יח"צ (סלעי)
קולקציית איפור - Kiko Milano
היצרנית: "Mood Boost - קולקציה הכוללת 20 מוצרי איפור בגוונים חדשים וטקסטורות שונות - 3-IN-1 ALL OVER STICK – סטיק 3 ב-1 בגימור מט לשפתיים, פנים ועיניים, MOOD BOOST 3-IN-1 MASCARA – מסקרה מעבה, מעגלת ומאריכה ו-TOSHINE LIP STYLO, שפתון לחות ב-4 גוונים ו-4 טעמים שונים: אשכולית ורודה, מלון, משמש ודובדבן, בגימור זוהר".
מחיר: 69-89 ₪, בסניפי המותג.
יח"צ (סלעי)
דבר הנסיינית: "קיקו האיטלקית, השיקה את קולקציית Mood Boost שמעוררת את כל החושים, ואני נבחרתי לבדוק אותה עבורכן.
המותג כידוע נולדה ב-1997 במילאנו, וחולל מהפכה של ממש בעולם האיפור כמי שמוביל טרנדים בעולם הביוטי ומנגיש אותם לכלל, בצורה פנומנלית.
גילוי נאות, עד לפני 3 שנים בלבד, הייתי בוחרת את הטיולים שלי באירופה לפי סניפי primark ו-kiko Milano. נכון לא מדובר במונומנט מחסיר פעימה, אבל מבחינתי זה היה חשוב לפחות כמו ביקור בשאנז אליזה או בקולוסיאום... כל אחת והשאיפות שלה בחיים.
מי שמבינה עניין באמת, יודעת שקיקו היא הכוכב הנוצץ ביותר בשמי האיפור, שכן היא תמיד מביאה את ה-טרנדיים החמים בתחום, במחירים שאפשר רק לחלום עליהם. אז כאמור הייתי בגיחותיי לחו"ל קונה מלאי לשנה שלמה. ואז זה קרה! המותג נחת בארץ הקודש! איך לומר.. לפעמים חלומות מתגשמים.
אז למה דווקא קיקו? המותג מצליח להגיע למנעד אינסופי של מוצרים, צבעים, גימורים ושילובים בטכנולוגיות הכי חדישות וכאמור, בדגש על מחיר נגיש.
מוצרי האיפור עוברים בדיקות קליניות קפדניות ומעמיקות (עמידה בתקנות המחמירות של האיחוד האירופי וארצות הברית),ובאמתחתו מוצרים היפו-אלרגניים. בנוסף, בשונה מרוב חברות האיפור (ובכלל) מוצרי האיפור מיוצרים 100% באירופה.
היום פועלים כבר עשרה סניפים של המותג בארץ, והחברה מוציאה קולקציות בקצב מסחרר.
קולקציית Mood Boost- כוללת 20 מוצרי איפור, בגוונים חדשים וטקסטורות שונות שנוצרו במיוחד בשביל להדגיש את מי שאת בצורה הטובה ביותר. קיבלתי ממנה לבדיקה את הסרום להבהרה הניחן בניחוח פרח הלוטוס, מסקרה כפולה למראה עדין/נועז, ליפסטיק עמיד בגוון חום מאט בניחוח פטל.
המסקרה יוצרת מרקם קליל, שאינו מכביד על הריסים, ואינו מתפורר. ההבטחה "לריסים ארוכים ומעוגלים" אכן מתקיימת. היא נוחה לשימוש והחומר נמשח בקלות ובאחידות, ומותיר ריסים מודגשים ומופרדים. הליפסטיק נמשח כחמאה, כל כולו רכות ומתיקות (פטל) שעושות נעימי לשפתיים, ויש בונוס, פלוס גם בסעיף העמידות, בקיצור, ואיך אומרים שם בקיקו - איכות היא כבר לא שם נרדף למחירים אסטרונומיים, פייר, הם צודקים".
ציון: 10
יח"צ (G גרופ)
מסכת פילינג - GLAMGLOW
היצרנית: "GLAMGLOW BRIGHTMUD™- מסיכה מבהירה ומאחדת גוון לעור זוהר בעלת פעולה כפולה. המסכה רוויה בוויטמין סי וניאצינמיד לסיוע בהבהרת העור, חומצות לקטית וסליצילית להסרת התאים המתים לצד קריסטלים וולקנים לפילינג עדין והאצת תחלופת התאים וליטוש השכבה העליונה".
מחיר: 209 ₪, באתר המותג וברשתות סופרפארם, משביר, אפריל ו-BE.
דבר הנסיינית: "החורף, גם אם אנחנו כבר כמעט בסופו, הוא הזמן האידאלי לנסות ולהיפטר מכתמי השמש שנצברו בדם, דמעות ובעיקר ביזע. מסכת ההבהרה מבית גלאם גלואו אמנם לא העלימה את לי הכתמים אבל היא מספיק מפנקת, בקטע מדהים, יחסית לתכשירים אגרסיביים אחרים שניסיתי, בשביל להתמיד בשימוש בה עד לתוצאות המיוחלות.
הנחיות השימוש - פשוטות. למשוח את המסכה על פנים יבשות ולעסות בתנועות סיבוביות. או אז להשאירה על העור כ-20 דקות לערך, עד שצבע המסכה יעשה שקוף למחצה עם ספיגת המרכיבים ורק אז להסירה בעזרת מים.
אגב, לתוצאות מיטביות מומלץ להתחיל בשימוש מוגבר, כלומר בהתחלה שלושה ימים ברציפות ולאחר מכן לרדת לשימוש של 2-3 פעמים בשבוע על מנת לשמר את התוצאות. אה, וחשוב לא פחות לא לוותר על מריחת מסנן קרינה בעל מקדם הגנה גבוה לאחר השימוש במסכה".
ציון: 9
יח"צ (רייבנבך)
סדרה לשיער מתולתל - Kérastase
היצרנית: "CURL MANIFESTO - סדרת טיפוח ייעודית לשיער גלי עד מתולתל, מתולתל מאוד עד מקורזל. הסדרה כוללת 8 מוצרים עם פורמולות מזינות לחיזוק התלתלים מבוססות דבש מאנוקה להענקת לחות, סרמידים לחיזוק, גליצרין להגדרת השיער".
מחיר: 155-310 ₪, במספרות מורשות המותג.
יח"צ (רייבנבך)
דבר הנסיינית: "מבית מותג הטיפוח היוקרתי לשיער - קרסטס, הגיעו שני תכשירים המיועדים לשיער גלי עד מתולתל, ומתולתל מאוד עד מקורזל.
אלו עברו מיד לחברתי סיגל, מתולתלת שנאלצת להדק בכל יום את שערה במאות סיכות על מנת שלא יבצבץ לכל הצדדים.
סיגל, עובדת במקום שנדרשת בו משמעת שיער מוקפדת, ותדמיינו לעצמכם באיזה מקום עבודה מדובר.
שני המוצרים שקיבלה הם: REFRESH ABSOLU ספריי - ספריי לרענון התלתלים ו-CREME DE JOUR FONDAMENTALE - קרם המיועד לטיפול יומיומי.
שני המוצרים מיועדים לשימוש ללא שטיפה, ולדבריה התאימו לה מאד. לפני שהיא נכנסת ליום העמל המפרך, כך סיפרה לי, היא משתמשת בספריי ולדבריה שמחה לעדכן שהשיער כבר אינו מורד בה, מספק מבחינתה תלתלים חמודים, רכים ומסודרים, ואפילו הפריזים שלה שמרו על איפוק, התכונה הנדרשת ביותר מבחינתה בימים אלה".
ציון: 10
יח"צ (G גרופ)
קונסילר - Estee Lauder
היצרנית: "Double Wear Radiant Concealer - קונסילר בפורמולה קרמית מרגיעה מועשרת בתמציות בוטניות מטפחות של שמן קמלינה ושמן זרעי בילברי (זן של אוכמניות) למראה זוהר, שמן אגוזי קוקוי להרגעת והחלקת העור, תמצית צ`יה לצמצום מראה הקמטוטים היבשים ותמהיל פודרות הבנוי מכדוריות זעירות, לתחושה חלקה וכיסוי אחיד. התכשיר מוצע ב-12 גוונים".
מחיר: 135 ₪, בחנות המותג בקניון איילון, ר"ג, ברשתות הפארם, בפרפומריות ובאתר טרמינל X, בחנויות ובאתר גלאם 42.
דבר הנסיינית: "אני אוהבת את התכשירים של אסתי לאודר. הם מאוד ישר ולעניין - עושים את העבודה ומקיימים את כל מרבית ההבטחות שרשומות על גבי אריזותיהם.
הפעם על הפרק - קונסילר קרמי קליל עם קצה ספוגי זוויתי להדגשת החלקים הגדולים יותר מתחת לעין וקצה נוסף לכיסוי אזורים עדינים יותר. התכשיר מתערבל יופי על העור, נותן כיסוי משובח, עם עמידות סבירה - משהו כמו חמש -שש שעות באקלים חורפי הגיוני ובסך הכללי מספק תוצאה משביעת רצון".
ציון: 9.5
יח"צ (קרנית)
מרכך סילבר - MOROCCANOIL
היצרנית: "מרכך לנטרול גוונים נחושתיים/ צהבהבים ולשמירה על גוון בלונד. המרכך מבוסס על טכנולוגיית ArganID, קפסולות זעירות של שמן ארגן החודרות לתוך שכבת הקורטקס (המבנה הפנימי) של השערה, משקמות אותה מהפנים החוצה ובו זמנית מסייעת לנעילת הצבע השיער".
מחיר: 95 ₪, במספרות מורשות המותג.
דבר הנסיינית: "מרכך סילבר – לנטרול הגוון הנחושתי /צהבהב בשיער בלונדיני. ומי קיבל לידיו את הפלא הזה, אם לא אני, שמבצעת בכל שבעה שבועות הבהרה...
שמחה גדולה מילאה את ליבי, ומיד התחלתי להשתמש במרכך הנפלא הזה שאמור כאמור לשמור על גוון הבלונד.
עד כה הוא בהחלט מוכיח את עצמו! חשוב לציין, למי שמבהירה, או צובעת בבלונד או משבחת את הנראות באמצעות גוונים - ששיער הצבוע בבלונד או בגוונים עלול לחשוף תת גווני צהוב וכתום שאינם רצויים וזאת בלשון המעטה. קל וחומר כשמדובר בשיער אפור, המפתח נטייה להצהבה מסיבות שונות של גיל, זיהום אוויר וגורמים סביבתיים אחרים.
המרכך, כך הבטיחה היצרנית, מכיל בתוכו פיגמנטים סגולים ובכל שימוש הוא ינטרל את הגוונים הנחושתיים/ צהבהבים והלא רצויים. בנוסף, שמחתי לקרוא שהמרכך מבוסס על טכנולוגיה מסוימת המחדירה לשיער קפסולות זעירות של שמן ארגן שאמור לשקם את השיער.
והשורה התחתונה - המוצר משובח, הריח נפלא וניכר כי גוון הבלונד בשיער נותר חי, רענן וחיוני הודות לשימוש בתכשיר".
ציון: 10
יח"צ (זאביק)
שפתון - LANCÔME
היצרנית: "L’ABSOLU ROUGE DRAMA INK - שפתון נוזלי למראה מאט חדשני, עשיר בפיגמנטים למראה דרמטי, ועם זאת קליל. לשפתון אפליקטור Petal™ לשימוש מדויק, ללא כל מאמץ וללא טעויות או תקלות, המוגן על ידי פטנט. הסדרה כוללת 14 גווני כוכב חדשים וקיימים, מאדומים דרמטיים ועד ניודים לוהטים, כולם מגיעים בעיצוב ייחודי ויוקרתי".
מחיר: 159 ₪, ברשתות הפארם.
דבר הנסיינית: "לנקום, המלכה הבלתי מעורערת של עולם הביוטי, שחררה קולקציית שפתוני מאט חד פעמית ומסחררת.
ניסיתי את השפתון 196 French Touch – בגוון אדום לוהט. ולהלן המחמאות: הגוון מעולה ורב תכליתי ? אדום, אדום לוהט לוהט כזה שמתאים מבחינתי גם ליום וגם ללילה.
הוא עמיד לאורך שעות, כולל אחרי ארוחה. המרקם שלו פשוט מושלם - מצד אחד לא רך מדי ונוח למריחה מדויקת לא מעט הודות לאפליקטור הנהדר שהנפיקה הצרפתית, ומצד שני, נעים מאוד ולא יבש. האריזה סטייליסטית, מעוצבת, כיפית ומשודרגת גם בגלל הלוגו המוזהב. בקיצור, שווה ביותר".
ציון: 10 +
יח"צ
לקים - essie
היצרנית: "expressie - לקים בעלי פיגמנט אינטנסיבי עם גימור מבריק ומברשת זוויתית לשימוש נוח ולדיוק המריחה. הקולקציה כוללת 5 גוונים הנעים על סקאלת הוורודים דרך הסגולים, כחולים וטורקיז. הלקים משלבים שלוש תועלות במוצר אחד - פיגמנט עשיר ואינטנסיבי, מייבש ו-TOP COAT".
מחיר: 35 ₪, בסניפי ובאתר סופר-פארם.
יח"צ
דבר הנסיינית: "קיבלתי שלושה גוונים מדליקים של לק בעל אפקט דמוי ג`ל מטאלי עדין.
כמי שלא התנסתה בג`ל מעולם נראה שהכוונה היא שהם אטומים ומבריקים. שלושת הגוונים יצרו כיסוי אטום ואחיד כבר אחרי מריחה של שכבה אחת בלבד (שאפו!). גוון הסגלגל מעט מנצנץ והפתיע באטימותו, גם אם לכאורה היה פחות עמיד מהפוקסיה והיה יכול להרוויח משכבה נוספת. המריחה הייתה נוחה וקלה וגם הייבוש היה מהיר למדי.
אחרי שבוע של שימוש הלק כבר נראה משמעותית פחות טוב כמעט בכל אצבע, אבל שרד באופן מרשים טיסה לחו"ל. הפוקסיה אמנם התקלף יותר, אבל השמנת שרד באופן מרשים".
ציון: 9