יח"צ. צילום: יניב אדרי
האתר החדש של גולברי
הנה בשורה לכל הנשים שמספרות שהן גולשות ברשת רק בשביל לקרוא את המאמרים: חברת גולברי השיקה לאחרונה ברוח הזינוק בקניות האונליין, אתר אינטרנט חדש שהוא לשיטתה הרבה מעבר לאתר סחר דיגיטלי, כזה שבהחלט יספק תירוץ נהדר לכל מי שמתאמצת להסתיר את מסך המחשב מבן זוגה או מהבוס בעבודה כשהן חורכת את הכרטיס האשראי...
באתר החדש שהוקם כחלק מתכנית סדורה להשקת אתרי אונליין מכירתיים חדשים למותגי הקבוצה מתוך מטרה להגדיל משמעותית את נתח המכירות המקוונות הושקעו כ-2 מיליון ₪.
האתר כולל טכנולוגיות חדשניות, בין היתר: צ`ט לייב עם נציג שירות של החברה, אפשרות לתשלום באפליקציית BIT או במימוש גיפט-קארד, לצד הצגה מקוונת של קולקציות אקסלוסיביות ובלעדיות המוצעות למכירה במחירים אטרקטיביים באתר המותג בלבד.
יח"צ. (רייבנבך)
כזכור, הקבוצה המפעילה את רשת האופנה המונה 88 סניפים ואת רשת הקוסמטיקה סקארה המונה 60 סניפים, גייסה אשתקד את בועז פסקו לתפקיד סמנכ"ל האיקומרס והדיגיטל במטרה להצעיד את זירת הדיגיטל קדימה ולהפוך אותה לנישת מכירות מרכזית בקבוצה.
אבל היי, אמרנו מראש ציינו שאנחנו פה בשביל המאמרים לא? אז בהתאמה לעניין כולל האתר החדש גם מגזין נשים ובו תמצאו כמתבקש תוכן אקטואלי החל מכתבות על טרנדים, מגמות, אופנה ולייף סטייל ועד לכתבות וידאו בנושאים רלוונטיים שיצדיקו כמובן את תירוץ המאמרים...
יח"צ. (אפרתי)
SCOTCH & SODA - חנות נוספת למותג שכולם מדברים עליו
המותג ההולנדי האהוב סקוץ` אנד סודה הוא תמהיל נכון של עיצוב פשוט, מדויק וסופר עדכני.
המותג המאופיין ברמת מחירים גבוהה (הכל יחסי כמובן) המיוצג בארץ על ידי קבוצת "911 אופנה", בעלת רשת Story בישראל, אוחז באתר איקומרס מקומי ובחנות עצמאית שנפתחה ביולי אשתקד ברחוב שינקין, בתל אביב.
עתה התווספה למותג חנות דגל עצמאית נוספת השוכנת בקניון רמת אביב. הקמתה השקיעה הקבוצה כ-2 מיליון שקל.
וקצת על ההולנדי: המותג סקוץ` אנד סודה נוסד באמסטרדם בשנת 1985, וביסס לעצמו מוניטין בינלאומי בזכות הייחודיות והיצירתיות שבקולקציות המתחלפות.
הוא זכה להצלחה בינלאומית מסחררת, עם מעל 6,000 נקודות מכירה ברחבי העולם ונוכחות מוגברת ב 224 חנויות מונו-ברנד הפרושות ב-35 מדינות ברחבי העולם, כולל ניו-יורק, פריז, רומא ובריסל. מטה החברה אגב שוכן בבניין כנסיה משופץ בליבה של אמסטרדם, ובו שואו רום ייחודי וסדנת עבודה.
יח"צ. (אפרתי)
המותג שהחל את דרכו כמותג גברים פונה בשנים האחרונות גם לנשים ומציע אופנה מגוונת לשני המינים לרבות ילדים. בנוסף, חרט המותג על דגלו אג`נדה חברתית וסביבתית תוך אימוץ שימוש בחומרי גלם ברי-קיימא, צמצום תוצרי הלוואי בייצור ובשקיפות מלאה לגבי סחר הוגן.
הסניף החדש בקניון רמת אביב מהווה הזדמנות מופלאה לבחון ולהכיר מקרוב את הקז`ואל ההולנדי, שאוהבי המותג הבלתי מתכלה GSUS לבטח כבר מכירים מהצד האדג`י שלו.
יח"צ. (אפרתי)
חובבי הז`אנר ההולנדי בוודאי מכירים גם את בני הזוג האקסצנטריים ויקטור & רולף, אך סקוץ` אנד סודה כמובן הרבה יותר קז`ואלי מהם.
מבט חטוף בפריטי המותג לרבות הג`ינסים, חולצות הטי הרכות והטוניקות המודפסות חושף את ההקפדה של ההולנדי על הפרטים הקטנים, מהתפרים ועד הבטנה, שניכרת לעיתים גם בציור הלוגו שעליו מתנוססת מכונת תפירה וינטג`ית.
בקיצור, למרות שבשורה אופנתית משמעותית עוד רחוקה לפרוח מהמטה ההולנדי, אין ספק שאנחנו הישראלים כבר מכורים לסקוץ`אנד סודה, וסניף נוסף שלו הוא מבחינתנו בשורה לוהטת...
יח"צ. צילום: אלכס ליפקין
לא דורכות במקום: קולקציות WESHOES לקיץ 2022
6 שנים לאחר שחברת קולנוע חדש, זכיינית ומפעילת המותג קרוקס בישראל, השיקה את רשת הנעליים WESHOES, קשה מאד שלא להסיר בפניה את הכובע על כך שהיא מוכיחה לכולנו שוב ושוב כי המנעד הסגנוני שלה מתרחב מעונה לעונה.
WESHOES המשווקת כידוע מותגי נעליים לנשים, לגברים ולילדים, הפכה למעשה לרשת המולטי־ברנד המרכזית בארץ המציעה מגוון רחב של מותגי נעליים שחברת קולנוע חדש מייבאת לישראל.
המותג הבולט של החברה מלבד קרוקס הוא בלנסטון. בנוסף, היא גם היבואנית של נעלי פלאיה סנטה - מותג כפכפי אצבע מעור שהגיע ארצה היישר מהחופים של ספרד, של למון ג`לי - ספרדי נוסף, 100% טבעוני, צבעוני וססגוני וגם של הוקה - מותג הריצה המקצועי.
יח"צ. צילום: אלכס ליפקין
בסניפי הרשת תמצאו גם אקססורי (בעיקר תיקים) של desigual, זאת בנוסף לשני מותגי נעליים מקומיים: כפכפי Moses ו-Seventy nine- מותג פרייבט לייבל המציע נעלי נשים.
קולקציות הקיץ מתהדרות בטכניקות חדשות של חיתוכים ומרקמים מרעננים, נתון שמציג דגמים מגניבים במיוחד דוגמת נעליים טבעוניות הנושאות תו תקן VEGAN FRIENDLY או לחילופין כפכפים שטוחים בעלי שכבה מרושתת במגוון של צבעי קיץ נועזים, גווני פסטל ופרינטים מיוחדים.
עוד ניכר כי המנעד המוכר של קרוקס רק הולך ומתרחב מעונה לעונה, כך שבקולקציה הנוכחית דרים בכפיפה אחת כפכפים עם סוליית טרקטור מאסיבית, ודגמים אחרים בווריאציות ססגוניות ובוגרות יותר. אך לא, למורת לבכם את הדגם המהמם שעיצב מותג הקוטור בלנסיאגה למותג, לא תוכלו לרכוש פה.
יח"צ. (אפרתי)
להשאיר עקבות: שוק נעליי הילדים רותח
מה שהיה פעם מוצר פשוט והומוגני, הפך בשני העשורים האחרונים לתעשייה מרובת אפשרויות. כשהן מורכבות מחומרים שונים, צבועות בשלל צבעים ונושאות שלל צבעים, דמויות ומוטיבים, מהוות נעליי הילדים נכס שמגלגל מיליארדים עבור החברות.
עכשיו, קבוצת בן דרור, המתמחה ביבוא ושיווק מותגי אופנה וספורט (Speedo, Shoester,Fusion,Lacoste, Polo Ralph Lauren ,MK ,Jansport Hunter), מבקשת לחולל מהפכה בענף.
באירוע שערכה במהלך חול המועד פסח בישרה החברה כי קיבלה זיכיון בלעדי לשיווק של ארבעה מותגי הנעלה חדשים בארץ לילדים ולפעוטות : Kickers Heelys, Native ו-World Color.
Native הוא מותג קנדי, ממותגי הנעליים הפופולריים בעולם המשתמש בשיטות ייצור מיוחדות הכוללות שילוב חומרים ידידותיים לסביבה כמו אצות וקני סוכר; Kickers, הוא מותג צרפתי שהפך בשנותיו הראשונות למסורת של איכות ונוחות המתמחה בנעלי צעד ראשון ונעלי ילדים קלאסיות; Heelys -מותג נעלי ילדים אמריקאי פורץ דרך המציע קולקציית נעלי סניקרס לילדים ונוער, כשגולת הכותרת גלגל הטמון בסוליית הנעל הניתן להסרה ולהוספה בקלות; ו-World Color - מותג נעלי ילדות מברזיל שהולך וצובר תאוצה בעולם ושם דגש על עולם החדשנות והאיכות.
כמתבקש ממותגים השמים דגש על חומרים ידידותיים, בחרה הקבוצה לקיים את אירוע ההשקה לחשיפתם בטרמינל העיצוב בבת-ים בו פועל בית ליצירה אקולוגית בשם "מולט" המקיים סדנאות מגניבות בעבודה עם עץ, שם ייצרו המוזמנים הצעירים צעצועים מחומרים ברי קיימא.