צילום: אלכסנדר ליפקין
שבוע שעבר, בחנות המותג לאפייט בגן העיר בתל אביב, התקיימה השקת הקולקציה "Michaella", פרי שת"פ בין המאסטר שפית מיכל אנסקי, לחברת הנעליים הוותיקה "לאפייט".
זו הפעם הראשונה שנוצר שת"פ שכזה בין אישיות עם זיקה לסטייל למותג היוקרתי של לאפייט איטליה, והבחירה במיכל אינה מקרית, שכן היא עצמה למדה את לימודי הקולינריה שלה באיטליה, היא דוברת את שפת המקום על בורייה וחוותה לא מעט את השפע המקומי.
מיכל מסתבר, חלמה והגשימה. לדבריה היא הייתה מעורבת בתהליך כולו החל משלב הרעיונות, דרך בחירת החומרים ועד לביצוע המוגמר.
צילום: אלכסנדר ליפקין
באתר הטיפים שלה היא חושפת כי העבודה על גיבוש הקולקציה החלה עוד בארץ, כאשר הרכיבה "לוח אווירה" המציג דגמים ופרטים שהיא אוהבת מכל המותגים.
"ממש גזרתי והדבקתי רעיונות על מחברת נייר, והאמת שכבר אז הרגשתי שיש לי משהו טוב ביד", מספרת אנסקי ומוסיפה "כשהגעתי לבית המעצב האיטלקי ג’ילברטו פאוסטו, אחד מהמעצבים החשובים והמפורסמים באיטליה, המעצב לבתי האופנה ז’יבנשי, סן לורן, שאנל, פראדה וג’ימי צ’ו הוא הכין לי במתנה מגף איטלקי קלאסי בצבע חרדל שנעלתי לאודישנים של מאסטרשף מיד עם חזרתי ארצה.
מיכל אנסקי ורפי בלס - מבעלי לאפייט. צילום: אתר רשמי
כשהראיתי לו את הלוח שלי החל תהליך מדהים של הרכבה. ג’ילברטו הכניס אותי לחדר קסום של מאות זוגות של נעליים בכל הצבעים, הדגמים והצורות שאתם מעלים על הדעת. קצת כמו חדר האקססוריז מ"השטן לובשת פראדה", וכך התחלנו להרכיב את קולקציית החלומות שלי שכוללת 14 זוגות נעליים הכי יפות בעולם".
ברוח חתונתה הקרבה לאייל אמיר, ששלף והעניק לה טבעת יהלום בערב חג השבועות האחרון, עיצבה אנסקי גם נעל לבנה לכלות ומלבדה היא מציעה בקולקציה גם 4 תיקים: תיק ליום יום, תיק עם חגורת מותן, פאוצ` ותיק עור מיוחד עם חיבור לאופניים.
צילום מסך: אינסטגרם
באירוע ההשקה דיברה אנסקי בגלוי לב על התקופה הקשה בחייה ומה שעבר עליה בחודשים האחרונים כשגילתה כי היא סובלת מתסמונת בל המוכרת בשמה הרפואי "פציאליס" (Bell`s Palsy) המופיעה על רקע שיתוק פתאומי של עצב הפנים, המתבטא בעיקר בשיתוק חלקי שלהן בדרגות חומרה שונות.
כזכור, אנסקי חשפה בפוסט מרגש באינסטגרם לפני כשלושה חודשים את העובדה כי היא סובלת משיתוק בחצי מפניה.
מטבע הדברים היא נאלצה לעצור לרגע, להקפיא את קמפיין הברמונדי הישראלי - חוות גידול דגים, שבו היא מככבת כמו גם לדחות את הוצאת הקולקציה שעיצבה ל"לאפייט" באיחור של מספר חודשיים כך שהיא מוצעת עתה היישר במחירי סוף העונה של 30-40% הנחה - ואתן קוראות יקרות הן כמובן המרוויחות הגדולות!
טווח מחירים: 700-1300 שקל, בסניפי רשת לאפייט ברחבי הארץ.
זוג ליום: קבלו את SEVEN
יפעת נחמני
אלין כהן, אישה-ילדה, עומדת מאחורי 7SEVEN - הקפסולה החדשה של רשת "אופטיקנה",
שבאמתחתה אינספור מוצרי קוסמטיקה והנגיעה שלה בפריט החוצץ בין העולם לעיניים, הלא הם הדרך לליבנו, עושה לכולנו רק טוב.
פתאום קמה ילדה בבוקר ומחליטה שהיא מותג ומתחילה לבצע... אודה ולא אבוש - הגעתי לאירוע השקת 7Seven בלוק המזלזל שלי, "עוד מתלהבת שהצליחה בדרך כזו או אחרת והנה היא שמה את השם שלה על מותג מוכר ורוכבת עליו".
צילום: אתר אופטיקנה
אבל לא, לא אלין כהן. במקרה הזה מדובר בתופעה ופשוט אי אפשר שלא לעצור ולהביט בהתפעלות אמיתית בילדה-אישה הזאת, ממוקדת מטרה שהולכת וכובשת עוד ועוד יעדים.
אלין כהן בקושי בת 18 והיא כבר תעשייה שלמה, לצד ערוצי יוטיוב ולמעלה מחצי מיליון עוקבים באינסטגרם, אבל בזמן כתיבת השורות המספר הזה וודאי עולה.
עבור "אופטיקנה" היא עיצבה קולקציית קפסולה חדשה למותג הוותיק SEVEN – שבע, זוג אחד לכל יום בשבוע, כשהפעם כוכבת הביוטי והרשת, העניקה להם טוויסט ברוחה. הקולקציה החדשה כוללת 50 דגמים של משקפי שמש ו-30 דגמים של משקפיי ראיה בעיצובים צעירים וטרנדיים בצבעים שונים.
צילום: אתר אופטיקנה
טווח המחירים נגיש ונוצר בהשראת מסלולי האופנה הגדולים בעולם ובהתאמה ל"עידן האינסטגרם". באירוע ההשקה נחשפתי למעט מן המבחר המדויק הזה שאלין בררה בקפידה.
היא עצמה עמדה באירוע נרגשת, סיפרה בקצרה על התהליך, הודתה למי שליווה אותה וקינחה בקליפ שעשה איתה ג`ורדי - האיש שעומד מאחורי ההפקה המוזיקלית של סטטיק ובנאל. "ג`ורדי גאון עולם, משהו כזה עוד לא היה בארץ. זה משהו אחר, קצת יותר רציני ואני מתרגשת", אמרה כהן כשהיא חושפת בצד הקולקציה גם את הבויפרנד החדש שלה טום שלח - בנו של שחקן הכדורגל בדימוס, אמיר שלח.
לסיכום, מה שאני אוהבת מאד בקפסולה הזאת שהיא מתאימה לכל קשת הגילים, ונדמה שכך אחת ואחת תוכל למצוא בה את הלוק שיושב עליה בול.
אלין וטום שלח. צילום: שוקה כהן צילום: אתר אופטיקנה
ואיזו מילה אישית לך אלין,
איזה כיף שבני הנוער, שלאחרונה סובלים מדימוי נמוך, יכולים להביט בדגם שאת מייצגת וללמוד ממך.
סחטיין, שאפו, ובהצלחה גדולה!
מחירים: משקפי שמש - 399 שקל, משקפי ראייה- 499 ₪ לשני זוגות (כולל עדשות ובדיקת ראייה על ידי אופטומטריסט מומחה) או 299 ₪ עבור זוג אחד כולל ציפויים ובדיקת ראייה, בסניפי רשת אופטיקנה ברחבי הארץ.
צילום: פרטי
משולשים נוצצים
יפית גדסי וקנין
אני אוהבת חפצים, בגדים ונעליים בלתי שגרתיים! אבל יותר מכל אני אוהבת להשתולל עם אקססוריז מדליקים שיתנו את השוס.
לא תמיד האקססוריז הם גדולים ומוחצנים לפעמים מספיקה רק קריצה שובבה וקטנה והלוק שמתקבל - מושלם.
את זוג העגילים המדליקים מבית היוצר של המעצבת הצעירה "RONI KHAN" אהבתי בשל צורתם המשולשת. כשפתחתי את המארז שבו הם היו טמונים התלהבתי וגיליתי כי מדובר בצמד משולשים כסופים ונתלים, וזאת למרות שלרוב אני מעדיפה עגילים צמודי תנוך.
ואז, אז גם הגיעה ההפתעה, צמד העגילים מתברר, שונים זה מזה ולאחר שהנחתי אותם על השולחן הבחנתי שהצורה מדויקת ומשוכפלת ... בדקתי ומסתבר שצדקתי, מיקום החיבור לאוזן היה במקום אחר ולכן יצר היפוך על התנוך.
קצרתי המון מחמאות וחדי העין אף הבחינו בשונות והכריזו שזה מדליק! תכלס, צודקים!
מחיר: 99 שקל, בסניפי המותג ברחבי הארץ.
צילום: יח"צ
"אביר" ממלכת בריטניה
יפה חיים
מעצב האופנה האמריקאי, איש העסקים והפילנתרופ ראלף לורן בן ה-80 קיבל את אות ה"אביר" מטעם מלכת בריטניה אליזבת ה-2, על תרומתו לאופנה. שמשום שלורן אינו אזרח בריטניה, הוא לא יוכל להיקרא "סר ראלף", אך הוא בהחלט יוכל לשאת מעתה את התואר "אביר מסדר האימפריה הבריטית".
לורן, המשמש כיו"ר בכיר ומנהל הקריאייטיב הראשי בחברת ראלף לורן, נולד בברונקס, ניו יורק, ועשה תואר במנהל עסקים במכללת " Baruch". הוא שירת במשך כשנתיים בצבא ארה"ב לפני שהתחיל לרדוף אחרי חלומו האמיתי, עיצוב אופנה, משם הדרך ידועה ועסקיו של ראלף לורן הפכו למותג עולמי ולשם בית.
במהלך הקריירה שלו, שנמשכת למעלה מחמישה עשורים, זכה בפרס "מפתח העיר" בעיר ניו יורק , תואר שקיבל מאת ראש העיר מייקל בלומברג, על תרומתו האזרחית המצוינת, זכה בתואר לגיון הכבוד הצרפתי על תרומתו כמעצב, על עסקיו ושירותו הפילנתרופי. הוא זכה גם בתואר "James Smithson Bicentennial "Medal, בהכרה על תרומת חייו ועסקיו.
המועצה של מעצבי אופנה של אמריקה העניקה ל לורן תארי כבוד רבים, בניהם, מעצב אופנת הגברים והנשים של השנה, קמעונאי השנה, ואת הפרס החיים היוקרתי. הוא גם קיבל את פרס ההנהגה ההומניטרית של ה- CFDA, הפרס הראשון של אגודת האופנה האמריקאית של ה- CFDA.
בקבלת אות "אביר" מטעם ממלכת בריטניה, הופך לורן למעצב האופנה האמריקאי הראשון שזוכה בתואר שכזה.
צילום: Mario Sorrenti, Luke Gilford
כל האמת בפרצוף: הקמפיין של קלווין קליין
קובי טיריפינטו
קלווין קליין השיק קמפיין חדש תחת השם I SPEAK MY TRUTH IN המציג את קולם של האנשים המשפיעים ביותר של ימינו, המספרים את הסיפורים שלהם במילים שלהם – ומזמינים אחרים ברחבי העולם לעשות בדיוק את אותו הדבר.
אינדיה מור. צילום: Mario Sorrenti, Luke Gilfordצילום: Mario Sorrenti, Luke Gilford
הקמפיין שחוגג את הפגיעות ואת חופש הביטוי העצמי דרך העלאת קולות גדולים וקטנים בכנות נון קונפורמיסטית וכנה הציב בקדמתו אמנים מתחומים שונים: קנדל ג`נר, בלה חדיד ובילי אליש.
הבונבון בקצפת, תצלומיו של כוכב הפופ הקנדי בן ה-20 שון מנדס שגידל מעט שיער על החזה במיוחד לצורך צילומי הקמפיין שבהם הוא נראה נוטף סקסיות כשהוא עירום למחצה.
משתתפת נוספת קצת פחות ממוכרת שקטפה כותרות בעקבות הקמפיין המדובר היא אינדיה מור - שחקנית ודוגמנית טרנסג`נדרית, אקטיביסטית לזכויות הלהט"ב, כהת עור עם פה גדול שברוח I SPEAK MY TRUTH IN היא אינה חוששת להביע דעתה הנחרצת על כל דבר.