מאת: מערכת SPOT it
צילום: אינסטגרם בר רפאלי
שריינו ביומנים: התאריך שקים קרדשיאן מגיעה לישראל
פתחו את היומנים ושריינו את ה-19-21 במרץ! זהו המועד הרשמי שבו הכוכבת הבינלאומית קים קרדשיאן-ווסט, תגיע לביקור בארץ במסגרת שיתוף הפעולה עם מותג המשקפיים קרולינה למקה ברלין.
במסגרת הביקור, תשיק הכוכבת את קולקציית משקפי השמש בעיצובה. במקביל,
העלה מותג המשקפיים אתר ייעודי עבור כל הפאשניסטים שרוצים להיות הראשונים לרכוש את קולקציית הקפסולה ובו ניתן להירשם ולהתעדכן בזמן אמת מתי הקולקציה נוחתת באתר.
"קרולינה למקה נתנו לי להביע את עצמי", אמרה קרדשיאן על הקולקציה והוסיפה "עיצבנו יחד את הקולקציה הזו מההתחלה. רציתי ליצור מגוון של משקפי שמש, מסגרות עם אמירה אופנתית לצד מסגרות קלאסיות יותר כי תמיד הרגשתי שאופנה צריכה להיות מגוונת. הקולקציה הזו אמורה להיות מיועדת לכולם".
צילום: רייבנבך
בריל מתרחבת ורוכשת את רשת חנויות אמפוריום
חברת SBN, שבבעלות משותפת של קבוצות בריל וסקאל, חתמה על הסכם לרכישת רשת חנויות אמפוריום (EMPORIUM), שהיתה עד כה בבעלות בלעדית של קבוצת סקאל, תמורת 5 מיליון שקל.
אמפוריום היא רשת פרימיום המשווקת מולטי ברנדס בינלאומיים כמו נאוטיקה, ראלף לורן, טימברלנד, לקוסט, ראלף לורן, גס, קנת` קול, גאנט ועוד. הרשת מפעילה כיום 11 סניפים, עם מחזור מכירות הנאמד לדבריה בכ-30 מיליון שקל.
"המותג של רשת אמפוריום מתאים מאוד לפורטפוליו של הקבוצה. חלק בלתי נפרד מהמהלך הינו המיזוג של רשת BRANDz לתוך אמפוריום, כך שמייד עם החתימה על העסקה תקום רשת פרימיום מולטי-ברנד של מותגים בינלאומיים, עם פריסה ארצית של 22 סניפים. בשנה הקרובה נרחיב באופן משמעותי את פעילות רשת אמפוריום, נפתח סניפים חדשים ברחבי הארץ ונרחיב את התמהיל למותגים בינלאומיים נוספים", אמר שחר תורגמן, יו"ר קבוצת בריל.
צילום: יח"צ
מתגייסים לשמירת האוקיינוסים
בעוד כשלושה חודשים, ב-8 ביוני, יציין העולם את "יום האוקיינוסים הבינלאומי" – תאריך שבו מוקירים את גופי המים המחברים בין כולנו. במקרה (או שלא) השיק
מותג השעונים השוויצרי ORIS (אוריס), שת"פ עם שחיין המסעות ארנסט ברומייס בדמות שעון צלילה חדש - Oris Aquis Date Relief שמו, שהושק במהדורה מוגבלת למען הגברת המודעות לחשיבותו הרבה של המים.
כתמי פסולת הפלסטיק שכובשים את האוקיינוסים הולכים וגדלים, וכשמנכ"ל חברת השעונים אוריס ראה סרטון שמתעד את הפסולת בים הקריבי - הוא לא הצליח להישאר אדיש ומעת לעת המותג תחת ניהולו יוצר קמפיינים גדולים בנושא של הגנה ושימור האוקיינוסים ברחבי העולם וזאת כאמור מתוך שליחות להביא לשינוי חיובי. אלא, שקברניטי המותג סבורים שנדרשת עוד עבודה רבה בנושא האמור וכמי שחפצים להוביל לשינוי משמעותי בנושא - הם השיקו שעון חדש, שניתן לשחיין המסעות ארנסט ברומייס במטרה לעודד מודעות ציבורית לנושא החשוב.
ברומייס, הצטייד בשעון האמור בנסיעתו לאגם בייקל לשחיית הכנה לקראת מסעו הגדול הנקרא "הנס הכחול" שיצא במהלך 2019 וזאת בכדי להגביר את המודעות לנושא חשיבות האוקיינוסים בחיינו.
אגב, אם תהיתם, השעון שאב השראתו העיצובית מהצבע ומתחושת המים. לוח השעון מזכיר את הצבע של הים בעת סערה, בעוד שהספרות המצויות על בזל השעון נותנות איתות לתחושת המים. והמחיר? 4990 ₪, בהזמנה אישית בלבד בסניפי
רשת אימפרס ברחבי הארץ.
נוי פוליבה לשנקר. צילום: אחיקם בן-יוסף
אופנה בת קיימא: "המניפסטו של שנקר"
ואם בענייני אקולוגיה עסקינן, אמש (ראשון) ועד ל-27 בפברואר, תוכלו להתרשם מתערוכת "המניפסטו של שנקר" המוצגת בדיזנגוף סנטר ובמרכזה עומד אחד הנושאים הבוערים והחשובים בעולם האופנה כיום – נושא הקיימות.
תעשיית האופנה מסתבר, נחשבת לתעשייה השנייה המזהמת ביותר של הסביבה אחרי הנפט. החל בצריכה בלתי נתפסת של מים, דרך פליטה של פחמן דו-חמצני ושל חומרים רעילים הנספגים באדמה ובמי השתייה, דרך ייצור מיליארדי טונות של פסולת, ועד לניצול כוח אדם במדינות עולם שלישי. אין ספק כי טביעת האצבע הגסה שמשאירה תעשיית האופנה על פני הכדור מטרידה כיום את המדענים, והתחזית אינה אופטימית.
אורן איתן לשנקר. צילום: אחיקם בן יוסף
בתערוכה, יוצגו דגמים שנוצרו במהלך קורס "אתחול אופנה" בהנחיית אורית פרייליך ודבי אלחייני
מהמחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. כל הדגמים יוצרו משאריות בדים של מעצבים ישראלים ומותגי אופנה מובילים – רונן חן, ירון מינקובסקי, ליהי הוד, אתא, ספידו ונעמי מערבי.
אל אלו הצטרפו חומרים שונים ומשונים, מעור של ספה שנמצאה מושלכת ברחוב דרך מדי כבאים ישנים ועד למגבונים ובדי אל-אריג משאריות של מפעל בגליל העליון. הדגמים המרהיבים נוצרו במסורת הסלואו-פאשן והם נשענים על פרמטרים של קיימות כמו מחזור ו-up-cycling, zero waste ושלושת ה-Re: Re-used, Re-constructed, Re-cycled.
צילום: דרור בן נפתלי
בפעם השלישית ... סופרמרקט
למקרה שפספסתן, מדובר ביריד המאגד כ-65 מעצבי אופנה, אקססוריז מקומיים שיציגו את מרכולתם מהעונה מהעונות הקודמות ב-50% הנחה ומעלה. המארגנות מיה לוי ועתליה הושע, מייסדות יריד הנעליים "שופוני" מבטיחות מחירים אטרקטיביים, על המותגים המשתתפים באירוע: נורת`ן סטאר, סטלה ולורי, מעיין פז, שלומית אופיר, Two Tone, Little street, מריה ברמן, Gusta, מדוזה, Sister M, Hannha, JUD, יעל אדמוני, מאיה בש ועוד.
צילום: דרור בן נפתלי
"לייצר יריד שתהיה סיבה אמיתית להגיע אליו זה האתגר. כדי שאנשים יצאו מהבית ויגיעו ליריד שלך, אתה חייב לתת להם סיבה: וכאן במקום אחד למשך שלושה ימים בלבד, יש מגוון עצום של מעצבים מתחומי אופנה שונים בלמעלה מ- 50% הנחה, מעבר לחוויית הקניה הנעימה והעובדה שזה מתקיים בנמל יפו הפסטורלי, זו הזדמנות חד שנתית להתחדש גם בפרטי החורף וגם בפרטי הקיץ של המעצבים המובילים. בזירת האופנה הישראלית, גם כאלו שאינם משתתפים בירידים אחרים זו ההגדרה לקניה חכמה ומדויקת. זו סיבה מספיק טובה בעינינו", מסרו המארגנות.