מפנים זרקור לעולם הלייף-סטייל
  • כללי
    • סוסיתא
    • גאדג'טים
    • נדל"ן
    • 101 מיסטיקנים ישראליים
    • כל הנשמה
    • הזמן הורוד
    • הדודל של גוגל
    • משפטפטת
    • U N A C T I N G
    • סיפור מצולם
    • המומחים
  • לו ולה
    • מטופחת
    • סלון יופי
    • כללי נשים
    • פאשניסטה
    • פאשניסט
    • ברבריה
    • מטרוסקסואל
    • סקס ואהבה
    • פאשן ניוז
  • קולינריה
    • מבזק קולינרי
    • זוללים
    • אוכלים בחוץ
    • ספר מתכונים
    • השַׁתְיָין
  • תרבות
    • כללי תרבות
    • על הבמות
    • על המסך
    • הספרנית
  • עיצוב
    • בדק בית
    • הום סטיילינג
    • גינה לי
  • בריאות
    • מעבר לדלפק
    • עושים כושר
    • ביקור רופא
  • חוג הסילון
    • עדכונים מהביצה
    • רכילות, סלבס ופאפארצ'י
  • נופש ותיירות
    • נשארים בארץ
    • יוצאים לחו"ל
  • ילדים
    • כללי ילדים
    • המשחקייה
    • ילדודס
    • ג'ימבורי
רוצה לספר לנו על משהו? יש לך ידיעה/ רעיון ששווה אייטם? מוצר ששווה סקירה?
צור/י
אתנו קשר
loading

השתיין: חדשות, עדכונים ומידע בנושא אלכוהול

רגע לפני שהן הופכות לחמץ, בואו נדבר קצת על בירות ■ ואם הפסח כבר באוויר, אז קבלו טעימה מכמה אלכוהוליות כשרות.
השתיין: חדשות, עדכונים ומידע בנושא אלכוהול
רואי פרסול
14/03/2021
 
 
דיס איז אמריקה: גוס איילנד

בשורה לחובבי הבירה: חברת המשקאות "הכרם" החלה לייבא ארצה את בירת הקראפט של מבשלת גוס איילנד האמריקאית.

הסיפור של גוס איילנד מתחיל כאשר ג`ון הול, המייסד של המבשלה, טייל באירופה בשנות השמונים וקיבל השראה מהבירות האירופאיות.
 
כשחזר לשיקאגו אילינוי כבר הוחל חוק שהוביל נשיא ארצות-הברית בשעתו ג`ימי קרטר המאפשר בישול בירה בנפחים קטנים והוא החל לבשל בראשו את הרעיון של הקמת מבשלה.

בשנת 1988 הוא ובנו הקימו את הברופאב הראשון באזור. בשנת 1995 המבשלה החלה לייצר ולהפיץ בירה באופן רשמי ונחשבת לאחת מחלוצות בירות הקראפט בארה"ב. המבשלה ממשיכה לחקור וללמוד דרכים חדשות לבישול ויישון בירה בדרכים יצירתיות ומקוריות, ומייצרת מעל 45 סוגי בירה, חלקן זכו בפרסים רבים. 
 
לפני מספר שנים נרכשה גוס איילנד על ידי אנהויזר-בוש אינבב, היצרנית של באדווייזר.

הבירות אשר יושקו בישראל הן:

גוס איילנד איי פי איי – Goose Island IPA, בירת הדגל של המבשלה שלקחה השראה מסגנון ה-IPA האנגלי המסורתי ונותנת פירוש נועז עם ניחוח וארומות הדריות גוף מלא, מתיקות מאלטית מעודנת עם סיומת כשותית מרירה. 5.9% אלכוהול.

גוס איילנד מידוואי – Goose Island Midway, בירת Ssesion IPA שכיף ונעים לשתות, עם ארומות כשות פירותיות, גוף קל וסיומת מרירה מעודנת 4.1%.

מחיר: 12 – 14 ₪.
 
 
 
גם לכם יש ירוק בבית...
 
"יום פטריק הקדוש" (Saint Patrick`s Day) - על אף שהוא חג נוצרי המנציח את הקדוש המגן של אירלנד, הפך כבר מזמן לאירוע בקנה מידה עולמי המלווה תמיד בתחפושות, בירה והרבה מצב רוח טוב.

כבר 1,560 שנה שיום מותו ב-17 במרץ של פטריק, הוא כאמור יום של משתים, ולקראת החג השיק מותג הבירה האירית גינס מארז במהדורה מיוחדת עם כל מה שצריך עבור החגיגות והתהלוכות עטורות עלי תלתן וצבע ירוק אביבי.

המארז, ובו שלל הפתעות בסמלי החג: דגלים לקישוט, בלונים בצבעי ירוק ושחור, כובעים, משקפיים וחולצה Limited Edition מצורף בכל רכישת ארגז 24 פחיות גינס בחנויות המשתתפות. המארז יוצע בשלל חנויות האלכוהול המתמחות וכן באתרי הסחר השונים של רשתות האלכוהול.
 


הסטאר משתדרג

גולדסטאר, מותג הבירה הוותיק והאהוב בישראל, משיק עיצוב מחודש ומעודכן לשנת 2021, לאחר כ-10 שנים בהן לא חל כל שינוי בנראות המותג.

הלוק החדש מציג את הכוכב האייקוני שהיה בעבר קטן יותר כסמל המרכזי והבולט, הכוכב הפך לגדול יותר עם נראות שלא ניתן לפספס. בעבר שם המותג היה במרכז העיצוב עם לוגו בולט לעין, כאשר בנראות החדשה של המוצרים הכוכב הוא הבולט ושם המותג מקיף אותו. צבע הזהב גם הוא עובר שינוי והופך ליוקרתי יותר ואילו הצבע האדום שהיה כל כך מזוהה עם המותג הופך לעמוק יותר.

בעיצוב החדש גולדסטאר חוזר לתת לכוכב האייקוני את מרכז הבמה, באופן שדומה לעיצובים קודמים מתחילת דרכו של המותג. בכך המותג בעצם "חוזר למקורות" רק עושה זאת בעיצוב מודרני ועדכני יותר, וכזה שלא ניתן לפספס.

הפחיות הבקבוקים בעלי הנראות החדשה של המותג יימכרו בבודדים, במארזי שישיות של 330 מ"ל ובמארזי בסקט (שישיות של 1/2 ליטר בכל בקבוק).

לכבוד המאורע משיק המותג באתר BLEND את "הסטאר הבא של ישראל" - מארז חגיגי הכולל בקבוקים עם העיצוב החדש, לצד כאלה הנושאים את העיצובים הישנים שליוו את המותג לאורך השנים.

מחיר: 80 ₪, באתר blend.
 


המחייה

מחייה 13 בטעם חדש ובבקבוק בעיצוב חדש ויוקרתי.

מותג מחייה 13, המוביל את טרנד משקאות האניס המשולבים עם מיצים טריים, מושק בימים אלה בבקבוק חדש וגם מציע טעם חדש, רוזטה שקדים, שמצטרף לשני הטעמים הקיימים כבר בשוק, לימון ואשכולית אדומה.
 
מדובר במשקה אניס בסגנון ים תיכוני קליל, בשילוב מיצי פירות טריים, המופק מתזקיק ענבים ומכיל 13% אלכוהול.

מחייה 13 הוא פיתוח ישראלי מקורי, שכמו משקאות דומים נוספים, נולד במטבח ביתי וכיום מיוצר בספרד, על פי המתכון המקורי של מפתחיו הישראלים.

קטגוריית משקאות האניס היא השלישית בגודלה בעולם המשקאות האלכוהוליים בישראל הנחשבת לשמרנית וממעטת לחדש.
 
מחייה 13 מביא איתו בשורה חדשנית לקטגוריה ומאפשר לצרכני משקאות האניס לגוון בטעמים חדשים ומפתיעים. כמו כן, הוא מספק מענה הולם לטרנד העולמי ולביקוש הצומח למשקאות כהלים מופחתי אלכוהול, המאפשרים ליהנות ממשקה קליל ומרענן כחלק משגרת היום יום.

מקור שם המותג מחייה 13 מבוסס על צירוף בין המילה "מחייה", שהינה כינוי לערק על פי יהודי צפון אפריקה, והספרה 13 הנחשבת למספר בעל משמעות על פי היהדות.

מחיר: 60 ₪.
 


בריזר כשר לפסח

בריזר, המרענן האלכוהולי מבית חברת בקרדי העולמית מציע מהדורה כשרה לפסח בטעמים המוכרים והאהובים בריזר אננס ולימון.

בקרדי בריזר מורכב מהרום הקלאסי של בקרדי עם מיצי פירות אקזוטיים. בריזר כשר לפסח בטעם אננס ולימון יימכרו בבקבוקים של 275 מ"ל ויכילו 4% אלכוהול.
מחיר של בקרדי בריזר אננס ולימון .
 
מחיר: 10-12 ₪.
 
 
PANECO כשר לפסח

האתר לממכר אלכוהול ויין מציע חגיגה כשרה לפסח עד הבית. באתר תוכלו למצוא מארזים רבים, ובניהם: 

מארז פינוק לחג הכולל: יין טפרברג מלבק וויז`ן, יין מיקב ירושלים 2900 וינטג`, 2 כוסות יין ללא רגל, ב-79 ₪. מארז חלום אדום לבן הכולל: יין פסגות שרדונה, יין עמק האלה אוורד קברנה, 2 כוסות יין ללא רגל, ב-99 ₪ ומארז כרם בן זמרה של יקב אדיר הכולל יין מכרם בן זמרה סובניון בלאן ויין קברנה סובניון עם מגבת מטבח ב-169 ₪.

לצד המארזים, ניתן למצוא מגוון רחב של אביזרים נלווים החל משחקי שתייה כיפים לשדרוג חווית הבילוי הביתי ועד לקטגוריה שלמה של מתכוני קוקטיילים ליצירת החגיגה המושלמת.  באתר ובאפליקציית Paneco.
 
 
 
Big Brands – הכי זול בארץ

הנה בשורה: חנות ענק עם מאות מותגי אלכוהול נפתחה ברחוב תובל 15 ברמת גן, ובה כך מספרים תמצאו אלכוהול במחירים הכי זולים בארץ.

בחנות מגוון רחב של משקאות: ויסקי, וודקה, ליקר, טקילה ובירות. את החנות הקימו מיכאל פינטו וישי דיאמנט, בעלי חברת Importeam שכבשו את השוק לפני 6 שנים בייבוא של מותגי אריאל ופרי במחירים שוברי שוק.

כיום החברה הרחיבה את פעילותה גם למשקאות חריפים ובירות ומציגה קטלוג מרשים הכולל כ-1,500 מותגים ביבוא מקביל.

במקביל לפעילות החנות ניתן ליהנות מהמחירים האטרקטיביים של Big Brands גם באתר אונליין: bigbrands.online המציע משלוחים. 
מצאתם טעות בכתבה? ספרו לנו ונתקן לחץ כאן
אולי יעניין אותך גם
מאמרים נוספים
 		 		 	 מבזק קולינרי: בדיקת מוצרי מזון חדשים
מבזק קולינרי: בדיקת מוצרי מזון חדשים
קוד מוצר: 29/04/2018
מערכת SPOT it
פרטים נוספים
 		 		 	 מבזק קולינרי: בדיקת מוצרי מזון חדשים
מבזק קולינרי: בדיקת מוצרי מזון חדשים
קוד מוצר: 11/09/2018
מערכת SPOT it
פרטים נוספים
 		 		 	 מטופחת: בדיקת תמרוקים חדשים לאישה
מטופחת: בדיקת תמרוקים חדשים לאישה
קוד מוצר: 22/04/2018
מערכת SPOT it
פרטים נוספים
רוצה לספר לנו על משהו? יש לך ידיעה/ רעיון ששווה אייטם? מוצר ששווה סקירה?
צור/י
אתנו קשר
רוצה לספר לנו על משהו? יש לך ידיעה/ רעיון ששווה אייטם? מוצר ששווה סקירה?
צור/י אתנו קשר
  • ניווט באתר
    ראשי אודותינו הרשמה לניוזלטר יצירת קשר
  • לו ולה
    מטרוסקסואל פאשניסט ברבריה סלון יופי פאשניסטה מטופחת
  • קולינריה
    מבזק קולינרי זוללים אוכלים בחוץ ספר מתכונים
  • תרבות
    על הבמות על המסך הספרנית
  • עיצוב
    בדק בית הום סטיילינג גינה לי
  • בריאות
    מעבר לדלפק עושים כושר ביקור רופא
  • נופש ותיירות
    נשארים בארץ יוצאים לחו"ל
  • ילדים
    כללי ילדים המשחקייה ילדודס ג'ימבורי
  • כללי
    סוסיתא גאדג'טים נדל"ן חוג הסילון 101 מיסטיקנים ישראליים כל הנשמה
  • הזמן הורוד פאשן ניוז הדודל של גוגל משפטפטת U N A C T I N G
Spot Itמפנים זרקור לעולם הלייף-סטיילwww.spotit.co.il©כל הזכויות שמורות הסדרי נגישות מפת אתר
 בניית אתרים  אינטרדיל
  בניית אתרים לעסקים   אינטרדיל