צילום: יח"צ
תיבת פלאים - שינלנדיה
היצרנית: "תיבת הפלאים של שינלנדיה - ממלכת פיות השיניים היא מתנה מעצימה לילדים בתקופת נשירת שיני החלב. תיבת הפלאים מבוססת על סיפור קסום ומנוקד המלווה באיורים מרהיבים על ממלכת שינלנדיה העתיקה והסודית של פיות ופיוני שיניים. העלילה מתקדמת באמצעות הרפתקאות החבויות בתוך כיסים נסתרים שמהם נשלפים הפעלות והפתעות המלווים צעד אחר צעד את תהליך נשירת שיני החלב".
מחיר: 180 שקל + דמי משלוח (מחיר השקה: 150 שקל+ משלוח), באתר החברה.
צילום: פייסבוק
דבר הנסיינית: "תיבת הפלאים של שינלנידה (מדינת השניים) היא מתנה אחרת, לא עוד צעצוע אלא כזה עם הפעלה, כזה שמעשיר את הילד לאורך זמן, מלמד אותו, מצמיח אותו, מעשיר אותו ועל הדרך מביא נחת לנו ההורים.
התיבה של השיניים היא לא עוד קופסה פשוטה לאחסון השיניים, היא עולם עצום המתפרץ מתוך סיפור קסום ואיורים יפהפיים, כיסים נסתרים עם הפעלות, הפתעות ועוד ועוד. כל זה אגב מלווה ע"י פסיכולוגית ילדים כדי לתת ערך מוסף לכל סוד שקיים בקופסה. אין ספק, שמדובר במתנת חובה למתבגרים הקטנים".
ציון: 10
צילום: סטודיו דאוטון
משחק -HEAD START
חברת אנונימה השיקה את הלהיט מאוסטרליה - micro wheels (מיקרו ווילס) – ערכות הכוללות מיני מכוניות מרוץ, מסלול עם לופ וחניון.
היצרנית: "המכוניות מגיעות במגוון של דגמים ועיצובים (מכוניות פעלולים, מירוץ, מהדורה מיוחדת ועוד), במגוון עיצובים (צבעים מטאליים, זוהרים בחושך ועוד) ובמגוון ערכות (מסלול אחד עם 2 מכוניות, ערכה של 2 מסלולים עם 4 מכוניות וערכה של 3 מסלולים עם 5 מכוניות)".
מחיר: ערכה עם מסלול אחד - 59 שקל; 2 מסלולים – 99 שקל; 3 מסלולים – 129 שקל. תחנת רענון בצורת קסדה, ותחנת שטיפה בצורת גלגל: 39 שקל; מכונית בודדת עם חניון – 14.90 שקל בסניפי טויס אר אס, הפיראט האדום, עידן 2000, כפר השעשועים וחנויות הצעצועים ברחבי הארץ.
דבר הנסיין: "את המכונית "מתניעים" באמצעות לחיצה קלה ומשיכתה לאחור, בתחילת המסלול. המכונית הזעירה תופסת תאוצה וטסה במסלול, משלימה לופ ונכנסת בסערה לחניון - אם זה לא מלהיב בנים צעירים, אז מה כן?
להפתעתי צמד תאומים (7) שיחקו במשחק וערכו מירוץ מכוניות כשעה מבלי להתייאש. החיסרון היחיד שמצאתי בו הוא שהנסיכים מצאו את הקופסה מאתגרת משהו ברצונם לאחסן בה שוב את החלקים שפירקו ומוטב היה מלכתחילה אם הייתה אפשרות לטמון את החלקים בקופסה מעט יותר גדולה, שכן ילדים לעולם אינם משיבים את הפריטים באופן כה מדויק לקופסאות הצעצועים".
ציון: 9.5
יח"צ
פאזל - שחק נא
היצרנית: "מגוון פאזלים המציגים את אנה ואלזה כנשים חזקות היוצאות למסע בתלבושות חדשות, הכוללות גלימה מתנפנפת, מגפיים וחגורה, כאשר הן נושאות מבט אמיץ אל העתיד. לקשת הצבעים האופיינית של כחול, תכלת ולבן, הצטרף השנה גם סגול הלבנדר שהפך טרנדי החורף ומייצג את הדמיות בסרט ההמשך".
מחיר 49.90 שקל, בחנויות הצעצועים ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "קופסת הפאזלים מכילה שלושה פאזלים שונים בציור, בגודל ובכמות החלקיים, ומבחינתנו פאזל זה תמיד נחמד קל וחומר כשהוא מוגש עם דמויות אהובות, שמדרבנות את הילד/ה לגשת ולהרכיב אותו".
ציון: 8.5
יח"צ
משחק - קודקוד
היצרנית: "מטרת המשחק למצוא את החיה החסרה באחד הקלפים ולתפוס מהר את הקלף כדי לזכות בו. בסיום המשחק, המשתתף שזכה ביותר קלפים – מנצח".
מחיר: 49 שקל, בחנויות הצעצועים ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "משחק נחמד המתמקד בזריזות הבחנה ותגובה. איך משחקים? מניחים את שני קלפי המקרא, הם מציגים 12 או 7 חיות, דהיינו ספארי מלא (ניתן לבחור את רמת הקושי לפי מספרי החיות...). מחלקים את שאר הקלפים לשתי ערמות, וכל פעם פותחים קלף, משתתף שמזהה את החיה החסרה, קורא בשמה, ואם היא אכן חסרה, הוא לוקח את שני הקלפים שנפתחו (גם אם בקלף השני החיה נמצאת...) אם טעה, עליו להחזיר שני קלפים ממה שצבר לקופה.
מטרת המשחק היא לצבור כמה שיותר קלפים. סיום המשחק: כאשר ערימה אחת מסתיימת. המשחק נחמד אך משום מה, הרבה רצינות ותחרותיות הוא יצר אצל הנסיינים הצעירים (8-9) שלי, אך גם זה חלק מהחיים, ללמוד להפסיד וללמוד לטעות...מאתגר בהחלט".
ציון: 10
צילום: SPOT it
קולקציית מארוול - מיניסו
מארוול - חברת הקומיקס האמריקאית שנוסדה ב-1939 והצליחה להחיות את גיבורי-העל של חוברות הקומיקס על גבי מסך הקולנוע, ולהנגישם לקהל היעד שהתעניין פחות ופחות בחוברות המצוירות שהנפיקה בעבר, יצאה בשיתוף פעולה מרשים למדי עם ענקית העיצוב היפנית "מיניסו" (MINISO) במסגרתו קיבלה זאת האחרונה זיכיון לייצור ולשווק מוצרים תחת המותג בקטגוריות השונות.
MARVEL X MINISO היא קולקציה המשלבת את גיבורי העל הבולטים של מארוול ("הענק הירוק", "ספיידרמן,, "איירון מן 2", "ת`ור", "קפטן אמריקה" ועוד) עם העיצובים הייחודיים של MINISO ואין ספק כי שיתוף הפעולה האמור מייצג את אורח החיים הצעיר והאופנתי בעידן החדש של ענף הקמעונאות.
צילום: SPOT it
התמודדותה של מארוול עם קריסתה הכלכלית בשנת 1996, אז ניצבה בפני צומת קריטי בהתפתחותה כשהמכירות של חוברות הקומיקס של גיבורי-העל קרסו, והחברה עמדה בפני פשיטת רגל מלמדת שיעור מרתק באסטרטגיה עסקית, ביכולת של החברה להמצאה מחודשת של סיפור המותג ובחיבור מחדש לקהל היעד שזיקתו למוצר רפפה.
אם אז מארוול הקימה לתחייה את עולם הקומיקס באמצעות חיבור לפלטפורמה הקולנועית, אימוץ אמצעי ניו-מדיה ומהלכים מלאי תעוזה על המסך הגדול עם סרטים שהכניסו לה מיליארדי דולרים, נדמה שמארוול, כמו גיבורי-העל שלה, ממציאה לה תדיר עתיד חדש והמיזם הנוכחי שלה עם מיניסו הוא ללא ספק ההוכחה לכך.
צילום: SPOT it
במסגרת החוזה, אשר נחתם ל-3 שנים ותקף ל– 123 מדינות (כולל מדינות בהן מיניסו מתעתדת לפתוח חנויות), יוצגו מוצרי קולקציית MARVEL X MINISO עם מגוון של כ–2,000 דגמים ומאות אלפי מוצרים לכל הגילים, הכוללים את גיבורי העל בשני קווים: Marvel Comics Retro ו-Marvel Kawaii Art Collection.
הקו הראשון חוזר אחורה בזמן אל ימי הזוהר של סטן לי - היו"ר לשעבר של ענקית הקומיקס מארוול שהלך לעולמו אשתקד, הידוע כאביהם של דמויות קומיקס אייקוניות כמו "ספיידרמן", "הענק הירוק", "איירון מן" ואחרים ששיכלל את הקומיקס בשנות ה–60 והפך את יצירותיו לאמנות המשקפת מאבקים חברתיים לשוויון, נקראת בקולג`ים ואוניברסיטאות ונתפשת מהפכנית. קו זה מציג קולקציה בעיצובי חוברות הקומיקס האגדיות, הראשונות שיצר, קו רטרו מגניב ומלא אמירה שנשען ונותן כבוד ליסודות ההיסטוריים של מארוול.
קולקציית MARVEL X MINISO
הקו השני הוא ליין מחווה לגיבורי העל במסגרתו משתקפת הפילוסופיה העיצובית אותה השריש מיאקה ג`וניה שותף-מייסד והמעצב הראשי של מיניסו בכל פריט של גיבור על כזה או אחר. מדובר בקולקציה צבעונית, ייחודית ומלאת מעוף – חוויה מיניסואית אמיתית המעניקה לגיבורי מארוול את טעם האנימה היפני.
הקולקציות מציגות מגוון מוצרים רחב: החל ממחזיקי מפתחות, דרך שעונים ועד לתיקים, מוצרי דיגיטל, ספלים, בקבוקים, כריות טיסה וכריות נוי לצד מוצרי ביוטי, אקססוריז ומשחקים בטווח מחירים שנע בין 5-49 ₪.
4 פריטים חמודים וזולים שמצאנו בקולקציה:
מטען, 49 שקל. צילום: סטודיו מאשין מחברת, 15 שקל. צילום: סטודיו מאשין ספל, 20 שקל. צילום: סטודיו מאשין אקססורי לטיסה, 35 שקל. צילום: סטודיו מאשין