עד גיל 21 תגיעו לירח
בזוקה - מותג המסטיקים הנצחי יצא בשת"פ ראשון עם מותג הילדים
הוניגמן קידס ובמסגרתו תוצע קולקציית אופנה לבנים ולבנות במהדורה מוגבלת שעוצבה בהשראת המסטיק, הנאיביות של הציורים והעתידות שהתלוו אליו והצבעים השטוחים שאפיינו אותו.
צילום: אורי טאוב
את ייצורו של מסטיק הבזוקה שהחל בארצות הברית בשנות ה-40 של המאה שחלפה, ייצרה כזכור בישראל חברת ליבר החל מ-1958. יותר מאוחר ניקנו החברה והמסטיק על ידי שטראוס -עלית. לכל מסטיק צורף בעבר קומיקס מסדרת "ג`ו בזוקה וחבורתו" עם פאנץ` מתחום בדיחות הקרש וליד הקומיקס ניבאו ללועס גם עתידות בסגנון: "עד גיל 21 תגיע לירח".
עתה, כאמור נלקחו מוטיבים המזוהים עם המסטיק והוטמעו בקולקציית הקפסולה הייחודית שעוצבה על פי הערכים שמזוהים עם המסטיק: צבעי האדום, לבן וכחול המזוהים איתו, בדיחות הקרש, עתידות, בלונים גדולים וורודים וכמובן ג`ו וחבורתו העליזה.
הקולקציה מורכבת מ-10 פריטים: 5 בנים ו-5 בנות כאשר לבנות מוצעות שמלות וחולצות T ולבנים מוצעות חליפות של מכנס וחולצה. פריטי הקולקציה מוצעים במחיר 49.90 ₪ לבנים, 59.90 ₪ לבנות , בבלעדיות בסניפי הרשת ובאתר המכירות של המותג.
רקוויאם לחלום: אלכסנדר מקווין בארץ הקודש
שמונה שנים חלפו מאז החליט
אלכסנדר מקווין (40) ליטול את חייו בדירתו שבלונדון, ועולם האופנה עודנו מסרב להיגמל מההילה המכושפת שהותיר אחריו המעצב המוערך. עתה, הודיעה
רשת פקטורי 54 כי החל מהעונה היא תציע בסניפה את קו הנשים של המעצב.
מקווין, קיץ 2018
מקווין, שהיה בנו של נהג מונית והצעיר בין ששה אחים נהג בילדותו לעצב בגדים לשלוש אחיותיו, וידע להצהיר כבר אז מה הוא רוצה לעשות כשיגדל. בגיל 16 נשר מהתיכון והחל לממש את החלום. בתחילה התמחה בבית האופנה הבריטי Anderson & Sheppard, ובהמשך עבד בבית האופנה לגברים Gieves & Hawkes ובעיצוב תלבושות לתיאטרון - התנסות שלימים תתבטא ביצירותיו הפרטיות שלו. בתקופה הזו זכה מקווין להתחכך באושיות-על כמו מיכאל גורבצ`וב והנסיך צ`ארלס, אותם נהג להלביש באותם ימים כמו גם את סלבס כמו ריהאנה, ביורק, שרה ג`סיקה פרקר וליידי גאגא. בשנת 1994 החל ללמוד בבית הספר הנחשב סנטרל סיינט מרטין, שם הכיר את איזבלה בלאו, עורכת אופנה, סטייליסטית, מוזה, שהזניקה את הקריירה שלו קדימה. מקווין התאבד שבוע לאחר מות אמו, ושלוש שנים לאחר התאבדותה של חברתו ומעצבת האופנה איזבלה בלאו, שהיה לה כאמור חלק גדול בחשיפתו ובקידומו כמעצב אופנה.
קולקציית המותג לאביב/קיץ 2018 מציעה פריטים כמו נעלי הסניקרס האייקוניות של המותג- SOLE SNEAKERS. המתאפיינות בפלטפורמה ולשונית אחורית שצבעיה משתנים. הדגם הוא להיט בכל העולם ונמכר מזה כמה עונות. לצד דגמי הסניקרס יוצגו גם נעלי העקב של המותג הידועות במראה סקסי ומחמיא. בגזרת התיקים ניתן למצוא את ה- BOX BAG - אשר כשמו כן הוא- תיק ערב בעל רצועה מקושט ברצועת מתכת עבה ולצדו תיקי הקלאץ`` קשיחים העשויים מעור, שהסוגר שלהם מעוטר בגולגולות זהובות.
נערת הזוהר של ארמאני לקיץ 2018
קארה דלווין - מי שהיתה אחת הדוגמניות הכי מבוקשות בשנים האחרונות והחליטה לפני כ-3 שנים להניח את עקבי הסטילטו על המסלול ולהתפנות לקריירת משחק, חוזרת שוב למרכז המסלול בקמפיין המותכ
ארמאני אקסצ`יינג, לקיץ 2018 בו היא מככבת לצד הזמר לי יפינג וה-DJ מרטין גריקס.
קארה דלווין לארמאני אקסצ`יינג. קיץ 2018. צילום: סאבין וילארד
דלווין (26), נולדה לאצולה לונדונית. אמא שלה, פנדורה, הייתה אשת חברה גבוהה-גבוהה ודוגמנית עבר בעצמה, בשנות ה-80 של המאה שעברה ואביה, צ`ארלס, הוא יזם נדל"ן שסבו הוויקונט נמנה בעבר עם חוג מכריה של הנסיכה מרגרט. דלווין, עלתה על במה לראשונה בגיל ארבע, בהצגת חג המולד בגן, והיא מתופפת וכותבת מוזיקה מאז שהיתה בת 13. בשנים האחרונות אף הקליטה כמה שירים, אחד מהם עם ויל הרד. דלווין החלה לדגמן כבר כשהיתה בת עשר, ואת הופעת הבכורה שלה עשתה במהדורה האיטלקית של "ווג" מבית קונדה נאסט, מול הצלם הידוע ברוס ובר.
ארמאני אקסצ`יינג. קיץ 2018. צילום: סאבין וילארד
בגיל ,17 כשלמדה בפנימייה היוקרתית בדיילס הייתה דלווין קרובה מאוד להשיג את תפקיד אליס ב"אליס בארץ הפלאות" של טים ברטון, אבל אז התגלתה בידי שרה דוקס, בעלת סוכנות הדוגמנות סטורם והכל השתנה. המהירות שבה נסקה דלווין לפסגת עולם הדוגמנות היא כמעט חסרת תקדים, כמו גם קצב ההשוואות שלה לקייט מוס. ההצלחה הייתה כל כך מהירה, שקריירת המשחק הפכה שולית, אולם בשנת 2015 היא הודיעה במסיבת עיתונאים שקיימה כי בכוונתה לזנוח את קריירת הדוגמנות ולפתח את כשרון המשחק.
כוכבי הקמפיין: קארה דלווין, הזמר לי יפינג וה-DJ מרטין גריקס
עתה כאמור, שבה דלווין לככב כדוגמנית במסע הפרסום החדש של ארמאני אקסצ`יינג שצולם על ידי הצלם סאבין וילארד ומציג את גיבורי הקמפיין, עם אביזרי ענק ממותגים שיוצרים אווירה סוריאליסטית בעדשת המצלמה: חותמות, צמיגים, צללית של לב ועוד.. כולם מוגדלים ומעוותים כאמור דרך עדשת המצלמה.
טסה וויצמן מתקאמבקות
בקטלוג אביב-קיץ 2015 של
מעצבת האופנה חגית טסה כיכבה כזכור הדוגמנית קטיה גאלי שהחליפה את לירון ויצמן, שבשל הריונה נאלצה בשעתו לנטוש את תפקיד פרזנטורית המותג עבורו דיגמנה כשנתיים. עתה, שלוש שנים לאחר שיתוף הפעולה הראשון בין טסה וויצמן חוזרות השתיים לשתף פעולה כשזו האחרונה נבחרה להוביל שוב את קמפיין המעצבת, שיעלה באינטרנט, ברשתות החברתיות, במודעות בעיתונות ובפרסום בנק"מ.
צילום: גיל כהן לקיפלינג
"לירון חוזרת להיות הפרזנטורית שלי כשהיא יותר מהכל: בוגרת יותר, מנוסה יותר, חזקה יותר, דעתנית יותר ויפה יותר. החריצות, השאפתנות וההתמדה שלה
ביחד עם האנושיות וחוש ההומור הופכים אותה לאחת המגישות המקסימות ביותר בטלוויזיה. היא האשה שאני רוצה להלביש, ואני שמחה שהיא מצטרפת לבית האופנה שלי", סיכמה טסה.
פרנץ` ממוסגר
באירוע האופנה השנתי של ה-CFDA (מועצת מעצבי האופנה האמריקאים) ומגזין ווג (קרן של המגזין שתכליתה לעודד, לתמוך ולהדריך מעצבי אופנה אנונימיים) שהתקיים במלון הבוטיק "שאטו מארמונט" (Chateau Marmont) המעוצב בהשראת טירה, וממוקם בהוליווד לוס אנגלס, נתבקשה יצרנית הלק מקליפורניה ORLY - להציג מראות נייל ארט שישלימו את הלוקים האופנתיים שהיו תערובת של חדש וישן: אוונגרד, סיקסטיז, שנות ה-30 והמאה ה-18.

הולי פלקון – מובילת ה"טים לידרס" של
מותג הלקים "אורלי" – בחרה במוטיב הציפורניים הממוסגרות שאלו עוטרו בקווי מתאר שחורים לצד גימורים פסטלים. מחד המסגרת המהווה סימבול לתקופות אופנתיות שהתאפיינו במונוכרומטיות, בסולידיות ובפשטות ומאידך חצייה השני בהשפעות עכשוויות צבעוניות, ססגוניות ופורצות דרך. השילוב האמור בא לידי ביטוי בנייל ארט שחציו כאמור מסמל את המאה ה-18 ושנות ה-30 כמסגרת שחורה ונטולת ססגוניות, מסגרת מאופקת וקונפורמיסטית בעוד שמשלים אותה חצי צבעוני בגוונים פסטלים ואופטימים המתכתבים עם השפעות מודרניות הרומזות לתחייה האופנתית שהחלה בשנות ה-50 של המאה שחלפה.