יח"צ
חטיף - אסם
היצרנית: "שתי מהדורות חדשות, ביסלי שווארמה ואח של ביסלי פלאפל (ללא גלוטן) נוספו למגוון. החידוש בשתי המהדורות בא לידי ביטוי לא רק בטעמים אלא גם בחוויית האכילה שנובעת מצורת החטיף: ריבועי ביסלי ואח של ביסלי שטוחים".
מחיר: 6.90 ₪, ברשתות השיווק והמזון.
דבר הנסיינית: "כשעיניי הנץ של בני בן ה-14 ראו מרחוק את ביסלי הפלאפל החדש של אסם, ראיתי לפתע את החיוך מתפשט לו על פניו. כחובב חטיפים מושבע, כזה שנוטה להחביא לאחר הזלילה את השקית ריקה מתחת למיטה, ישבתי לידו תוך שהתענג על הטעם החדש, לוודא שהפעם הוא ישליך את הריקה היישר לפח.
טעמתי גם אני את הביסלי הזה ולמעט צורתו המרובעת והשטוחה, השונה מאוד מסוגי הביסלי המוכרים לנו - לא מצאתי איזה חידוש מהותי בו.
התכשיט שלי חיסל את תכולת השקית תוך דקות בודדות ופסק: "הייתי מחבר לביסלי סלסה אדומה חריפה ואז זה היה מושלם", ואני מצידי התחייבתי שאקנה לו עוד קצת מהפלאפל הזה בקנייה המרוכזת הבאה".
ציון: 9
יח"צחטיף אפונה - Tusso
היצרנית: "סדרת חטיפי אפונה בארבע טעמים שונים - זעתר, טבעי, פיקנטי, מלח פלפל. החטיפים מכילים 65% אפונה, ללא תוספת סוכר, ללא שומן טראנס, ללא צבעים מלאכותיים או חומרי שימור מלאכותיים. 105 קלוריות לאריזה".
מחיר: 3.90 ₪, ברשתות השיווק והמזון.
דבר הנסיינית: "קודם כל ניסיתי את החטיף הכי פיקנטי, איך לא. וכמי שאוהבת את הז`אנר, התלהבתי ממנו מאוד.
בהמשך כיבדתי חברה בחטיף הטוסו בטעם הזעתר ולמרות עודף התיבלון המציף אותו, הוא הוגדר מבחינת שתינו כמוצלח וחביב. בסך הכללי מדובר בחטיף נחמד מאוד. הוא אולי לא טעים כמו במבה או ביסלי אבל מנגד הוא מכיל רק 100 קלוריות בשקית - נתון שהופך אותו לחטיף הרבה יותר אטרקטיבי מבחינתי.
אם מתחשק לי לנשנש משהו לא אעז הרי "לרדת" על שקית של חטיף עם אחוזי שומן גבוהים אפילו אם היא טעימה יותר מחטיפים אחרים ולכן את הטוסו הזה אני כן אקנה שוב, משום שהוא מאפשר ליהנות מכל העולמות - גם לזלול וגם לשמור על הגזרה".
ציון: 9
צילום: גליקמן שמיר סמסונוב
משקה - Fuze-tea
היצרנית: "משקה מופחת קלוריות, בטעם המוכר של אפרסק המכיל 19 קלוריות בלבד. המשקה ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל ומכיל אנטי-אוקסידנטים טבעיים שמקורם בתה".
מחיר: 9.90 ₪, ברשתות השיווק, המזון, המרכולים והקיוסקים.
דבר הנסיינית: "יחסית למשקאות תה קר אחרים, כמות הקלוריות קטנה יותר - 19 קלוריות ל-100 מ"ל, כיאה לקיץ בו כולנו נדרשים לשמור על הגזרה.
המשקה טעים, עדין ונטול טעמי לוואי, מה גם שהוא ללא חומרים משמרים והכי חשוב בלי צבעי מאכל. רק זכרו שמומלץ לשתות אותו ממש קר אחרת טעמו קצת פחות סוחף".
ציון: 9
צילום: סטודיו 0304
יוגורט - Muller
היצרנית: "יוגורט המכיל 25 גרם חלבון בגביע –הכי הרבה חלבון בגביע יוגורט סטנדרטי (200 גרם). היוגורט מיוצר עם חלבון whey טרי, ולא עם אבקות חלבון כנהוג בקטגוריה בשילוב עם פרי אמיתי – תות, אננס ופירות יער".
מחיר: 5.90 ₪, ברשתות השיווק והמזון.
דבר הנסיינית: כיף לנשנש יוגורט עם פירות, פשוט היה מתבקש שמולר כבר ינפיקו יוגורט כזה.
בין המרכיבים למעט הפירות: תות, אננס ופירות יער תמצאו בו גם חלבוני מי גבינה (Whey) הנחשבים כידוע כחלבון בעל הערך הביולוגי הגבוה ביותר שקיים בטבע - 104%. כיוון שחלבון מי גבינה מסיס במים, ומכיל כמות נכבדה של חומצות אמינו חיוניות, אשר הגוף אינו יודע לייצר בעצמו, היתרון שלו מתבטא בספיגה מהירה בגוף ובמטבוליזם מהיר - ועל כן היוגורט הזה מושלם בעיקר למתאמנים ולצרכני חלבון".
ציון: 8.5
צילום: מיכאל כץ
רוטב פיצה - נפטון
היצרנית: "רוטב לפיצה המכיל רכז עגבניות, אורגנו, טימין, בזיליקום ושמן קנולה. הרוטב נטול מונוסודיום גלוטמט, צבעי מאכל וחומרים משמרים".
מחיר: 12.90 ₪ ל-330 גרם ביינות ביתן, חצי חינם, יש חסד, פרש מרקט.
דבר הנסיין: "הרעיון להכין פיצה בבית, שנראה לי בעבר ממושך ומתיש, הפך בשבועיים האחרונים הודות לרוטב הפיצה של נפטון למסורת כמעט יומיומית.
הכנת פיצה עשויה כאמור להישמע מייגעת, אבל רוטב הפיצה הזה הפך את המשימה לפשוטה, לקלה להכנה, למהירה ולא פחות חשוב - לטעימה וכיפית להכנה עם הילדים.
בנוסף, ניתן לגוון עם הרוטב הזה בהמון צורות, לשלבו בטוסט, כתוספת לביצה עין ואפילו כרוטב בקציצות בקר. אני אגיד לכם? ראיתי את האור ומאז התמכרתי לפיצה".
ציון: 10 +
יח"צ
שוקולד - M&M`s
היצרנית: "במהלך חודש יולי המותג נותן אפשרות לזכות בהקרנה פרטית עם חברים. לאחר קניית אריזת 300 גרם של אחד ממוצרי M&M`s, ניתן יהיה להיכנס לאתר mnmsmovies.co.il ולענות על חידון עם שאלות הקשורות לעולם הסרטים. בסיום יש להעלות חשבונית של הקנייה ולהשתתף בפעילות נושאת הפרסים, כאשר חמשת הזוכים הראשונים יזכו בהקרנת VIP פרטית להם ולעוד 30 חברים באחד מאולמות ה-VIP של רשת סינימה סיטי וליהנות משתייה וכיבוד קל במהלך הצפייה בסרט".
מחיר: 22.90 ₪, ברשתות השיווק, המזון, המרכולים והקיוסקים.
דבר הנסיינית: "M&M`s, הלוא הוא מותג השוקולד המפנק של חברת הממתקים הבינלאומית MARS, הוא חטיף מאסט בכל בית בישראל. והכי טוב בשילוב איזה סרט מגניב ברקע, כי המתוק הזה הוא העיקר...
אני מתה על M&M`s בוטנים, הפצפוץ הזה בא לי ממש טוב, הבת שלי והחברות שלה, מעדיפות, למזלי את הגרסה החומה, כך הן קוראות לזה. יותר טוב, אז אם בשילוב שתי ההנאות עסקינן: סרט טוב יחד עם פינוק מתוק. הרי שב M&M`s יוצאים במבצע במסגרתו חמשת הזוכים הראשונים יזכו בהקרנת VIP פרטית להם ולעוד 30 חברים באחד מאולמות הVIP של רשת סינימה סיטי, כולל שתייה וכיבוד קל במהלך הצפייה בסרט".
ציון: 9
יח"צ
וופל - ETi
היצרנית: "וופל קוקוס באריזה משפחתית".
מחיר: 7.90 ₪ ל-142 גרם, ברשתות השיווק והמזון.
דבר הנסיינית: "חובבי ערוץ הסדרות הטורקיות? אתם לא משחררים מ"אדמה מרה" ו-"הסולטן", אז מוטב שתתחילו לשנן גם את השם ETI.
אני בחרתי לדגום תחילה מהמגוון את וופל הקוקוס, משום שאני מאוד אוהבת את השילוב של קוקוס ושוקולד.
מדובר ב-4 אצבעות ביסקוויט מצופות בשכבה עדינה של שוקולד שבפנוכו כאמור שוכן לו קרם קוקוס קלוי. בשורה התחתונה - אהבתי מאוד! הוופל פריך וחמאתי והשילוב של השוקולד והקוקוס, לא פחות ממושלם.
מילת שבח נוספת מגיעה לטורקיש הזה על האומץ לשווק את הוופל הזה באריזה משפחתית - מדובר בצעד שאינו מובן מאליו בנישה שמקדשת לרוב שילובים של אגוזי לוז ושוקולד, ואני עפה על זה".
ציון: 10 +