע על המגרש, כאשר כולם זוכרים את המשחק המדהים שרק הסתיים מתווכחים וצוחקים - הרגע שבו אתה הם מעריכים את הערכים האמיתים של הספורט, רגעים בהם היריבות בשטח הופכת לחברות.
הבושם השני FRIDAY EDITION – הוא ניחוח שהוקדש ליום השישי, יום שאינו כמו שאר ימות השבוע, יום שמאפשר סוף סוף לצאת וליהנות עם החברים.
אז לא שאני מבין גדול בכדורגל, אבל לגבי הראשון אוכל להעיד שהתרכובת המוצלחת של מנדרינה ירוקה, ג`ינג`, בזיליקום, נענע ותה ירוק הופכת אותו לאופציה קלילה ויומיומית במיוחד לבישום קייצי לעת בוקר, בעוד שחברו המתקתק ההוא לסופי השבוע (פריידי, זוכרים?!) הוא הרבה יותר חד משמעי ומפורש, כזה שמשלב בהצלחה בין רעננות של לבנדר עם חום של זרעי טונקה, הל,אניס, לוונדר ונענע.
נכון, האווז הזה אמנם לא בליגה של הגדולים, אבל בעיניי הוא לגמרי נמצא בסקאלה גבוהה יותר מעוד סתם בושם ונותן תמורה מצוינת למחיר השפוי יחסית.
מחיר: 249 ₪ ל-25 מ"ל.